IGTV haberleri sayfasında IGTV hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 52 IGTV haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Instagram'ın video paylaşım uygulaması IGTV, bekleneni bir türlü veremedi. Bunun en büyük sebebinin ise yalnızca dikey videoların desteklenmesi olarak gösteriliyor. Kullanıcı sayısını arttırmak isteyen uygulama, sorunun farkına vardı ve yatay mod desteğini sunmaya başladı.
#İnstagramIGTV, Instagram'ın tanıttığı en yeni video paylaşım uygulaması. Instagram'la bütünleşik olarak çalışan IGTV kullanıcılar için oldukça işe yarar özelliklerle geliyor. Instagram, IGTV ile bir yandan Snapchat'e meydan okurken, diğer yandan YouTube da oldukça soğuk terler dökeceğe benziyor. Peki IGTV nedir? Ne işe yarıyor? IGTV nasıl kullanılır?
#İgtvIGTV geçtiğimiz gün Instagram'ın kurucusu Kevin Systrom tarafından tanıtıldı. En önemli özelliği ise 60 saniye sınıra artık tabi kalmayacak olmamız ve 1 saate kadar video çekimi kullanılabilmesi. Ancak bu haliyle gerçekten de IGTV, YouTube'e rakip olabilir mi dersiniz?
#İgtvSosyal medya platformlarından biri olan instagram üzerinde birbirinden farklı özellik bulunmaktadır. Bu özellikler kullanıcıların geniş avantajlardan yararlanmalarını sağlamaktadır. Fakat Instagram üzerinde vakit geçirmek ne kadar internet harcar konuları da oldukça fazla kişi tarafından merak edilmektedir. Son dönemde yeni güncellemeler gelen instagram, internet harcama miktarını da arttırmaktadır. Özellikle mesajlaşma, video izleme ve fotoğraf bakma ne kadar internet harcar detayları ile derledik.
#InstagramGünümüzde sosyal medyaya olan ilgi her geçen gün artıyor. Özellikle de pek çok kişi ınstagram kullanıyor. Instagram'ı çok rahat bir şekilde kullanmak için bazı hileleri de bilmek gerekiyor. Instagram hileleri 2022 - Az bilinen ve bilinmeyen Instagram özellikleri ve kullanım ipuçları nelerdir tüm ayrıntıları ile sizler için derledik.
Her sektör gibi perakende de dijitalleşmenin etkisi ile ciddi bir dönüşümden geçiyor. Müşterilerin alışveriş alışkanlıklarının değişmekte olduğu ve sürekli yeni dijital kanalların devreye girdiği bu dönemde, perakendecilerin tüketicilerle etkileşim ve bağ kurma yeteneği her zamankinden daha önemli hale geliyor. Yapay zekâ, blokzinciri, metaverse gibi teknolojilerin perakendedeki uygulamaları; son araştırmalar ve öne çıkan yeni müşteri trendleri doğrultusunda yeni nesil perakendeyi tüm detaylarıyla analiz ettim.
#Ergi ŞenerKoronavirüs pandemisi, gayrimenkul sektöründe bir “dijital dönüşüm” başlattı. Frame Gayrimenkul Danışmanlık da yurtdışında uzun zamandır yapıldığı gibi müşterilerine evleri videoyla gezdirmeye başladı. Firma, “tam yetkili” sözleşme yaptığı her portföy için birebir çalışıyor, teknolojiden yararlanarak özel IGTV’ler hazırlıyor, ayrıca “online open house”lar düzenliyor.
#İzmirInstagram hikayelerine 2018 yılından bu yana müzik eklenebiliyor. Ancak bu eklenti bazı ülkelerle sınırlıydı ve herkes için mevcut değildi. Şirket daha sonra bu özelliği 2019'da Hindistan'da Punjabi ve Bollywood da dahil olmak üzere bir dizi yeni film müziği ile genişletti. Şimdi herkes hikayesine müzik ekleyebiliyor. İşte, merak edilen tüm detayları derledik.
#InstagramInstagram, gönderilerden hikayelere, IGTV video ve canlı videolara kadar birçok içerik seçeneği sunan bir platformdur. Her içerik türü için uymanız gereken farklı ölçek kuralları vardır. Instagram resim boyutu kuralları hakkında merak edilen tüm detaylar.
#InstagramKoronavirüs ile perakende sektöründe ciddi bir dönüşüm yaşanıyor, fiziksel mağazaların rolü tekrar tanımlanıyor. Bununla birlikte, e-ticaretin büyümesini ve online kanallardan siparişlerde görülen önemli artışı, fiziksel mağazacılığın sonu olarak değerlendirmek de doğru değil. Gerçek şu ki, fiziksel mağazacılık devam edecek; sınıf ortamındaki derslerin, ofiste çalışmanın devam edeceği gibi… Ancak, e-ticaretin ve gelişen dijital servislerin perakendeciliği nasıl etkilediğini ve dönüştürdüğünü düşünmek gerekiyor.
