Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği haberleri sayfasında Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 108 Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Türkiye’nin e-ticaret hacmi bir önceki yıla göre yüzde 109 artışla 800 milyar TL’ye ulaşırken, sektör 2023’te gözünü trilyon TL’lere dikti. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin 1 trilyon dolarlık dış ticaret hedefi, e-ticareti de büyütecektir. Artık e-ticarette de trilyon TL’leri konuşmanın vakti geldi” diye konuştu.
#E-TicaretElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2020 yılının e-ticaret verilerini açıkladı. ETİD verilerine göre; koronavirüs salgının da etkisiyle, 2020 yılında online alışveriş harcamaları geçen yıla göre yüzde 85 büyüdü. En çok online alışveriş yapılan iller sıralaması ise İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya oldu. Rekor büyüme yaşayan e-ticaret sektörünün 2021 hedefi ise yüzde 400 milyar TL...
#E-TicaretElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ekmekçi, "e-ticaret sektörünün 2020 yılını yüzde 65 büyüme ve 250 milyar TL hacimle kapatmasını bekliyoruz. Bu rakamın 2021 yılında 400 milyar TL'yi geçmesini öngörüyoruz." dedi.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi, kurbanlık hayvanların seçim, kesim, paketleme ve teslimat hizmetinin yapıldığı paket hizmetlere yüzde 200'ün üzerinde talep artışı yaşandığını belirterek, "İnternet'in her alanda getirdiği kolaylığı, kurban bayramında da kurban kesme konusuna getirmiş olduğunu gördük." dedi.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), yoğun alışveriş dönemlerinde, kargo şirketlerinin internet üzerinden verilen siparişlerde uzayabilecek teslimat sürelerine dikkat edilmesini öneriyor.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Yönetim Kurulu Başkanı Emre Ekmekçi, "Türkiye’de ciddi bir büyüme potansiyeli taşıyan e-ticaretin, 2018 yılındaki büyüklüğünün 50 milyar TL’ye ulaşmasını hedefliyoruz." dedi.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiKredi kartlarının internet üzerinden alışverişe kapatılmasına sayılı günler kaldı. BDDK’nin aldığı karara göre 31 Aralık 2017 son gün. Bu tarihe kadar onay vermeyenlerin banka kartları ve kredi kartları online alışverişe kapatılacak.
#Bankacılık Düzenleme Ve Denetleme KuruluElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkanı Hakan Orhun, özel haftalarda cirolarının yüzde 20 ile 30 arasında artığını belirterek, 14 Şubat Sevgililer Günü'nü kapsayan haftada e-ticaret cirosunun 400 milyona yaklaştığını söyledi.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiTürkiye’deki e-ticaret sektörü geçtiğimiz yılı yaklaşık 25 milyar TL hacimle kapattı. Toplam perakende gelirlerinden yüzde 2 pay alan e-ticaret sektörü, bu rakamı yüzde 5’e çıkaracak ve 2 yıl içinde cirosunu ikiye katlayacak.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri DerneğiE-ticaret sektörünün hacmi yılın 9 ayında geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 36,6 artarak 25,9 milyar liraya ulaştı. Cep telefonu ve televizyon başta olmak üzere teknoloji ürünleri ile tekstil mamulleri internetten en çok satın alınan ürün grupları olarak dikkati çekti.
#Cep TelefonuE-ticaret platformlarına, kayıt dışılığı önlemek için Maliye adına vergi toplama yetkisi veriliyor. TBMM’de Genel Kurul’da görüşülmesi beklenen vergi paketiyle Trendyol, Hepsiburada gibi platformlar, kendilerine mal ve ürün sağlayan 300 bin tedarikçi firmadan vergi güvenliğini sağlamak amacıyla stopaj kesecek.
#VergiTürkiye E-Ticaret Ekosistemi Raporu sonuçlarına göre; 2023 yılında Türkiye’de yüzde 132 büyüme gösteren e-ticaret satış hacmi, 1.855 milyar TL'ye ulaştı. Önceki yıllara göre 2023'te işlem sayısının yıllık büyüme oranı ise yüzde 23 oldu ve 2023 Türkiye’sinde 6 milyar adete yakın e-ticaret işlemi gerçekleşti. Buradan da ortalama sepet büyüklüğü 2023 yılında yüzde 108 büyüdü ve bir önceki yıla göre 255 TL artarak 492 TL’ye yükseldi.
