Güncelleme Tarihi:
Mavi’nin 35 ülkede 5 bin 500 satış noktası ve 425 “monobrand” mağazayla hizmet veren, karlı büyümeyi Türkiye’de olduğu kadar yurtdışı pazarlarda da istikrarlı bir şekilde sürdüren bir şirket olduğunu anlatan Yavuz, “2017’de bulunduğumuz tüm ülkelerde perakende, toptan ve e-ticaret olmak üzere, tüm satış kanallarında hem jean hem de lifestyle ürün kategorilerinde hedeflediğimiz büyümeye ulaştık. Konsolide gelirlerimiz yüzde 36 oranında artarak 1.78 milyar lira, net kârımız ise yüzde 74 artışla 90 milyon lira oldu” dedi.
Mavi’nin 2017’de 1.2 milyon yeni müşteri kazandığını anlatan Yavuz, şöyle konuştu: “CRM programında 6.5 milyon müşteriye ulaşan, bunun 4.7 milyonunun son 2 yılda aktif olduğu bir müşteri yapısı olan Mavi’nin müşterilerinin yüzde 65’i de 35 yaşın altında.”