Milli Eğitim Bakanı Mahmut Özer, Millî Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi'nin (MEBİM), ‘2022 Contact Center World (CCW) Dünya Finalleri’nde üst üste üçüncü kez ‘En İyi İletişim Merkezi’ kategorisinde dünya birincisi olduğunu söyledi. Özer, "2012 yılından bu yana MEBİM, 24 Milyon 790 bin vatandaşımıza hizmet verdi. Öğrenci, veli ve öğretmenlerimize hizmet veren, sorularını yanıtlayan ve sorunlarının çözümüne aracı olan MEBİM, bu bağlamda eğitimde fırsat eşitliğini sağlama noktasında da önemli bir işlevi yerine getiriyor" dedi.
#MEBİMSağlık Bakanı Fahrettin Koca, Bakanlığın iletişim merkezinin Contact Center World Awards (Çağrı Merkezi Ödülleri) Dünya Finalleri'nde "En İyi Kamu Hizmetleri" kategorisinde dünya birincisi olduğunu bildirdi.
#HaberMilli Eğitim Bakanlığı İletişim Merkezi (MEBİM) '444 0 632' danışma hattı, Dünya Çağrı Merkezi (Contact Center World) tarafından düzenlenen yarışmada dereceye girdi. MEBİM, çağrı merkezleri sektöründe finale kalarak 'En İyi İletişim Merkezi' kategorisinde gümüş madalyayla dünya ikincisi oldu.
#MebAile, Çalışma ve Sosyal Hizmetler Bakanlığı'nın iletişim hattı "ALO 170", yılın geride kalan döneminde, 11 milyonu aşkın başvuruyu çözdü. Vatandaşların en fazla SGK hizmet dökümü, rapor ücreti ve işsizlik sigortası konularında başvurduğu hat, işitme engellilere de görüntülü hizmet veriyor.
#Aile Çalışma Ve Sosyal Hizmetler BakanlığıVestel Müşteri Hizmetleri, çağrı merkezinin en prestijli ödüllerinden biri olan Contact Center World’de iki altın madalya daha kazandı. Vestel En İyi Self-Service Uygulaması kategorisinde “Akıllı Diagnostic Uygulaması” ve Teknoloji İnovasyonu kategorisinde de “Buena Vista” ile birinci oldu. Vestel, geçtiğimiz sene Contact Center World’ün EMEA ayağında 2 altın madalya, Amerika’da gerçekleştirilen dünya şampiyonasında da 1 altın 1 bronz madalya kazanmıştı.
#Contact Center WorldTürkiye'nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcısı Teleperformance ve Gittigidiyor, birlikte katıldıkları çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards’ta, “En İyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorisinde EMEA birincisi oldu.
#TeleperformanceTürkiye'nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcılarından Teleperformance Türkiye, çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards’ta “En İyi Outbound Kampanyası” kategorisinde EMEA birincisi oldu.
#Contact Center World YarışmasıDHL Express Türkiye’nin, 2013 yılında hayata geçirdiği KOBİ Express hizmeti, çağrı merkezi sektörünün uluslararası arenadaki en saygın organizasyonlarından Contact Center World tarafından düzenlenen “Uluslararası En İyi Uygulamalar” yarışmasında Avrupa, Ortadoğu ve Afrika’nın “En İyi Satış Kampanyası” ödülüne layık görüldü.
ISTANBUL - The UNESCO World Heritage Committee is in Istanbul for its annual visit. After trips to various establishments and historic sites the committee will prepare a report that will be presented in Spain about Istanbul that will determine Istanbul’s standing on the World Heritage list
ISTANBUL - The Futurist Association organizes its second summit. The summit that will take place at Istanbul’s İş Art Culture Center on June 25 is organized under the slogan ’Nanotechnology will come and everything will change.’ The aim of the futurists is to catch the latest technologies
Fethiye - With their bright tablecloths and charismatic waiters, the restaurants encircling Fethiye’s daily market vie for customers. The pervasive and addictive smell of garlic, spices and olive oil floats above the inevitable fishy odors of the seafood stalls, luring tourists and locals alike to this intrinsically Turkish spot.