Girişimci Ayla Müstecaplıoğlu anne-bebek ürünlerinde ilkleri yapıyor. Markası Mamajoo, Amazon’da satılan ilk ve tek Türk bebek beslenme markası oldu. Ürünleri Filipinler’den AB ülkelerine her yerde var. Emzik, biberon ve meme pompasında inovasyonla farklılık yakalayan Müstecaplıoğlu’nun markası Mamajoo’nun ürünleri Polonya, Almanya ve İtalya’da sosyal güvenlik kapsamında annelere veriliyor. Aynı zamanda Lufthansa Havayolları’nda bebekli yolculara verilen tek marka.
#Ayla MüstecaplıoğluGirişimci Ayla Müstecaplıoğlu “anne-bebek” ürünlerinde ilkleri yapıyor. Markası Mamajoo Amazon’da satılan ilk ve tek Türk bebek beslenme markası oldu. Ürünleri Filipinler’den AB ülkelerine her yerde var. Emzik, biberon ve meme pompasında inovasyonla farklılık yakalayan Ayla Müstecaplıoğlu’nun markası Mamajoo’nun ürünleri Polonya, Almanya ve İtalya’da sosyal güvenlik kapsamında annelere veriliyor. Aynı zamanda Mamajoo Lufthansa Havayolları’nda bebekli yolculara verilen tek marka.
#HtvprogramlarİÇİNDE çocuk bulunan motorlu araçlara güvenlik koltuğu bulundurma zorunluluğu getirilmesine rağmen, ceza uygulamasına ekim ayından itibaren başlanacak olması, firmaların 300 bin adetlik satış beklentisinin de 3 ayda sadece 50 bin adet seviyesinde kalmasına yol açtı.
İÇİNDE çocuk bulunan tüm araçlarda güvenlik koltuğu bulundurma zorunluluğu 1 Haziran 2010’da başlıyor. Uygulamanın taksi, dolmuş, okul servisi ve şehirlerarası yolcu taşımacılığında kullanılan tüm araçları kapsaması, çocuk oto koltuk pazarının 10 kat büyüyerek 300 bin adede ulaşmasını sağlayacak. Pazarın yıllık hacmi 4.5 milyon liradan 45 milyon liraya çıkacak.
Her yıl binlerce insanın hayatına mal olan trafik kazalarını önlemek ne kadar önemliyse, kaza anında araçtakilerin güvenliğini sağlamak da o derece yaşamsal bir öneme sahiptir. Bu kazalarda ise en fazla riski yetişkinlere göre birçok fiziksel zaafı bulunan çocuklar taşır. Kendileri küçük ama riskleri büyük olan çocuklar için saatte 20 kilometre hız bile ölümcül olabilir.