‘Çağrı’yla 7 bin 500 kişiye iş yarattı SOHO, dünya birincisi kürsüsüne çıkardı

Güncelleme Tarihi:

‘Çağrı’yla 7 bin 500 kişiye iş yarattı SOHO, dünya birincisi kürsüsüne çıkardı
Oluşturulma Tarihi: Kasım 11, 2010 00:00

Çağrı merkezleri alanında dünyanın önde gelen organizasyonlarından Contact Center World 2010’un ‘Yılın en iyi performans gösterenler’ değerlendirmesinde Türkiye, üç ödül birden kazandı.

Contact Center World’ün bu değerlendirmesinde, Türkcell’in Kurumsal Operasyonları için geliştirdiği ‘Yeni Müşteri Kazanımı-SOHO’ uygulaması, Global Bilgi’ye ‘En İyi Telesatış-Best Outbound Campaign’ kategorisinde dünya birinciliğini getiren proje oldu. Yapı Kredi Bankası da, en iyi ödüllendirme sisteminde ikincilik, ‘Help desk’ (yardım masası) dalında da üçüncülük ödülüne değer görüldü.

Yurtdışında da hizmet veriyor

Çağrı merkezi sektörünün dünya çapındaki prestijli organizasyonlarından biri olan Contact Center World’ün 2010 Top Ranking Performers ödülleri, ABD’nin Las Vegas kentinde düzenlenen törenle sahiplerini buldu. Turkcell Global Bilgi Kurumsal Operasyonlar Genel Müdür Yardımcısı Nihan Yılmazer, törende son yıllarda geliştirdikleri projelerle dünyanın en iyileri arasında yer aldıklarına dikkat çekerek, yurtdışında da hizmet veren ilk Türk çağrı merkezi olduklarını söyledi.

SOHO’yla ödülü kaptı

Turkcell Global Bilgi, geçen yıl da Contact Center World’ün 2009 Top Ranking Performers değerlendirmesinde, dünya üçüncülüğünü elde etmişti. Global Bilgi’ye bu yıl birinciliği getiren Yeni Müşteri Kazanımı-SOHO (Küçük ofis-ev ofis) projesi ise, meslek gruplarına yönelik bir kulüp olma özelliği taşıyor. Yılmazer, ödüllü projeye ilişkin şu bilgileri verdi: “Bilgi teknolojisinde küçük işyerleri ve ev ofisleri olarak tanımlanan SOHO projesi doktor, avukat, eczacı, mali müşavir, emlakçı gibi birçok meslek grubunu kapsayan ve üyelik sistemiyle çalışan bir kulüp. Bu kulüp sayesinde katılımcılara uygun avantajlı paketler sunduk. Kullanıcılar kendi faaliyet gruplarıyla ilgili ayrıcalıklı hizmetlerden yararlanıyorlar. Turkcell için hayata geçirdiğimiz bu proje, ücretsiz.”

13 bölgede aynı anda 5.500 kişi yanıtlanıyor

Türkiye’de 50 milyon, Ukrayna ve Belarus’da 10 milyon cep telefonu abonesine hizmet veren Turkcell Global Bilgi, en büyük 500 şirket arasında.

10’u Türkiye’de, 3’ü de yurtdışında olmak üzere toplam 13 bölgede bulunan çağrı merkezlerindeki 5 bin 500 masa kapasitesiyle hizmet veriyor.

500’ü yurtdışında olmak üzere toplam 7500 kişiye istihdam sağlıyor.

Dünyanın en iyi çağrı merkezlerini belirlemek üzere her yıl iki aşamalı yarışmanın ilkinde, üç ayrı bölgede kıta finalleri gerçekleştiriliyor.

Kıta finallerinden derece alan çağrı merkezleri, daha sonra dünya finallerine katılma hakkı elde ediyor.
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!