Tüketiciyi anlamak için 3 ay onlarla yaşıyoruz

Güncelleme Tarihi:

Tüketiciyi anlamak için 3 ay onlarla yaşıyoruz
Oluşturulma Tarihi: Ocak 16, 2009 00:00

BIC Ar-Ge Direktörü John Metselaar, P&G’nin her yıl pazarı ve tüketicileri anlamak için 200 milyon doları aşkın yatırım yaptığını belirterek, "Tüketici patrondur. Bu felsefeyle ürünlerinizi geliştiriyoruz. Potansiyel müşterilerin tüketim ve alışveriş alışkanlıklarını gözlemleyip öğreniyoruz. Çalışanlarımız Rusya veya Mısır’da 3 ay boyunca belirlediğimiz ailelerle birlikte yaşıyor. Ayrıca Brüksel’de ev ortamı yaratarak tüketici alışkanlıklarını belirliyoruz" diye konuştu.

P&G Grubu’nun kendi içinde özel bir koku birimi olduğunu söyleyen Metselaar, ürettikleri deterjanlarının kokularını geliştiren bu ekibin aynı zamanda Hugo Boss, Dolce&Gabana, Puma, Escada gibi ünlü markalara da parfüm ürettiklerini kaydetti.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!