Yaklaşık 54 yıl önce Ömer Kahyacıoğlu tarafından kurulan ve bugün 3’üncü kuşak tarafından yönetilen iç giyim markası Yeni İnci, 25 ülkeye ihracat yapıyor. Bu sayıyı arttırmak için çalıştıklarını anlatan Yeni İnci Yönetim Kurulu Üyesi Furkan Atakan, “Son dönemlerde Afrika pazarında iddialı bir konuma geldik. Kenya ve Gana gibi ülkelerde ürünlerimize büyük ilgi var” dedi.
#Ömer Kahyacıoğlu2016 yılında ürettiği 2 milyon 700 bin iç çamaşırının yüzde 40’ını ihraç eden Yeni İnci, patent aldığı yenilikçi ürünleriyle son dönemde öne çıkıyor. Yeni İnci Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Furkan Atakan, “Kalçalı gösteren külotlarımız Ortadoğu’da, Suudi Arabistan’da çok ilgi gördü, protez sutyenimiz de Mısır’da çok satıyor, Afrika’ya da çok korse satıyoruz” diyor.
#Furkan AtakanYENİLİKÇİ Ürünlerle dikkat çeken ‘kadın iç giyim’ markası Yeni İnci, yakında üç yeni külotla pazarı karıştıracak. Yeni İnci Başkan Yardımcısı Furkan Atakan, bu ürünleri; “Brezilya Kalçası külot, kenar izi bırakmayan külot ve yapışkanlı külot” diye açıkladı.
TÜRKİYE’de bedenlerin hızla büyüdüğünü belirten Yeni İnci’nin sahibi Furkan Atakan, “Türk kadınının memeleri büyüyor, korse ihtiyacı artıyor” dedi. Altı ay önce erkek korsesini de piyasaya sürdüklerini anlatan Atakan, göbeğini gizlemek isteyen erkeklere 6 ayda 15 bin adet korse sattıklarını söyledi.
G-String’lere, seksi iç çamaşırlarına Arap ülkelerinde kadınların ilgisi biliniyordu ancak Yeni İnci Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Furkan Atakan, Ortadoğu’da erkek g-string’lerinin yok sattığını anlatıyor. Atakan, “İran ve Suudi Arabistan’da erkek g-string’leri manyak satıyor. Türkiye’de basık popolu kadınların ve gay’lerin tercih ettiği ‘Pop-up’ külotlara ilgi yüksek” dedi.
Türkiye'nin en eski kadın iç giyim markalarından Yeni İnci’nin müşteri talebi üzerine ürettiği ’protez sutyenler’ hem ithalata hem de bu tür ürünlerin fiyatlarına darbe vurdu. Yeni İnci Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı Furkan Atakan, "Sonradan göğsü alınan eski müşterilerimizin talebi üzerine ’inşallah çok satmayız’ diye üretime başladık. Ne yazık ki 100 bin adetten fazla satıldı" dedi.
Doğru ebeveynlik tartışmaları genellikle anneler üzerinden yürütülse de bu babaların tavsiye aramadığı anlamına gelmiyor. Bazen telaşlı bir çocuğu sakinleştirmek veya bir ergenle bağlantıda kalmak her zaman kolay olmuyor. Babalar Günü’ne özel, babalara ‘sihirli formüllerini’ sorduk…
#Babalar Günü