Cüneyt Yavuz haberleri sayfasında Cüneyt Yavuz hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 781 Cüneyt Yavuz haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Yeni dönemde daha çok ‘yumuşak jean’ lerin tercih edildiğini söyleyen Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, “E-ticaret çok hızlı gelişiyor. Yeni uygulamalar bizi bekliyor. Örneğin evinden ya da ofisinden sipariş vereceksin, müşteriye gönderiyi en yakın mağazadan yarım saat 1 saat içinde yapacağız. Banabi, Getir örnekleri gibi hazır giyimde de bu olabilir. Bizler de dönüşüm içindeyiz. Mevcut mağazalar da yeni tamamlayıcı roller alacaklar” diye konuştu.
#MaviHalka açıldıktan sonra geçen 5 ayda yatırımcıya yüzde 30’un üzerinde getiri sağladıklarını açıklayan Mavi’nin CEO’su Cüneyt Yavuz, “Yılda ortalama 1 milyon yeni müşteri kazanıyoruz. Müşteri neredeyse oraya yani Boyner’deyse Boyner’e Ayşe Teyze’de ise Ayşe Teyze’ye gidiyoruz” dedi.
#Cüneyt Yavuz23 tarafından üniversite öğrencilerine; geleceklerini inşa ettikleri, gerçek tecrübe odaklı bir liderlik deneyimi yaşatmayı amaçlayan, Zirve 23, İstanbul Volkswagen Arena’da gerçekleştirildi. Zirve kapsamında ‘Belirsizlik, Şüphe, Merak, Tutku, Denge, Huzur, Vicdan, Cesaret ve Devrim’ olmak üzere 9 tema çerçevesinde oturumlar ve paneller düzenlendi.
#Zirve 2323 tarafından üniversite öğrencilerine; geleceklerini inşa ettikleri, gerçek tecrübe odaklı bir liderlik deneyimi yaşatmayı amaçlayan, bunu da şirketler, partnerler aracılığıyla gerçekleştiren bir serüven olan Zirve 23, İstanbul Volkswagen Arena’da gerçekleştirildi. Zirve kapsamında “Belirsizlik, Şüphe, Merak, Tutku, Denge, Huzur, Vicdan, Cesaret ve Devrim” olmak üzere 9 tema çerçevesinde oturumlar ve paneller düzenlendi.
#Zirve 23Üniversite öğrencilerinin liderlik yetkinliklerinin gelişmesine ve kurumlarda, fark yaratan liderler olmalarına katkı sağlamayı hedefleyen gerçek tecrübe odaklı liderlik platformu 23’ün düzenlediği Zirve 23, 23 Eylül’de İstanbul Volkswagen Arena’da gerçekleştirilecek.
#Zirve 23Yeni dönemde daha çok ‘yumuşak jean’ lerin tercih edildiğini söyleyen Mavi CEO’su Cüneyt Yavuz, “E-ticaret çok hızlı gelişiyor. Yeni uygulamalar bizi bekliyor. Örneğin evinden ya da ofisinden sipariş vereceksin, müşteriye gönderiyi en yakın mağazadan yarım saat 1 saat içinde yapacağız. Banabi, Getir örnekleri gibi hazır giyimde de bu olabilir. Bizler de dönüşüm içindeyiz. Mevcut mağazalar da yeni tamamlayıcı roller alacaklar” diye konuştu.
#Maviİzmir’de Suriye uyruklu Manar Alahmed ve oğlu Muhammed’in öldürülmesine ilişkin Menemen Cumhuriyet Başsavcılığı tarafından yürütülen soruşturmanın ayrıntılarına Hürriyet ulaştı. Yüzünde boğuşma izi olan ve olay saatinde nerede bulunduğuna ilişkin çelişkili ifadeler veren komşu Ş.E. gözaltına alındı.
#Gazetehaberleri35 ülkede 433 mağaza ve 5 bin 500 satış noktasında satılan jean ve hazır giyim markası çevreci koleksiyonu All Blue’yu tanıttı. Mavi’nin daha az enerji ve su kullanılarak, vegan üretimle hayata geçen All Blue koleksiyonu Türkiye ile aynı günde New York, Berlin, Vancouver’da da tanıtıldı.
