Avon, günümüzde oldukça önemli bir yere sahip olan kozmetik markasıdır. Avon markasına olan talebin oldukça yüksek olduğu görülmektedir. Avon markasının nerede üretildiğini, özelliklerini ve kim tarafından kurulduğunu sizler için derledik.
#Avon Hangi Ülkenin Markası Ve Nerede Üretiliyor?Bir kozmetik markasının yüzü olan Eva Mendes’e bu işbirliği vasıtasıyla merak ettiklerimizi sorduk. En son 8 yıl önce İstanbul’a gelen dünyaca ünlü oyuncu, “İstanbul’dan ayrılmayı hiç istemedim. Mimarisi, insanları, yemekleri... Her şeyiyle bambaşka bir şehir. Tekrar gelmek için can atıyorum” diye konuştu.
#RöportajTürkiye’nin 1 numaralı parfüm markası AVON, ne istediğini bilen, kendine güvenli ve çekici erkeklerin tercihi olacak yeni bir parfüme imza attı. Ferahlatan su nanesi ve bergamotun, güçlü baharat ve yosunla karışımından gelen davetkar bir kokuya sahip yeni marka yüzü ise ünlü oyuncu Serkan Çayoğlu...
#Favori ParfümTürkiye’de yaklaşık 1.5 milyon doğrudan satışçı var. Çoğunluk ek gelir kazanmak için bu işi yapsa da, geçimini doğrudan satışla sağlayanlar da var, hatta bu işten ayda 100 bin TL kazandığını iddia edenler de var. Uçuk kazançlar bir tarafa sektörün bu yıl 350 bin kişiyi daha bünyesine katması bekleniyor.
#Doğrudan SatışDünyanın en başarılı iş kadınları listelerinde en üst sıralarda yer alıyor. Ne kadar mı üst? 2010’da Financial Times tarafından hazırlanan listede ikinci, Fortune’ün listesinde beşinci sıradaydı. 11 yıldır Avon CEO’su ve Yönetim Kurulu Başkanı olan Andrea Jung, Avon’un kuruluşunun 125’inci yıldönümünü kutlamak için dünya turuna çıktı. Marka için önemli 16 şehirde yapılan kutlamaların içinde İstanbul da vardı.
Katalogdan alışveriş, özellikle ABD’de çok uzun yıllardır kullanılan ve pek de popüler olan bir yöntem. Bizde son 10 yılda gelişti. Zamandan ve paradan kazandırdığı için tercih ediliyor. Anketlere göre Türk kadını, kozmetik alışverişini mağazalardan değil, büyük oranla katalogtan yapıyor. Katalogdan makyaj ürünleri, parfüm, kıyafet, tencere, kolye ya da çarşaf takımı almak mümkün.
İstanbul Kimyasal Maddeler ve Mamulleri İhracatçıları Birliği üyesi şirketler, Bolonya’da (İtalya) düzenlenen “Cosmoprof” adlı kozmetik fuarına katıldı. Ataş Kozmetik, geliştirdiği “bakire gibi hissettiren prezervatif” iddiasıyla vitrine çıktı. Rebul de, bitkisel vitaminle “bilgiyi ütüleyeceğini” öne sürdü.