Geçtiğimiz günlerde, sessiz sedasız bir şirket alım operasyonu tamamlandı. Adı geçen şirket, İstanbul Beylikdüzü’nde emzik üretimi yapıyor. Ancak, dışarıdan kendi halinde bir şirket gibi görünse de, satın alanlar iş dünyasının yakından tanıdığı isimler. TÜSİAD Yüksek İstişare Konseyi Başkanı Erkut Yücaoğlu ile Ömer Dinçkök ve çocukları, Yemeksepeti’nin kurucusu Nevzat Aydın ve YASED’in eski başkanı Şaban Erdikler bu şirketin yeni ortakları oldu.
#Yabancı Sermaye DerneğREKLAM sektörünün önde gelen oyuncularından TBWA\WORLDWIDE’in yönetimine TBWA\ISTANBUL CEO’su Cem Topçuoğlu atandı. Cem Topçuoğlu Türkiye’nin yanı sıra Orta&Doğu Avrupa, Rusya ve Kafkaslar, Orta Doğu ve Afrika’daki TBWA operasyonlarını İstanbul’dan yönetecek.
#TBWAFenerbahçe Kulübü?nün başkan adaylarından Mehmet Ali Aydınlar, yönetim kurulu listesini açıkladı.Aydınlar?ın listesinde şu isimler yer alıyor:Hamdi Akın, Nezih Barut, Şaban Erdikler, Necdet Ersoy, Recep Tanrıverdi, Nuri Tuna, Cem Topçuoğlu, Mehmet Torun, Tankut Turnaoğlu.
#FenerbahçeFenerbahçe'deki hareketli günün son basın toplantısı bir diğer başkan adayı Mehmet Ali Aydınlar'ın. Aydınlar toplantıda Yıldırım döneminde sportif açıdan sarı lacivertli camianın başarısızlıklar yaşandığını iddia etti ve "Allah aşkına tarihinde bu kadar ezeli rakibinin şampiyonluğunu görmüş başkan var mı?" ifadelerini kullandı. Aydınlar ayrıca yönetim kurulu listesini de açıkladı: Hamdi Akın, Nezih Barut, Şaban Erdikler, Necdet Ersoy, Recep Tanrıverdi, Nuri Tuna, Cem Topçuoğlu, Mehmet Torun, Tankut Turnaoğlu. Aydınlar ayrıca geri kalan 11 üyeyi Pazar günü açıklayacağını belirtti.
#Ali KoçTürk basınında herkesin büyük reklamverenlerin peşinde koştuğu bir dönemde, farklı düşünerek yeni bir yol açmıştı Tuncer Bicioğlu. Hürriyet gazetesi bünyesinde, kısa ilanların ya da bugünkü ismiyle seri ilanların hem basının gelirlerini artıracağını hem de okuyucunun nabzını tutmaya yarayacağını fark etmişti ileri görüşlüğüyle.
REKLAMCILAR Derneği Başkanı Cem Topçuoğlu, reklam sektörünün her yıl yüzde 20 oranında büyüdüğünü, bu yıl da yüzde 25 büyümesinin beklendiğini belirterek, "Pazarda rekabetin geldiği nokta itibarıyla reklamverenlerin frene basma şansını çok az görüyorum. Basanların da çok yakın bir zaman sonra aramızda olmayacağı görüşündeyim" dedi.
Uluslararası Reklamcılar Derneği (IAA) Başkanı Mehmet Ali Yalçındağ, reklam sektörünün 2007 yılında yarattığı iş hacminin 4 milyar YTL’yi aştığını belirterek, "Son üç yılda sektör yüzde 21 büyüdü. 2008 yılında da bu büyümenin devam edeceğini bekliyoruz" dedi.