40 yıl önce Türkiye’de ton balığı tüketimi ‘0’ iken üretime soyunan Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen, yeni sulara yelken açmaya hazırlanıyor. Adı ve soyadının ilk harflerinden yarattığı Mr No markasıyla günde 100 bin sandviç hazırlar hale gelen Önen, şimdi de 8 dakikada pişecek İtalyan restoranları kalitesinde deniz ürünleri makarnası üretmeye soyundu. Japon teknolojisi ile piyasaya sürülecek 7 gün raf ömürlü suşiler ise 15 Nisan’da market raflarında yerini alacak. (Sponsorlu İçerik)
#Htvprogramlar40 yıl önce Türkiye’de ton balığı tüketimi ‘0’ iken üretime soyunan Dardanel Yönetim Kurulu Başkanı Niyazi Önen, yeni sulara yelken açmaya hazırlanıyor. Adı ve soyadının ilk harflerinden yarattığı Mr No markasıyla günde 100 bin sandviç hazırlar hale gelen Önen, şimdi de 8 dakikada pişecek İtalyan restoranları kalitesinde deniz ürünleri makarnası üretmeye soyundu. Japon teknolojisi ile piyasaya sürülecek 7 gün raf ömürlü suşiler ise 15 Nisan’da market raflarında yerini alacak.
#Gazetehaberleriİstanbul'un iki yakasını Boğaz'dan birleştirecek Marmaray'ın açılışına saatler kala açıklamalar da birbirini izledi. Saat 15.00'da açılacak Marmaray'la ilgili dün TMMOB bir uyarı yaptı. TMMOB'un uyarasına İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Kadir Topbaş'tan jet yanıt geldi.
#TMMOBUlaştırma, Denizcilik ve Haberleşme Bakanı Binali Yıldırım, boğaza üçüncü köprü yapımına ilişkin olarak, 5 Nisan 2012 tarihinde düzenlenecek ihaleye teklif geleceği konusunda oldukça ümitli olduklarını bildirdi. Yıldırım, İstanbul'a üçüncü havalimanı için yerin belirlendiğini ancak şimdilik bunu açıklamak istemediklerini de belirtti.
Japonya’da henüz bebekken verilmeye başlanan ‘felaket eğitimi’, sürekli uygulanan tatbikatlar, herkesin ne yapacağının belli olması nedeniyle deprem, tsunami ve volkan patlamaları gibi afetlerden en az kayıpla çıkılıyor. Japon halkı hiçbir şekilde panik yaşamadığı gibi, disiplin içinde kuralları eksiksiz yerine getirerek, tarihleri boyunca sergiledikleri sakin, kararlı duruşunu sürdürüyor.
Sabancı Holding'in Toyotasa'daki hisselerinin tamamını satın alan ve tüm dünyada Toyota Grup araçlarının en büyük bağımsız distribütörü olan ALJ Grup, Türkiye'de hedef büyüttü. Grup, yıllık 25 bin adetlik satış miktarını 5 yıl içinde 50 bine çıkarmayı, 2020 yılında da pazar lideri olmayı hedefliyor.
Alman-Japon ortaklığındaki bilgisayar üreticisi ve bilgi teknolojileri altyapı firması Fujitsu Siemens, Türkiye’de proaktif satış modeline geçme planları yaparken, bu yılı yüzde 15’lik büyümeyle kapatmayı hedefliyor. Fujitsu Siemens Computers Genel Müdürü Cem Soysal, artık proaktif satış modeline geçtiklerini belirterek, yeniden yapılanma süreci sonrasında daha agresif satış modelini benimseyeceklerini söyledi.
Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Ümit Karaaslan en önemli hedeflerinin müşteri bağımlılığı yaratmak olduğunun üstüne basarken 2004'ü de ‘‘umut yılı’’ olarak ilan ediyor. Honda'nın geliştirdiği ilk insansı robotu Asimo'yu Türkiye'ye getireceklerini açıklayan Karaaslan, üniversitelerin katıldığı bir sempozyum düzenleyeceklerini söyledi.