Güncelleme Tarihi:
Emlak ofislerinin portföylerini Google reklamları ile hedef kitlelerine göstererek gerçek alıcıya ulaştırmayı amaçladıklarını vurgulayan Hürriyet Emlak Genel Müdürü Cenk Angın, “İlan bakanların yanı sıra ilanlarını satışa ve kiralamaya çevirmek isteyen üyelerin de işlerini daha verimli hale getirmek için pek çok yenilik sunuyoruz” dedi. Angın, “Kendimizi emlak ofislerimizin bir iş ortağı olarak görüyoruz. Onların portföylerinin daha hızlı satışa ya da kiralamaya çevrilmesi onlar kadar bizi de mutlu ediyor. Üstelik bunu en verimli şekilde yapmalarını hedefliyoruz ve bu hedef doğrultusunda onlar için her geçen gün yeni projeler üretiyoruz” diye konuştu. Google üzerinden dijital pazarlama hizmetinin ayrıntılarını anlatan Hürriyet Emlak Dijital Pazarlama Koordinatörü Mustafa Kemal Temel ise, şunları söyledi: “Emlak ofisinin Hürriyet Emlak üzerinden satın alacağı paket sonucunda, bölgesinde daha önce gayrimenkul aramış ziyaretçilerimize, bizim sitemiz dışında, Google Görüntülü Reklam Ağı içerisinde bulunan sitelerde banner (görsel reklam) gösterimi yapılmasını sağlayacağız. Bunun sonucunda, ziyaretçiler o emlak ofisinin Hürriyet Emlak’taki kendi sayfasına yönelecekler.”
İLGİLİ MÜŞTERİ GELECEK
‘Yeniden Pazarlama (Remarketing)’ ismi verilen bu çalışmayı örnek vererek anlatan Temel, şu ifadeleri kullandı: “Remarketing kampanyaları, bir internet sitesini daha önce ziyaret etmiş kişilere reklamınızın gösterilmesini sağlar. Yani herhangi bir yeni kullanıcı yerine daha önce sizin ürününüzle ilgilenmiş kişileri hedeflemiş olursunuz. Örneğin, bir kullanıcı Hürriyet Emlak’ta, Şişli’de kiralık ev baktı ve sayfayı kapattı. Sonrasında, Google’ın görüntülü reklam ağı içinde bulunan herhangi başka bir internet sayfasında gezerken, karşısına, üyemiz olup bu programa dahil olan emlak ofisinin Şişli’de kiralık bir dairesinin bannerını çıkartıyor olacağız. Kullanıcı bannera tıkladığında, o emlak ofisinin Hürriyet Emlak’taki sayfasına yönelecek.” şeklinde konuştu. Uygulama kapsamında emlak ofisinin portföyünün bulunduğu lokasyona göre kullanıcıların hedefleneceğini ve banner’lar ile bu kullanıcılara reklam gösterimi yapılacağını belirten Temel, “Emlak ofisleri her reklam için kaç tıklama aldıklarını ölçebilecekler” dedi.