Karadeniz Holding enerji, turizm, mega yat işletmeciliği, uluslararası ticaret ve yatırım alanlarında faaliyet gösteren, kökleri 1948’e kadar uzanan bir grup… Mayo markası Kyo My Friend’i alarak perakende alanına üç yıl önce girdi. Yönetim Kurulu Üyesi Fatoş Karadeniz ilk kez röportaj vermeyi kabul etti
15 Eylül gecesi ‘Modanın En Büyük Alışveriş Partisi’ Fashion’s Night Out (FNO) yaşanacak. Vogue Türkiye’nin geçen sene ilkini düzenlediği etkinlik; fotoğrafçı, stilist, tasarımcı, model ve oyuncuların katılımı ve 50 milyon Dolar cirosuyla ses getirmişti. Nişantaşı, İstinyePark ve Bağdat Caddesi’ndeki mağazalar bu yıl yine farklı bir gece yaşatacak. İşte yeni FN0’nun takvimi...
İki gün önce kredi kartı ekstresi geldi, ödenmesi gereken rakamı en tepede görüp mutad şokumu yaşadıktan sonra yine mutad “kesin bir yanlışlık var” hezeyanına kapılarak harcamaları kontrol etmeye başladım. Yine anlaşıldı ki, bir yanlışlık filan yok.
Kısa sürede kült markaya dönüşen Kyo My Friend, plajlarda “kuru devrim” yaparak ıslanmayan bikini üretti. Kyo My Friend Genel Müdürü Ayhan Görgülü, “Suya girip kuru kalan bikini mağazalarımıza gidiyor” dedi. Görgülü, yılı yüzde 100 büyüyerek kapatacaklarını, Amerika’dan Rusya’ya pek çok ülkeden teklif aldıklarını söyledi.
Hadiye Gürçay 33 yıllık mayo kalıpçısı. Onun için rahatlıkla mayo mühendisi ya da profesörü diyebiliriz. Geçmişte Juicy Couture, Gucci, DKNY, CK, La Perla ve GAP gibi pek çok marka için hem mayo tasarlamış hem de kalıpçılık yapmış. Kurulduğu günden bu yana Kyo My Friend için çalışıyor. Doğru mayonun tıpkı estetik operasyon gibi vücudu şekillendirebileceğini söylüyor. “İyi mayo kalıbıyla meme ve kalçayı istenen forma sokabilirim” diyor ve tam 10 farklı göğüs tipi için üretim yapıyor