E-Ticaret Zirvesi’nde konuşan Ticaret Bakanlığı İhracat Genel Müdürü Mehmet Ali Kılıçkaya, 2021 yılında genel ihracat içindeki payı yüzde 1,3 düzeyinde olan e-ihracatı, 2030 yılında yüzde 10 seviyelerine ulaştırmayı hedeflediklerini söyledi.
#E-İhracatMarketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleşecek, e-ticaret zirvesi ECHO, sektör ekosistemini tüm parametrelerde birleştirip irdelemeyi hedefliyor. 14 Kasım Perşembe, Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenecek e-Commerce Head Organization Summit (ECHO), e-ticaret sektörünü bir araya getirecek. Zirvede; e-ticarete etki eden faktörler, kullanıcıların online alışveriş davranışları, ödeme sistemleri, lojistik ve taşıma çözümleri, regülasyonlar, e-ihracat, müşteri deneyimi, kişiselleştirme ve e-ticaret trendleri gibi birçok konu konuşulacak.
#E-TicaretAnadolu şehirlerini adım adım gezen Hepsiburada Antalya’da düzenlediği ‘E-Ticaret Zirvesi’nde Antalya’da faaliyet gösteren KOBİ’ler, girişimciler ve esnaflarla bir araya gelerek dijital dönüşüm, online ödeme, teslimat ve dijital pazarlama konularında eğitimler verdi.
#HepsiburadaBaşbakan Binali Yıldırım, PTT Genel Müdürlüğü’nün Antalya’da düzenlediği Uluslararası e-Ticaret Zirvesi’ne katılarak bir konuşma yaptı. Başbakan Yıldırım, "E-ticarette, Cumhuriyetimizin 100. yılına giderken, 2023 hedefimiz 350 milyar Türk Lirasıdır. Bu hedefi tutturmayı inşallah başaracağız" dedi.
#HtvhaberBaşbakan Binali Yıldırım, PTT Genel Müdürlüğü’nün Antalya’da düzenlediği Uluslararası e-Ticaret Zirvesi’ne katılarak bir konuşma yaptı. Başbakan Yıldırım, "E-ticarette, Cumhuriyetimizin 100. yılına giderken, 2023 hedefimiz 350 milyar Türk Lirasıdır. Bu hedefi tutturmayı inşallah başaracağız" dedi. Başbakan Yıldırım'ın açıklamalarından satır başları şöyle:
#BaşbakanHepsiburada Yönetim Kurulu Başkanı Hanzade Doğan Boyner, “Yıkıcı olmayan, aksine birleştirici iş modelleriyle ülke olarak başarılı olabiliriz. Sektörlerle birlik olan, ekosistemle ortak çalışan, dönüşüme destek veren modeller, Türkiye’nin yeni ekonomisine katkı sağlayabilir. E-ticaret oldukça cazip bir pazar ve e-ihracat, Türkiye’nin 2023 ihracat hedeflerinin gerçekleşmesinde önemli rol oynayacak” dedi.
#Hanzade Doğan Boyner