#E-TicaretPerakende sektörü pandemiyle birlikte değişen alışveriş alışkanlıklarını iş modeline uyarlamaya çalışırken bambaşka bir furya patladı: Yerli kartlarla yurtdışından alışveriş... Yurtiçinde etiket fiyatı 7 bin lirayı aşan markalı bir mont, online platformlardaki yurtdışı satıcılarda 4-5 bin liraya; markalı bir ayakkabı 7 bin 600 liradan 3 bin 600 liraya ya da 6 bin liraya satılan bir bilgisayar parçası 5 bin liraya düşünce yurtdışından yapılan online alışverişler bir yılda 48.8 milyar TL’den 115 milyar TL’ye fırladı.
#Perakende SektörüIDEASOFT, 2023 KOBİ e-ticaret raporu açıklandı. Kıbrıs’ta bayi toplantısı düzenleyen IdeaSoft, burada raporun sonuçlarını paylaştı. Buna göre, Ideasoft’un geliştirdiği e-ticaret altyapısını kullanan siteler; 2023’te 9 milyon tüketicinin 103 milyon adet ürün ihtiyacını karşıladı.
#IDEASOFTYılın son indirim seferberliği e-ticarette gerçekleştirilecek. ETİD Başkanı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin yerli e-ticaret lokomotifi olarak yılın son günlerini bize özgü bir kampanya ile kapatacağız. Önemli indirimlerle halkımıza daha uygun fiyatlarla ürün ulaştırmaya çalışacağız” dedi. İndirimlerle beraber biriken stokların da eritilmesi amaçlanıyor.
#E-TicaretKasım ayı kampanyaları ile e-ticarette 400 milyar liralık hareket beklediklerini söyleyen ETİD Başkanı Hakan Çevikoğlu, “Büyük indirim ve kampanyalar bir aya yayılacak. Üniversite öğrencileri vergisiz telefon ve tabletlere rağbet gösterecek. Aralık ayında ise ‘Yılın Son Pazarı, Türkiye’nin Pazarı’nı kuracağız” dedi.
#AlışverişHükümet ve Ticaret Bakanlığı e-ticarette yakın ülke ve bölgelerde Türkiye’nin pazar payını artıracak hamlelerine devam ederken, 12’nci Kalkınma Planı’nda e-ticaret sektöründe önümüzdeki dönem yapılacak yeniliklere de yer verildi. Sektör yeni hedeflerine odaklanırken Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) de yeni yönetimini seçti.
#Ticaret BakanlığıZeytinyağ fiyatları rekor kırıyor. Hal böyleyken e-ticaret platformlarında 5 litresi 300-400 liraya satılan zeytinyağları şüphe uyandırıyor. Yağlar farklı ‘birlik’ ve ‘vakıf’ isimleri ile satılıyor. Ege’deki ticaret borsaları bu satıcıların dolandırıcı olduğunu, en ucuz zeytinyağının 160-180 lira olması gerektiğini söylüyor. Yağları satan birlik yetkilileri ise “Biz yağımıza güveniyoruz. Yağın asidiyle oynayıp maliyeti düşürüyoruz. Biz ucuz değiliz diğerleri pahalı” diyor.
#Ucuz ZeytinyağıElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Haliç Kongre Merkezi’nde düzenlenen Perakende Günleri’nde “Uzak pazarlara Türk ürünlerinin ihracatı-Çin Türkiye Premium Mağazaları” konulu sunum yaptı.
#ÇinTürkiye’nin e-ticaret hacmi bir önceki yıla göre yüzde 109 artışla 800 milyar TL’ye ulaşırken, sektör 2023’te gözünü trilyon TL’lere dikti. Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Türkiye’nin 1 trilyon dolarlık dış ticaret hedefi, e-ticareti de büyütecektir. Artık e-ticarette de trilyon TL’leri konuşmanın vakti geldi” diye konuştu.
#E-TicaretPTTAVM.com Genel Müdürü ve Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı Hakan Çevikoğlu, “Kurban Bayramı alışverişleri yüzde 30’a yakın artttı. Kıyma makinesi, bıçak setleri ve derin dondurucunun yanı sıra yollara çıkanlar lastik aldı” dedi.