#Gazetehaberleriİş hayatında cinsiyet dengesini sağlamak amacıyla faaliyetlerini yürüten PWN İstanbul’un başlattığı Eşitlik Elçisi CEO’lar Hareketi’ne yerli ve yabancı kurumlar, STK’lar ve kamudan yaklaşık 60 CEO ve C - Level yöneticiden destek geldi. Eşitlik elçileri kurumlarında ve çevrelerinde değişim yaratmak için çalışmalara başladı.
#PWN İstanbulTürkiye’nin en etkin 50 CMO’su açıklandı. Fortune Türkiye ve DataExpert işbirliği ile yapılan araştırma sonuçlarına göre, Türkiye’nin en büyük şirketlerinin pazarlama koltuğunda kadınlar çoğunluğu ele geçirmiş durumda. Araştırmaya göre CMO’ların yüzde 51’i kadın. Araştırmaya göre CMO’lar, bu şirketlerdeki total bütçenin ortalama yüzde 10,3 ünü yönetiyor. Geçtiğimiz yıla kıyasla gözlenen yüzde 1,2’lik artış oranı, CMO’ların şirketlerde artan değerinin göstergesi olarak kabul ediliyor. CMO’ların yaptıkları çalışmalarda dijitale ayırdıkları bütçe ise ortalama yüzde 25’i buluyor.
#Anadolu EfesTürkiye’den dünyaya açılmış 27 yıllık jean markası markası Mavi, önceki gün oyuncu Kıvanç Tatlıtuğ ile birlikte yürüttüğü ‘Hep mi çok Mavi’yiz” kampanyasının 9’uncu reklam filmi vesilesiyle bir toplantı gerçekleştirdi. “Yol Arkadaşım” temalı reklam filminin toplantısında Mavi’nin CEO’su Cüneyt Yavuz ile sohbet ettik. Ekonomide yaşanan sıkıntılar, perakende sektöründeki bazı oyuncuları daraltırken, Mavi yoluna aksamadan devam ediyor.
#Kıvanç TatlıtuğKALE Grubu’nun düzenlediği Kale Talks’un bu yılki ilk konuğu Mavi Jeans’in CEO’su Cüneyt Yavuz oldu. Kendi alanında fark yaratmış, dönüşüm sağlamış, ilham verici başarı öykülerini Kale Talks’ta ağırlayan Kale Grubu, “ezber bozan” kişileri ve markaların serüvenlerini paylaşmayı amaçlıyor. Kale Talks etkinliğinde Mavi’nin 27 yıllık yolculuğunu anlatan Cüneyt Yavuz, Mavi’nin Türkiye’de yüzde 58 pay ile “jean” denince akla ilk gelen marka olduğunu söyledi. Yavuz, markalı jean üretiminde dünyada ilk 5’e girdiklerini, dijital çağın perakendecisi olduklarını anlattı.
#Mavi JeansHalka açıldıktan sonra geçen 5 ayda yatırımcıya yüzde 30’un üzerinde getiri sağladıklarını açıklayan Mavi’nin CEO’su Cüneyt Yavuz, “Yılda ortalama 1 milyon yeni müşteri kazanıyoruz. Müşteri neredeyse oraya yani Boyner’deyse Boyner’e Ayşe Teyze’de ise Ayşe Teyze’ye gidiyoruz” dedi.
#Cüneyt YavuzBirleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, halihazırda 99 BMD üyesinin yurt dışında 2 bin 500'ün üzerinde mağazasında Türk tabelası ile hizmet verdiğini belirterek, "Bu rakamı yıl sonunda 3 binin üzerine taşımayı amaçlıyoruz. Türk markaları yıl sonunda yurt dışında 500 yeni mağaza hedefini aşacak." dedi.
#Yurt DışıTürkiye Kurumsal Yönetim Derneği (TKYD), “Özel Sermaye Fonlarının Yatırım Kriterlerinde Kurumsal Yönetimin Yeri ve Önemi” başlıklı eğitim seminerini 3 Kasım 2016 tarihinde Point Hotel Barbaros’ta düzenliyor.
#Türkiye Kurumsal Yönetim Derneği