ABD'li ünlü şarkıcı ve söz yazarı Halsey, Türkiye’ye olan hayranlığını anlattığı tweet’lerle çok konuşulmuştu. Şarkıları ve sosyal medyayı aktif bir şekilde kullanmasının yanında başarılı yıldızı popüler yapan başka bir şey daha var; cesur stili ve rengârenk saçları… İlham veren meşhur Halsey stilini yakın mercek altına alıyoruz.
#Halsey StiliBu hafta İstanbul Moda Haftası’nın en renkli defilelerinden birine imza atan Atıl Kutoğlu’yla defileden bir gün sonra Conrad Otel’in terasında buluştuk. Beni podyuma çıkarmadı ama onun yeni koleksiyonundan parçalar giydim ve modelleriyle poz verdim. Ünlü modacıyla 2020’ye doğru dünya modasının trendlerini de konuştuk. Kutoğlu’na göre değişen moda, dört unsur üzerine kurulu artık: Rahatlık... Unisex... Yaşsız dönem... Özgürlük...
#Cengiz SemercioğluPek çok insanın gıcık olduğu ama ne olursa olsun yazdığına çizdiğine kayıtsız kalamadığı Ayşe Özyılmazel’le bu hafta masaya oturduk. Tanıtmama lüzum olmayan bu genç kadınla dobra dobra dört saat geçirdik. Okuyacağınız satırlarda kafanızda canlandırdığınız yerine halis muhlis gerçek Ayşe Özyılmazel’le karşılacağınıza emin olabilirsiniz.
Günümüz erkeği için saç kestirmek artık eskisi kadar kolay değil. Giyim tarzınızdan işinize, yaşınızdan saç tipinize, etkileyen birçok faktör var. Erkeklere özel bakım merkezi Şükrü Dudu Barber’s Club’ın sahibi Şükrü Dudu, herkesin kendi tarzına uygun kesimi bulması ve bu senenin trendlerini kavraması için kendi kesimleriyle "08/09 Sonbahar-Kış Saç Koleksiyonu" hazırladı.
Her alanda olduğu gibi pazarlama dünyasında da oyunun kuralarını tepe taklak edenler var. Bazı markalar herkesin uyum sağladığı bir düzene 'meydan okuyorlar'. Amaçları pazarda bir numara olmak değil. Çünkü onlar başka kulvarda yarışıyor. Yalnızca hedef kitlelerinin 'aşkı' ile yetiniyorlar ama bunun için de'her şeyi' yapıyorlar. Farklı çizgileri, müşteriyle kurdukları duygusal bağ ve tüm politikalarına yansıttıkları kimlikleriyle kendilerinden söz ettiriyorlar. Bu arada büyümeyi ve pazardan büyük bir pay almayı da ihmal etmiyorlar. 'Meydan okuyan markalar'ın sırlarını pazarlama gurusu Adam Morgan anlattı.