Güncelleme Tarihi:
Ödül töreninin ilk oturumunda Hürriyet Gazetesi Ekonomi Müdürü Sefer Levent genel bir ekonomik değerlendirme yaptıktan sonra, Hürriyet Gazetesi Reklam Araştırma ve Bilgi Yönetimi Koordinatörü Güven İçel, Adana’da yaptırdıkları yaşanılabilirlik anketi ile ilgili sunum gerçekleştirdi. Havas Türkiye CEO’su Levent Erden de, dünyada ve Türkiye’de değişen basın sektörü ile reklamcılık hakkında sunum yaptı. Dünyadan ve Türkiye’den reklam örnekleri sunan Erden, reklamcılarla reklam verenlerin sorularını da yanıtladı.
KIRMIZI HEYECANI ADANA’DA
Ödül gecesinin ikinci oturumu ise Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Üyesi ve Reklam Başkanı Ayşe Sözeri Cemal’in konuşmasıyla başladı. Cemal’in konuşmasının ardından Kırmızı Ödülleri’ni kazananların açıklanmasına geçildi. Kırmızı Bölge Ödülleri’nde, ‘Büyük Ödül’ Kıpkırmızı’nın sahibi, Kavaklıdere Şarapları için hazırladığı ilanla Ankara’dan Rekmay’ın oldu.
404 REKLAM KATILDI
İstanbul dışında yaşayan yaratıcı reklamcıları ve reklam verenleri bir araya getiren Kırmızı Bölge Ödülleri heyecanı Adana’da yaşandı. Yarışmaya 49 ajanstan 404 reklam katıldı. Yarışma sonucunda büyük ödülün dışında 18 kategoride kırmızı ödülü verildi. Yarışmada, 18 Kırmızı Ödülü ile birlikte, jürinin başarılı bulduğu 21 çalışmaya da başarı belgesi verildi. Kırmızı Ödülleri’nde en çok ödül kazanan ajans, büyük ödül ve 6 kategori birinciliği ile Rekmay oldu. Ankara’dan Fikirbaz İletişim ve İzmir’den İdeart ve Parma ise 2’şer kategori birinciliği kazanan ajanslar oldu.
Reklam dünyasını buluşturan törende ödülleri, Hürriyet Gazetesi İcra Kurulu Üyesi ve Reklam Başkanı Ayşe Sözeri Cemal, Hürriyet Ekonomi Müdürü Sefer Levent, Reklam Grup Başkanı Yardımcısı Gönül Birkiye, Reklam Grup Koordinatörü Batuhan Ekin, Reklam Bölgeler Grup Koordinatörü İris Cıngı, Adana Reklam Bölge Müdürü Çiğdem Çelik ve Kırmızı Ödülleri Koordinatörü Gürül Öğüt verdi. Törenin ardından otelde davetlilerin katıldığı kokteyl düzenlendi.