İstanbul’un popüler caddelerinde, sırtlarına renkli, ışıklı ve hareket eden yazılarıyla dikkat çekici çantalar takan gençler geziyor. Görenler bir kez daha dönüp bakıyor. Aslında bu gençler yürüyen bir reklam panosu gibi çalışıyor ve harçlıklarını kazanıyorlar. Bu yeni iş fikrini yurtdışından getirip uygulayan reklamcı ve sırtında çantayla yürüyerek para kazandığı için hayatından çok memnun olan gençler anlattı.
#Reklam2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO AyakkabıAge of Empires, pek çok oyuncu tarafından oynanan efsane bir strateji oyun serisidir. 1999 yılında Microsoft tarafından geliştirilmiştir. Keyifli hilelerle eğlenceyi doruklara çıkarabilirsiniz. Uzun yıllardan bu güne devam eden Age of Empires 1 ve 2 hileleri konusu merak edilmektedir. Age of Empires 1 ve 2 hileleri nelerdir? Age of Empires hile kodları nereye ve nasıl yazılır detayları ile derledik.
2023’te, Türkiye’den dünyaya çıkacak 10 global markadan birisi olma hedefiyle yola çıktıklarını söyleyen FLO Mağazacılık CEO’su Burak Övünç, “Türkiye’deki başarımızın temelinde çok kanallı, çok markalı, dijital odaklı yeni nesil iş modeli yer alıyor. Yurtdışı operasyonlarımızda aynı yaklaşımla hareket ediyoruz” dedi. Burak Övünç ile FLO’nun Türkiye’de ve dünyada nasıl büyüdüğünü ve gelecekteki hedeflerini konuştuk...
#FLOAralarında Adidas, Asus, Arnica, Brita, Bosch, Calvin Klein, CAMPER, Canon, Crocs, DeFacto, Delta, Dove, Duracell, Sony, Gillette, Grundig, JBL, Jack and Jones, Kinetix, Kodak, Koton, L'Oréal Paris, Lego, Lava Metal, Lenovo, Lumberjack, MSI, Nivea, Omo, Paşabahçe, Philips Avent, Xiaomi, Polaris, Pril, Quiksilver, Russell Hobbs, PUMA, Sinbo, Slazenger, Stanley, Tefal, Vileda, Whiskas ve Yale gibi prestijli markaların da bulunduğu, elektronikten oyuncağa, modadan evcil hayvan ürünlerine birçok kategoride geniş bir seçkiden binlerce üründe büyük fırsatlar ve çok daha fazlası Amazon.com.tr’de. <br><br>Bu bir ilandır
#AmazonSevgili Oya Akın... O bir eğitim gönüllüsü, yılların getirdiği eğitimcilik tecrübesiyle de o bir okul... Oya Akın Eğitim Kurumları’nın alanında çok başarılı, bir çok öğrencisi de başarılara imza atmış, hayatın bir çok alanında önemli yerlerde olması ise sevgili Oya Akın’ın işinin ehli olmasıdır.
#EğitimZiylan Grubu’nun aynı zamanda akraba olan kurucuları Mehmet Büyükekşi ve Mehmet Ziylan Türkiye ayakkabı sektöründe hedefleri yükseltti. Çatısı altında Flo, Kinetix, Polaris, Lumberjack gibi markaları bulunduran Ziylan Grubu Şanlıurfa’yı ayakkabı üssü yapmak için hareket geçti. Şimdilerde Flo fabrikasının öncülüğünde bölgeye 13 yeni ayakkabı fabrikasının kurulması gibi büyük bir hedef var.
#GazetehaberleriOcak 2018 itibariyle 537 mağazası ve 9 bin çalışanı olan ayakkabı perakendecisi FLO Mağazacılık, 2018’de Türkiye’de 80, yurtdışında 30 mağaza açarak bin 500 kişiyi işe almayı planlıyor. FLO Mağazacılık İK Direktörü Ersin Aydın ile yeni işe alım hedeflerini ve perakendede kariyer yollarını konuştuk
#Flo MağazacılıkKAVAKLIDERE Yönetim Kurulu Üyesi Ali Başman, 2006 yılında şarap dünyasının merkezi Fransa’da 2 dönümlük küçük bir bağ almaya niyetlendi. Amacı küçük de olsa şarap dünyasının kalbinin attığı Fransa’da üretim deneyimini doğrudan yaşamaktı.
#Vahap MunyarKAVAKLIDERE Yönetim Kurulu Üyesi Ali Başman, 2006 yılında şarap dünyasının merkezi Fransa’da 2 dönümlük küçük bir bağ almaya niyetlendi. Amacı küçük de olsa şarap dünyasının kalbinin attığı Fransa’da üretim deneyimini doğrudan yaşamaktı.
#Kavaklıdereİstanbul’un gözbebeği Beyoğu/Taksim 90’lara kadar birçok insanın gitmeye çekindiği bir yerdi. Pavyonlara, ikinci sınıf içkili mekanlara ve kalitesiz diye tabir edilebilecek otellere sahip istila edilmiş bir mekandı. Taa ki 90’lara kadar... 90’larda yeniden doğan ve hareketliliğiyle gün geçtikçe daha fazla insanı ağırlayan Taksim, o zamanlardan bu zamana İstanbul’un simgesi haline geldi. Şimdilerde yine bir duraklama dönemi yaşadığı gözlense de yine kalbimizde ayrı bir yeri var. O halde gelin 90’lı yılların o esip gürleyen Taksim’ini birlikte hatırlayalım.
#90'Larda TaksimFlo markasıyla bilinen Ziylan Mağazacılık, büyümeyi Urfa’da gördü. Şirketin CEO’su Burak Övünç, ayakkabı üretimini Çin’den Türkiye’ye kaydırdıklarını belirterek, “Teşviklerden yararlanıp Urfa’ya ilk etapta 15 milyon lira yatırım yaptık. 50 milyon liraya çıkaracağız” dedi.
#Ziylan Mağazacılık,Yeni sezon alışverişi şimdilik beklesin. Oldukça korunaklı ve sıcak tutacak kıyafetlere ihtiyacımız olan günler bunlar. Gelsin botlar, gitsin montlar. Geçen hafta mağazalarda yüzde 50 indirim de başladı. Kara kışın hakkını veren günler hala devam ederken, hem sıcak hem şık bir şeyler bulalım kendimize. Peki nereden başlayalım?
#Kış Modası