Güncelleme Tarihi:
Vestel, Contact Center World Awards’un dünya finallerinde bir altın bir de bronz ödül aldı. Çağrı merkezi sektöründeki en iyi projelerin seçildiği yarışmada Vestel, Joker ve Self Servis projeleri ile ödüle layık görüldü. Yarışmanın Haziran ayında Londra’da gerçekleşen EMEA finallerinde de bu projeler ile altın madalya kazanan Vestel, dünya finallerine katılmaya hak kazanmıştı.
Vestel, müşteri temsilcilerinin bilgi ihtiyacı halinde müşteriyi bekletmeye almadan hızla çözüm bulmak adına geliştirdiği Joker projesi ile altın madalya alarak dünya şampiyonu oldu.
Vestel’in Contact Center World Awards’ta kazandığı bir diğer ödül ise Self Servis projesi ile geldi. Self Servis projesi, çağrı merkezi hatlarındaki yoğunluğu azaltmak için geliştirilmiş bir proje. Konuşma tanıma ve konuşma sentezi teknolojileri kullanılarak hayata geçirilen Self Servis projesi ile müşterilerin sesli komutlarla montaj kaydı oluşturması sağlanıyor.
Vestel Şirketler Grubu İcra Kurulu Başkanı Turan Erdoğan, yaptığı değerlendirmede “Uzun dönemli başarıların sadece üretim kalitesiyle yakalanmadığını biliyor, müşterilerimizle çözüm odaklı ve samimi bir ilişki kurmanın oldukça önemli olduğuna inanıyoruz. Biz, tüketicilerimizin zamanının ne kadar değerli olduğunun farkındayız. Bu nedenle en kısa sürede onların sorunlarını çözmek, taleplerini yerine getirmek için geliştirdiğimiz projelerin dünya çapında ödüle layık görülmesi hepimizi onurlandırdı” şeklinde konuştu.