AWAKE Coffee&Espresso ile “En iyi kurumsal imaj reklam” ödülünü kazanan Ideart Ajans Başkanı Turusan Çiner, şöyle konuştu: “Bir matematik problemi çözer gibi, önce bu verilerimizi, yani vaadimizi tahtaya yazdık. Sonrasında farklı yerlerde kahve içen pek çok insanın yaşadığı bir durum geldi aklımıza... İsimlerinin yanlış yazılması. Herkes bu durumla karşılaşmıştır. Kimisi gülmüş, kimisi sinirlenmiştir. Kimisi belki de fotoğrafını çekip sosyal medyada paylaşmıştır. İsmim farklı olduğundan ben çok yaşadım mesela; İşte bu noktada iç görü devreye girdi. Görsel kompozisyonumuzu Mahmut Bey’in bardağı üzerine kurguladık ve kendisine dedik ki ‘Senin ismini daha doğru yazamayan bir yer, sana istediğin kahveyi nasıl verebilir? Biz seni dinliyor, sana özel olarak kahve demliyoruz.’ Bu da bizi ‘Seni anlamayan mutlu edemez’ başlığına yönlendirdi.”
#Turusan ÇinerHürriyet öncülüğünde düzenlenen Kırmızı Ödülleri sektörün en uzun soluklu organizasyonlarından biri olarak 15. yılında görkemli bir törenle sahiplerini buldu. İletişim dünyasının buluştuğu gecenin teması ‘değişim’ oldu. 5 ayrı yarışmada 66 ödülün sahibini bulduğu törende Türkiye’nin en yaratıcı ajansları ve reklam verenleri ödüllendirildi.
#GazetehaberleriReklam sektörünün kalbi bu yıl 14’üncüsü düzenlenen Kırmızı Ödülleri’nde attı. Törende, Kıpkırmızı Basın ödülünü TBWA, Kıpkırmızı Bölge ödülünü Ideart, Kıpkırmızı Dijital ödülünü Manajans Thompson, Kıpkırmızı Zanaat ödülünü Rafineri Reklamcılık, Kıpkırmızı Kampanya ödülünü de TBWA aldı.
#Gazetehaberleri13. Kırmızı Ödülleri’nde bu yıl büyük ödül Kıpkırmızı’yı Audi için hazırladığı ‘Cehennem’ başlıklı reklamla Tribal Worldwide İstanbul kazandı. Kırmızı Bölge’nin Kıpkırmızı ödülü Antalya merkezli Graphx’e, Kırmızı Dijital’in Kıpkırmızı’sı ise Plasenta Conversation Agency’ye gitti.
#Ödül