#Ergi ŞenerSosyalleşmeye zorunlu mesafe getiren COVID-19 pandemisi, sanat etkinliklerini hayli olumsuz etkilese de önemli sanat kurumları pes etmeyip yeni sezon programlarını hazırladı. Elbette her şey pandemi koşullarına göre planlandı; fiziksel mekânlarda yapılan pek çok etkinlik aynı zamanda çevrimiçi ortamlardan da yayımlanmaya başladı. Nitelikli sanat etkinlikleri üreten İstanbul Kültür Sanat Vakfı, İş Sanat, Borusan Sanat ve Zorlu PSM’nin yöneticilerine pandemi koşulları altında yeni sezon programlarını nasıl şekillendirdiklerini, önceliklerinin neler olduğunu ve şu sıralar yaygın olan online içeriklerini sorduk. Ve bu online etkinliklerden seçki hazırladık.
#İksvInstagram’da alışveriş özelliği artık Türkiye’de uygun şartları sağlayan tüm işletmelere açılıyor. Bu, Facebook Shops ve IGTV üzerinden alışverişe erişimi de beraberinde getirirken, Reels üzerinden alışveriş de önümüzdeki günlerde test edilmeye başlayacak.
#İnstagramInstagram’ın dönüşümünün anlatıldığı ve platformun yeni özelliklerinin tanıtıldığı House of Instagram’ın ilk online versiyonu 29-30 Eylül tarihlerinde Türkiye’de gerçekleşti. Etkinlikte Facebook Orta Doğu, Afrika ve Türkiye Bölge Başkan Yardımcısı Derya Matraş; Instagram İşletme Pazarlama Lideri Grace Kao; Instagram Marka Geliştirme Lideri Gord Ray; Facebook Türkiye Ticaret Direktörü İlke Çarkçı Toptaş gibi isimler kültür, yaratıcılık ve topluluk kavramlarının Instagram’da nasıl hayata geçtiği, marka ve işletmelerin nasıl güçlü kaldığı gibi konuları ele aldı.
#İnstagramPerformans sanatı platformu Body in Perform, iki senedir süren “Beni ait olduğum eve götür!” performans serisini, karantina kapsamında bir açık çağrıya dönüştürdü. 16 Nisan’da yapılan açık çağrıya 16 farklı ülkeden yaklaşık 50 sanatçı katılarak projenin parçası oldu. Performanslar @bodyinperform instagram hesabından ve IGTV üzerinden izlenebiliyor.
#Body İn Performİş Sanat, Türkiye Büyük Millet Meclisi’nin açılışının 100’üncü yılında 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk Bayramı vesilesiyle, farklı yaş gruplarından sanatseverlere yönelik çevrimiçi etkinlikler hazırladı. Tiyatro oyunları, atölyeler ve masallar çocukları bekliyor...
#İş SanatÇocuklar nisan sonuna kadar evde ve eğitimleri ‘uzaktan eğitim’ modeliyle devam ediyor. Bazı çocuklar EBA TV izliyor ve eba.gov.tr’yi takip ederek ders çalışıyor, bazıları da kendi okullarının kullandığı programlar aracılığıyla ilerliyor. Ancak çocuklar hangi sistemle eğitim hayatına devam ederse etsin, uzaktan eğitimde temel derslere ağırlık verildiği için görsel sanatlar, beden eğitimi, müzik ve yabancı dil dersleri ne yazık ki eksik kalıyor. O eksikleri de biz evde, internetin nimetlerinden faydalanarak tamamlayabiliriz.
#KitapKüresel koronavirüs salgını nedeniyle evlere kapandığımız bugünlerde İş Sanat, Facebook, YouTube, Twitter ve Instagram IGTV üzerinden #işsanatlaevdekal etiketiyle yerli ve yabancı sanatçıların hazırladığı özel video içeriklerini sanatseverlere sunuyor. Dünyanın dört bir yanından sanatçıların İş Sanat için oluşturduğu özel paylaşımlar da bu serinin içinde yer alıyor.
#İş Sanat2020 yılı için geri sayım devam ederken, geride bırakmaya hazırlandığımız yılın sosyal medya reklam yatırımlarını değerlendirmenin ve önümüzdeki yılla ilgili öngörülerde bulunmanın tam zamanı! İşte rakamlarla 2019’un kısa özeti ve yeni yıla dair beklentiler…
#Şinasi Furkan AVCIApple Music’te yer alan sanatçıların turnelerinden iPhone ile çekilen fotoğrafların sergilendiği “Turnede” isimli global kampanyada Florence+ The Machine, Travis Scott gibi dünya starlarının yanında Türkiye’den başarılı müzisyen Gaye Su Akyol da yer aldı.
#AppleYouTube ünlülerinin aldığı izlenme rakamları geleneksel şarkıcıları geçince tartışmalar başladı. İzlenme satın alınıyor mu, alınmıyor mu? Kimin izlenme satın alıp almadığını bilmek zor. Ancak bir tarafta YouTuber’ların hızlı yükselişi var. Diğer tarafta ise her şeyin satın alınabildiği dijital dünya.
#GazetehaberleriInstagram'ın video paylaşım uygulaması IGTV, bekleneni bir türlü veremedi. Bunun en büyük sebebinin ise yalnızca dikey videoların desteklenmesi olarak gösteriliyor. Kullanıcı sayısını arttırmak isteyen uygulama, sorunun farkına vardı ve yatay mod desteğini sunmaya başladı.
#İnstagram