Contact Center World Yarışması’ndan ödülle döndü

Güncelleme Tarihi:

Contact Center World Yarışması’ndan ödülle döndü
Oluşturulma Tarihi: Haziran 17, 2015 16:27

Türkiye'nin önde gelen dış kaynak CRM ve çağrı merkezi hizmet sağlayıcılarından Teleperformance Türkiye, çağrı merkezi sektöründe dünyanın en iyi uygulamalarının ödüllendirildiği Contact Center World Awards’ta “En İyi Outbound Kampanyası” kategorisinde EMEA birincisi oldu.

Haberin Devamı

Teleperformance Türkiye, EMEA bölgesinde 30 ülkeden 1600 şirketin katılımıyla gerçekleştirilen yarışmada, 35 kategori arasından “En İyi Outbound Kampanyası” ve “En iyi Dış Kaynak İş Ortaklığı” kategorilerinde yarıştı. Dünyanın önde gelen çağrı merkezi firmalarının yarıştığı bu önemli organizasyonda iş ortağı Samsung ile birlikte birinciliğe (altın) layık görülen Teleperformance Türkiye, çözüm ortağı Kredi Kayıt Bürosu (KKB) ile de üçüncü sıraya yerleşti (bronz). Teleperformance Türkiye Kasım ayında Las Vegas’ta düzenlenecek dünya finallerine katılmaya hak kazandı.

Amerika, Asya, EMEA ve Küresel Contact Center World Events kapsamında uluslararası çağrı merkezi endüstrisinin en iyilerini buluşturan organizasyon, her yıl farklı bir ülkede düzenlediği yarışmalarla bölge finallerinde birinciliği elde eden çağrı merkezlerini belirliyor. Birincilik ödülünü almaya hak kazanan çağrı merkezleri, Kasım ayında bu kez ABD’de düzenlenen dünya finallerinde birincilik için yarışacak.



Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!