Hürriyet Emlak, iş ortağı olan emlak ofislerinin portföylerini Google reklamı kullanarak; hedef kitlesine ulaştıracağı yeni bir iş birliğine başlıyor. Türkiye'nin yenilikçi emlak sitesi Hürriyet Emlak, Google üzerinden dijital pazarlama hizmeti sunarak, Google Türkiye'nin iş ortağı olma yolunda ilerliyor.
#Hürriyet Emlak Dijital PazarlamaİZMİR’in sunduğu birçok avantajla birlikte talep görmeye devam ettiğini belirten Mr. Key Real Estate brokerı Ömer Ergen, kentin gayrimenkul konusunda önünün açık olduğunu söyledi. Ömer Ergen, sektörün yaşadığı sıkıntılara rağmen talep artışının da devam ettiğini dile getirdi. “2021’de pandemi, iklim krizi, küresel ekonomik sıkıntılar gibi sebeplerle bir çok olumsuz süreç yaşandı. Buna rağmen konuta olan talep nedeniyle bizim için değerli geçti” diyen Ömer Ergen, şöyle devam etti:
#1Metaverse âlemi hızlı gelişiyor. Facebook ve Microsoft’un yanı sıra Nike ve Gucci gibi markaların metaverse’teki projeleri için personel almaya başladığı haberi bu hafta gündemdeydi. Sektörler arasında ABD’nin süpermarket zinciri Walmart’tan tutun Fortnite üzerinden metaverse’e giren Ferrari’ye kadar geniş bir yelpaze açılırken yepyeni ‘meta meslekler’ ortaya çıkmaya başlayacak. Gerçek dünyayı dijitale yansıtacak fütüristik iş sahalarını keşfedelim.
#Metaverseİstanbul'un en şu anda değerli semtleri her zaman ön plana çıksa da Marmara'da İstanbul dışında da değerli arsalar bulunuyor. Ancak arsa satın alırken özellikle dikkat etmeniz gereken birçok nokta bulunuyor. Uzmanlar Hurriyet.com.tr için detayları paylaştı.
#ArsaDijital uygulamalara ve platformlara doğru inanılmaz bir hızla evrilmenin yaşandığı günümüzde iş hayatının nasıl şekilleneceği, Endüstri 4.0, e-posta pazarlama, e-ticaret, dijital pazarlama konularında eğitim, etkinlik ve dijital dönüşüm danışmanlığı alanlarında hizmet sunan Me Consultancy, “E-ticaret Sohbetleri” adlı etkinlik kapsamında alanında uzman isimleri iş dünyasıyla buluşturuyor.
#TeknolojiWallpaper* ve Monocle gibi dünya markası dergileri çıkararak medyanın geleceğine yön veren yayıncı/reklamcı/trend gurusu Tyler Brûlé’un İstanbul’u ziyaret sebebi Beymen Nişantaşı’nın içindeki geçici Monocle mağazası açılışından ibaret gibi gözükebilir. Fakat Brûlé’nin İstanbul’a ve Türkiye’ye dair planları da fikirleri de çok başka.
Doğan Yayın Holding Başkan Yardımcısı Soner Gedik, yurtdışında satın almalarla büyüyeceklerini söyledi. DYH olarak daha önceki hedeflerinin Doğan TV’yi oluşturmak ve yeni bir kanal ilave etmek olduğunu söyleyen Soner Gedik, "Biz bunu gerçekleştirdik, Star TV’yi aldık. Tematik kanalları kurduk ve yabancı ortaklığı da yaptık ve bir iki yıllık stratejiyi çok iyi uyguladık. Bu yılın temel hedefi yurtdışında büyümek. Bir iki yıl sürecek olan ana temamız yurtdışına açılmak" dedi.