16. Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu. Türkiye Halkla İlişkiler Derneği (TÜHİD) tarafından bu yıl 16’ncısı düzenlenen Altın Pusula Türkiye Halkla İlişkiler Ödülleri sahiplerini buldu. Aydın Doğan Vakfı (ADV) Dünya Kız Çocukları Konferansı’yla, gündem yönetimi dalında ödülün sahibi oldu.
#Türkiye Halkla İlişkiler DerneğiDünyanın en büyük sosyal paylaşım ağı olan Facebook’un, özel bir halkla ilişkiler şirketiyle anlaşarak, rakibi Google’a karşı bir karalama kampanyası yürüttüğü ortaya çıktı. Facebook’un bu şekilde, internetteki mahremiyet üzerinde yaşanan tartışmaların odağını Google’a kaydırmayı hedeflediği anlaşıldı.
Dünyanın lider PR şirketleri arasında yer alan Burson-Marsteller’ın dünya başkanı. Hiç kimsenin fark etmediği sosyal trendleri önceden bulup çıkarıyor. İmaj ve marka stratejilerini bu trendler üzerine kuruyor. Ve her defasında tam on ikiden vuruyor. Mikro Trendler adlı kitabı nedeniyle New York Times ona "Küçük Şeylerin Gurusu" lakabını taktı. 30 yıllık meslek hayatında 50’den fazla ülkede, 20 başkanlık seçimi kampanyası yaptı.
Hillary Clinton’ın baş strateji uzmanı olan Mark Penn, aynı zamanda PR devi olarak kabul edilen Burson-Marsteller’in CEO’su. Şirket, internet sitesinde "ABD, Asya, Latin Amerika ve Avrupa olmak üzere 25’ten fazla ülkede liderlerin seçilmesine yardımcı" olduğunu iddia ediyor.