Kozmetik sektöründe inovatif çalışmalar, akıllı raf sistemlerine kadar uzandı. Geliştirdikleri teknolojik raf sistemiyle Marmara Park Watsons’ta yer almaya başladıklarını duyuran Erkul Dağıtım ve Paz. Tic. A.Ş.Yönetim Kurulu Başkanı Murat Erkul, “Kozmetik sektöründe yenilikçi ve fark yaratan bir marka olarak teknolojik raf sistemimizle tüketicilerimize konforlu ve eğlenceli bir alışveriş yapma imkanı sağladık. Tüketicilerimizin alt raflara eğilme ve üst raflara uzanma zorluklarını ortadan kaldırdık” dedi.
#Sponsorlu İçerikŞehirlere yaşam değeri katan, geliştiren, değiştiren projelerin ödüllendirildiği Sign of the City Awards 2018 görkemli bir törenle gerçekleştirildi. Bürokrasi, iş ve basın dünyasının önde gelen isimlerinin yoğun katılım gösterdiği törende 38 proje ‘Sign of the City’ seçildi.
#Gazetehaberleri34 yıl önce İstanbul Laleli’de küçük bir atölyede üretime başlayan ve bugün 96 ülkeye ulaşan Erkul Kozmetik, 460 milyar dolarlık pazarda dünya devleriyle yarışıyor. 96 ülkede Golden Rose markasıyla ürün satan Erkul Kozmetik’in yurtdışında 269, Türkiye’de ise 76 mağazası bulunuyor.
#Erkul Kozmetikİstanbul Anadolu Yakası Elektrik Dağıtım A.Ş. (AYEDAŞ) ve Avrupa Yakası Boğaziçi Elektrik Dağıtım A.Ş. (BEDAŞ) tarafından yapılan açıklamada 8 Haziran Pazar günü Avrupa Yakası'nda 9 Haziran Pazartesi günü Anadolu Yakası'nın bazı ilçelerinde bakım ve onarım çalışmaları nedeniyle elektrik kesintileri yaşanacağı duyuruldu.
Bazen binaların da insanlar gibi alın yazıları oluyor, ne yapsalar engel olamıyorlar. Geçtiğimiz hafta 57 milyon dolara satılan Beyoğlu’ndaki Narmanlı Han da alın yazısına boyun eğdi. En şaşaalı günlerinden en büyük sefaletlere doğru yol aldı. Şimdi merakla bekliyoruz: Kaderinde yeniden parıldamak var mı?
Türkiye’de kişi başına düşen makyaj malzemesi tüketimi yıllık 20 Euro’ya ulaştı. Son 10 yılda 2 katına çıkan bu rakam yine de Avrupa ülkelerinin dörtte birine denk geliyor. Türkiye’de makyaj harcamasının yükselmesinde, kadınların iş hayatına katılımının artmasının yanı sıra makyaj yaşının 11’e kadar düşmesi de etkili oluyor.
Dünya Fikri Mülkiyet Hakları Örgütü (WIPO) rakamlarına göre, Türkiye'deki ihracatçı firmalar arasında yurtdışında en fazla tescilli markaya Temsa San. Tic. A.Ş. ve Brisa Bridgestone Sabancı Lastik San. ve Tic. A.Ş. sahip bulunuyor. Her iki firmanında yurtdışında 22 ayrı tescilli markası var.
Günde ortalama 2.5 milyon kişinin ziyaret ettiği İstiklál Caddesi, yerli ve yabancı perakendecilerin yarış alanına döndü. Son bir yılda fiyatların 1.5-2 kat arttığı caddede binalar açık artırmada 2 katı fiyata alıcı buluyor. Caddenin Galatasaray’dan Tünel’e uzayan ikinci bölümünün de hareketlenmesiyle dünyanın önemli alışveriş noktaları arasına girmesi bekleniyor.
İhracatta bu yıl 1 milyar doları yakalamayı başaran kozmetikçiler, şimdi de rotayı Asya ve Uzakdoğu pazarına çevirdi. Dünyanın önde gelen güzellik fuarlarından Hong Kong Cosmoprof Asia’ya ilk kez milli katılım gerçekleştiren Türk kozmetikçileri, yenilikçi ürünlerle Asya ve Uzakdoğu’ya açılarak ihracatta 2 milyar dolara ulaşmayı hedefliyor.