Geniş kamuoyu onu maç izlerken yerinde duramayan, kabına sığmaz, coşkulu Galatasaray yöneticisi olarak tanıdı. Kurumsal hayattaysa Türkiye’nin en büyük şirketlerinin personel taşıma servislerinin sahibi ALTUR Turizm Yönetim Kurulu Başkanı... Türkiye’nin en meşhur, en sevilen Rizelilerinden Abdurrahim Albayrak ile buluştuk. “Hayattaki ilk Cimbom maçımı Beleştepe’de izledim” diyen Albayrak, peki nasıl Galatasaraylı olmuş? Bunu hatırlayamıyor ve gülerek “Herhalde annemden öyle doğmuşum!” diyor.
#Abdurrahim AlbayrakMercedes’in en büyük bayi gruplarından Koluman, üretim tarafında da hedef büyüttü. Türkiye’nin otomotivde Avrupa’nın merkezi olabileceğini ifade eden Koluman Otomotiv Endüstri A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Kaan Saltık, “Küçük bir Mercedes Benz Türk olmayı hedefliyor ve bu yolda ilerliyoruz” dedi.
#Monde MotorluHürriyet muhabiri Gülden Aydın, 23 Mayıs 2010 tarihinde Hürriyet pazar eki için Soma'da linyit işçisi Salim Kaya ile röportaj yapmıştı. Bugün bütün Türkiye'yi yasa boğan maden faciasının yaşandığı Soma'da çalışan işçi Salim Kaya, maden işçisi olmanın zorluğunu "Evden helallik alıp çıkıyorum" diyerek özetlemişti.
Muğla'da, yol kenarındaki kayalıklara çarpıp, alev alan kamyondaki 3 kişiden 2'si yanarak can verdi. Son anda araçtan inmeyi başaran kamyon şoförü ise yaralı olarak kurtuldu.Boya ve cam tozu yüklü kamyon yokuş inerken virajı alamayıp, kontrolden çıktı. Savrulan kamyon yol kenarındaki kayalıklara çarpıp, alev aldı. Alevler, kamyonun kasasındaki boyaların da tutuşmasıyla kısa sürede büyüyerek, kamyonu alev topuna çevirdi. Kamyondaki Gazi Akpınar (57) ve Erdal Karasu (32) yanarak yaşamını yitirdi. Kamyon şoförü Ömer Sümer (32) ise son anda araçtan inerek yaralı olarak kurtuldu. Yanan kamyon ise Akyaka Belediyesi itfaiye ekipleri tarafından su ve köpük sıkılarak söndürüldü.Ahmet BAYRAK-MUĞLA-DHA
#KayalıkSalim Kaya (35), Manisa Soma’da linyit kömürü işçisi. Evli, iki çocuk babası. 15 yıldır yerin 380 metre altında. Her sabah eşine nasıl veda ediyor biliyor musunuz? “Gidip de dönmemek var. Hakkını helal et!” diyerek. Maden işçisinin jargonunda, mesaisi bitenlere “Geçmiş olsun” deniyor. Ocağa gireceklere ise “Kolay gelsin, dikkat et!” Soma’ya gittik, Salim’in evine misafir olduk, ocağa birlikte indik. Yaşamak ve alışmak zorunda kaldığı hayatını gördük. Bir maden işçisi ne yapar, yerin yedi kat dibinden çıkınca gündelik hayata nasıl karışırdı? Ne yer ne içerdi, hayalleri, aile halleri neydi? Göçükten göçüğe, grizu hayatlarını ellerinden aldığında haber oluyorlardı da her şey yolundayken 24 saatlerine tanık olup yazmak da vardı. Ama... Kötü haber, bu haberin yayımlanmasını beklemedi işte. Zonguldak Karadon’da 30 maden işçisinin hayatı, yerin 540 metre altında söndü. Madenci ailelerinin yüreğine ateş düştü yine...
Irak’taki teröristler tarafından kaçırılma korkusu yaşayan Türk şoförler, rehin düşmemek için önlem alıyor. Mehmet Ali adlı Mardinli şoför, Irak sınırından giriş yaparken önce plakasını söktü, sonra da tankerin arkasına Arapça ‘Allah büyüktür’ yazdı. Yan kısımda da şu yazı var: ‘Irak petrolü Iraklı’nındır.’