Bu yıl, altı farklı kategoride; “Purpose Driven Marketing”, “Marketing Impact”, “Impact Media”, “Emerging Tech Marketing”, “E-commerce Marketing” ve “Creative alanlarında başvuruların alındığı SMARTIES™ X Global 2023 Ödülleri'nin kazananlarını açıkladı.
#2023 SMARTIESSevgili Özlem Avcıoğlu, modern seyyah ve seyahat danışmanı...Başka kültürleri, insanları merak eden Özlem Avcıoğlu, hayatı gezerek öğrenen, aynı zamanda çok okuyan, gezdiği ülkelerde edindiği izlenimleri, deneyimleri de yazdığı yazılarla insanlara ulaştıran bir seyahat gurusu. Seyahati çok seven bir anne-babanın kızı olan Özlem Avcıoğlu, ailesinden gelen bu özellik ile dünyanın 80’den fazla ülkesini ziyaret etti. İlk seyahatini 4 yaşında İsviçre’ye yapan Avcıoğlu, o gün bugündür gezmeye devam ediyor. Dinamik, eğlenceli ve çevresinde çok sevilen Özlem Avcıoğlu ile seyahat tutkusunu, bu tutkunun kendisine katkılarını ve modayı konuştuk.
#ANKARACannes Lions bu seneki See It Be It programındaki katılım sayısını 5 kişi arttırdığını ve sayının 20 katılımcıya yükseldiğini açıkladı. 5. Yılındaki girişim, endüstride ayrımcılık gibi zorluklarla karşılaşan ve kendi bölgeleri ve tüm endüstrideki değişime yön verecek kadınlar için yüksek profilli liderlere, yönetici koçlarına ulaşabilecekleri ve endüstrinin üst düzey yöneticilerinden mentörlük fırsatına sahip olacakları bir platform oluşturma iç görüsünü taşıyor.
#Cannes LionsHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#GazetehaberleriHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri, 15. yılında reklam dünyasını daha iyiye teşvik ve motive etmek amacıyla ‘değişim’ temasıyla gerçekleştiriliyor. Sektörün deneyimli isimlerinden oluşan 82 kişilik Kırmızı Ödülleri jürisi, başvuruları değerlendirme süreci öncesinde ilk kez bir araya geldi.
#Kırmızı ÖdülleriBaşarılı ve maddi imkanı kısıtlı gençlere eğitim desteği veren Türk Eğitim Vakfı, (TEV) 50.yıl etkinlikleri kapsamında gençlerin sosyal sorumluluk bilincini pekiştirmek için ‘TEV Umut Konuşmaları’nın ilkini Ankara Üniversitesi’nde gerçekleştirdi. Etkinlikte TEV’in 50 yıllık eğitim yolculuğunun yanı sıra ilham veren sosyal sorumluluk projeleri Türkiye’nin önemli üst düzey yöneticileri ve sektör temsilcileri tarafından öğrencilerle paylaşıldı.
#TEV29 Temmuz 2016 – Avrupa’daki yaratıcı mükemmelliğin kıstaslarını belirleyen Eurobest Festivali delege kayıtları için açıldı. Kalbinde keşif ve denemenin yer aldığı festival her yıl başka bir şehirde gerçekleşiyor. 2016’da ilk kez İtalya’nın renkli başkenti Roma bu festivale ev sahipliği yapacak.
#EurobestFestival’in beşinci gününde Innovation (Buluş), Mobile (Cep Telefonu), Media (Medya), Creative Data (Yaratıcı Veri) ve Cyber (Siber) aslanlar sahiplerini buldu. Ödüller, teknoloji, veri ve yaratıcılığın birleştiği, ticari büyümeye yol açacak gelecek odaklı işlere verildi.
#Cannes13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#ÖdülHer yeni güne bin bir acının düştüğü bu topraklar cana doymuyor. Terör ağırlıklı suçlu, ama trafik de var; insanlarımızı aramızdan birer birer çekip alan... Hayatlarımıza renk getirmek için çabalayan iki güzel insan, Esen Yeşilırmak ve Abdullah Hilmi Özmelek, elim bir kaza sonucu ne yazık ki hayatlarını kaybetti.
#Esen YeşilırmakBU yılki yarışmada büyük ödül Kıpkırmızı’yı Jeep reklamı ile kazanan Leo Burnett’in Başkan Yardımcısı Roda Sezer, reklam sektörünün gelişiminde kreatif ekipten, ajansın tüm çalışanlarına ve reklamverene kadar tüm tarafların yatıcılığa açık olmasının önemini vurguladı.
#Leo BurnettHÜRRİYET Reklam Direktörü Zeynep Tandoğan, basın reklamcılığında yaratıcılık unsurunu arayan Kırmızı Ödülleri’nin 12 yıldır aralıksız gerçekleştirilmesinin büyük önem taşıdığına dikkat çekti. Tandoğan, “Sektör temsilcilerine büyük fırsatlar sunan Kırmızı ile reklam her yıl dinamizm kazanıyor, yenileniyor” dedi.
Dergiler, en geleneksel mecralardan biri olsa da hâlâ firmalar ve reklamcılar tarafından tercih ediliyor. Öyle ki kimi yayınlarda ilanlar derginin yarısını oluşturabiliyor. Böylesine bir kalabalıkta okurun ilgisini çekme görevi doğal olarak reklamcıya düşüyor. İşte burada devreye yaratıcılık giriyor. Aşağıdaki 20 örnek bu tür dergi reklamları içeriyor. Yani dergi sayfalarını alışagelmiş yolların dışında, yaratıcı şekilde kullanarak okurun ilgisini çekmeyi başaranlar...