BIC Ar-Ge Direktörü John Metselaar, P&G’nin her yıl pazarı ve tüketicileri anlamak için 200 milyon doları aşkın yatırım yaptığını belirterek, "Tüketici patrondur. Bu felsefeyle ürünlerinizi geliştiriyoruz. Potansiyel müşterilerin tüketim ve alışveriş alışkanlıklarını gözlemleyip öğreniyoruz. Çalışanlarımız Rusya veya Mısır’da 3 ay boyunca belirlediğimiz ailelerle birlikte yaşıyor. Ayrıca Brüksel’de ev ortamı yaratarak tüketici alışkanlıklarını belirliyoruz" diye konuştu.
Son yıllarda outlet mağazalar, hesaplı alışverişin adresi oldu. Kökeni ABD olan outlet, perakende sektörünün dışa açılması anlamına geliyor. Hatta birçok marka, sırf outlet mağazalarında satmak için özel ucuz ürün üretiyor. Türkiye’de outlet deyince, fabrika satış, seri sonu ve defolu ürün satışı akla geliyor.