Türk Eğitim Vakfı’nın (TEV), burs mülakatlarında anlatılan gerçek hikâyelerden yola çıkarak geçen yıl 4 Aralık’ta hayata geçirdiği “Bu Çanta Kimin?” isimli farkındalık projesi henüz bir yılını doldurmadan burs başvuruları iki katına, busiyer sayısı da 15 bin 500’e yükseldi.
#Türk Eğitim VakfıTürkiye’nin iş ve markalar dünyasını, yaratıcı endüstrilerini, dünyanın en ilham verici isim ve projeleriyle buluşturan Brand Week Istanbul, bu sene 5-9 Kasım 2018 tarihleri arasında Zorlu PSM’de düzenleniyor. Her yıl farklı bir temayla hayata geçirilen etkinlik, bu yıl “Sınır Tanımayan Fikirler” temasıysa binlerce katılımcı için kapılarını açacak. Brand Week Istanbul’un bu yılki onur konuğu ise Türk sinemasının yaşayan efsanesi Şener Şen olacak.
#ÜniversiteAnadolu Efes Spor Kulübü ve Anadolu Grubu’nun tarım markası Anadolu Etap iş birliği ile gerçekleştirilen “MİÇO Sahada” projesi, Anadolu Etap’ın Çanakkale ve Balıkesir’de bulunan çiftliklerinde başladı. Anadolu Etap’ın bu iki şehirdeki çiftliklerinde bulunan mevsimlik tarım işçilerinin çocukları MİÇO’lara dört hafta boyunca, basketbol aracılığı ile sosyal gelişimlerine katkıda bulunmayı hedefleyen eğitimler verilecek. Çalışmalara 109 çocuk katılırken basketbolun metaforları kullanılarak katılımcılara yeni sosyal beceriler kazandırılması amaçlanacak.
#Anadolu EfesCoca-Cola Türkiye Genel Müdürü Galya Frayman Molinas, kadınların iş hayatında ‘cam tavan’ ve ‘yapışkan zemin’ gibi sorunları bulunduğuna dikkat çekerek, bunun için mentorluk sisteminin kurulmasını önerdi. Kadının gücünü kullanan şirketlerin daha başarılı olduğunu vurgulayan Molinas, “Kadın işgücünün kullanılması romantik nedenlerle değil, aslında ekonomik. Bu nedenle Coca-Cola Kadın Liderler Konseyi oluşturuldu” dedi.
Mediacat Dergisi’nin düzenlediği en iyi medya fikirlerini ve stratejilerini ödüllendiren Felis Ödülleri dördüncü kez sahiplerini buldu. Jüri Başkanı da olan Vodafone Türkiye İcra Kurulu Başkanı Serpil Timuray, “4 yıl önce 126 projeyle başlayan yarışmaya bu yıl 326 proje katıldı. Krize rağmen başvuruların artması yaratıcılığın arttığını gösteriyor. Reklamveren, krizde reklamdan kaçınmadı” dedi.
Çolpan İlhan&Sadri Alışık Tiyatrosu ve Piu Entertainment işbirliğiyle sahnelenen “Amadeus” sezonu açtı. Bu ay Zorlu PSM’de seyirciyle buluşacak oyun, kasım ayında ise Türkiye turnesine çıkacak. Sahne önünde 35, sahne arkasında da 20 kişiden oluşan dev kadrosuyla sezonun en çok ses getiren prodüksiyonlarından olan “Amadeus”u başrol oyuncuları Selçuk Yöntem, Okan Bayülgen ve Özlem Öçalmaz’la konuştuk.
#Selçuk YöntemKadir Has Üniversitesi öğrenci ve öğretim üyeleri, 2015-2016 Akademik Yılı’nda gerek kendi alanlarında, gerekse de sportif branşlarda ödüle doymadı. Akademik yıl boyunca çeşitli branş ve derecelerde onlarca başarıya imza atan KHAS’lılar reklamdan tasarıma; hukuktan spora tam 56 ödül kazandı.
#Kadir Has ÜniversitesiREKLAM sektörünün önde gelen oyuncularından TBWA\WORLDWIDE’in yönetimine TBWA\ISTANBUL CEO’su Cem Topçuoğlu atandı. Cem Topçuoğlu Türkiye’nin yanı sıra Orta&Doğu Avrupa, Rusya ve Kafkaslar, Orta Doğu ve Afrika’daki TBWA operasyonlarını İstanbul’dan yönetecek.
#TBWA