#PTTAVMKoronavirüs ve kısıtlamalar nedeniyle pandemi döneminde tüm dünyada internetten alışveriş oranında artış yaşandı. Bu doğrultuda siber dolandırıcılıklardan mağdur olan tüketicilerin sayısı da gün geçtikçe artmaya başladı. Uzmanlar Hurriyet.com.tr'ye özel dolandırıcılık mağduru olmamak için neler yapılması gerektiğini sıraladı.
#Online ÖdemeElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) Başkan Yardımcısı ve PttAVM.com Genel Müdürü Hakan Çevikoğlu, Kurban Bayramı nedeniyle bu ay kıyma makinesi, bıçak setleri, mangal, derin dondurucu gibi ürünlerin e-Ticaret platformlarındaki satışlarında artış olduğunu bildirdi.
#GazetehaberleriDüğünler için verilen izin uzun süredir planlarını erteleyen binlerce çifti harekete geçirdi. Düğün mekânları günde 2 etkinlik için anlaşma yaparken, e-ticarette mobilya ve beyaz eşya alışverişleri yüzde 30 arttı. AVM’lerdeki çeyiz seti satışları yeniden ivmelendi. Bu yıl 750 bin düğünün yapılmasını beklediklerini söyleyen sektör temsilcileri, gelinlikçiden mobilyacıya, kuyumcudan çiçekçiye kadar her esnafın bu hareketlilikten etkilendiğini söyledi. Hem mekânlarda hem de eşyalardaki yüksek fiyat artışı ise evlenecek çiftleri düşündürüyor.
#Gazetehaberleri7 Mayıs’tan itibaren marketlerde satışı yasaklanacak ürünlerle ilgili, İçişleri Bakanlığı 81 il valiliğine ‘Market Tedbirleri’ genelgesi gönderdi. Buna göre marketlerde temel gıda ve temizlik ürünlerinin yanı sıra sadece hayvan yemi, mamaları ile kozmetik ürünleri satılabilecek.
#GazetehaberleriSevgililer Günü alışverişlerinde bu yıl salgın etkisi e-ticarette de kendisini gösterdi. Alışveriş yapan 50 yaş üstü vatandaşların oranı geçen yıla göre yüzde 60 yükseldi. Çiçek siparişlerinde ise 50 yaş üstü yüzde 65’lik oran ile en büyük kitleyi oluşturuyor.
#GazetehaberleriElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD), 2020 yılının e-ticaret verilerini açıkladı. ETİD verilerine göre; koronavirüs salgının da etkisiyle, 2020 yılında online alışveriş harcamaları geçen yıla göre yüzde 85 büyüdü. En çok online alışveriş yapılan iller sıralaması ise İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Antalya ve Konya oldu. Rekor büyüme yaşayan e-ticaret sektörünün 2021 hedefi ise yüzde 400 milyar TL...
#E-TicaretElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği (ETİD) verilerine göre, koronavirüs salgının da etkisiyle, 2020 yılında online alışveriş harcamaları geçen yıla göre yüzde 85 büyüdü. Rekor büyüme yaşayan e-ticaret sektörünün 2021 hedefi ise 400 milyar lira...
#E-Ticaret2020’de pandemi etkisiyle hızla gelişen e-ticaret sektörü yılı 200 milyar liralık büyüklükle kapattı. Neredeyse her platform yüzde 50 büyüme gösterirken, istihdamdaki büyüme yüzde 40 oldu. Sektör temsilcileri aynı ivmenin 2021’de de devam edeceğini belirtiyor. Bu yıl markaların dijital kanallarına kaydolan kişi sayısı ise yüzde 34 artarak, 110 milyonu aşarken, ortalama sepet tutarı da 339 lira oldu. Yılın öne çıkan ürünü ise şüphesiz robot süpürge.
#GazetehaberleriElektronik Ticaret İşletmecileri Derneği Yönetim Kurulu Başkanı Ekmekçi, "e-ticaret sektörünün 2020 yılını yüzde 65 büyüme ve 250 milyar TL hacimle kapatmasını bekliyoruz. Bu rakamın 2021 yılında 400 milyar TL'yi geçmesini öngörüyoruz." dedi.
#Elektronik Ticaret İşletmecileri Derneği