Paylaş
Simit Sarayı İcra Kurulu Başkanı Abdullah Kavukçu, 400 bin Euro’luk harcamayla MAPIC’te 3 gün boyunca bedava simit ikram etmek üzere ekibiyle birlikte kolları sıvamış.
Tüm Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu Başkanlığını da yürüten LC Waikiki Yönetim Kurulu Başkanı Vahap Küçük, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı ve Ramsey CEO’su Hüseyin Doğan, Ulusoy Holding Yönetim Kurulu Üyesi Saffet Ulusoy, Folkart Yönetim Kurulu Başkanı Mesut Sancak, işadamı Emin Önal ve ben, Abdullah Kavukçu’nun konuğuyuz.
Kavukçu, fuardaki görüşmelerinden birine giderken ön bilgiyi verdi:
- Vahap Küçük, Suudi Arabistan’ın önde gelen yatırımcı şirketlerinden biri olan, turizm, inşaat ve eğlence sektöründe faaliyet gösteren Fawaz Alhokair Grubu’yla görüştürecek.
LC Waikiki’nin Suudi Arabistan’daki ortağı olan, halen 10 mağaza açmış bulunan Fawaz Alhokair Grubu’yla görüşmeden memnun ayrılan Kavukçu, pazartesi akşamı heyecanla aradı:
- MAPIC’te attığımız ilk adım uğurlu geldi. Fawaz Alhokair Başkan Yardımcısı Dr. Abdul Majeed Alhokair’le imzayı attık. Suudi Arabistan, Bahreyn, Birleşik Arap Emirlikleri, Umman ve Ürdün’de 2018 yılına kadar toplam 100 Simit Sarayı açılacak.
Alhokair’in istekli tutumuna değindi:
- Aslında ülke sayısını artırıp, 200 mağaza planıyla geldiler. Yönetim Kurulu Başkanımız Haluk Okutur’la birlikte 100 mağazanın başarısını gördükten sonra 200’e doğru yol almak gerektiğini söyledik.
- Mekke’de Wittour’un patronu ilahiyat doktoru Erkan Aydın’la ortak olduğunuz bir Simit Sarayı vardı.
- O mağaza başarıyla çalışıyor. Yurtdışı şubelerimiz arasında rekor kırıyor. Fawaz Alhokair’le Ortadoğu’da daha büyük adımlar atacağız. Vahap Küçük de imzalanan anlaşmadan memnun olduğunu belirtti:
- Dr. Abdul Majeed Alhokair, Türkiye’yi çok seviyor. Fawaz Alhokair, dünyanın önde gelen 1000 dolayındaki markasının bölge temsilciliğini elinde tutuyor.
Kavukçu, araya girip 2018’e dönük genel hedeflerinin altını çizdi:
- Bu yıl İngiltere ve ABD’de de mağazalar açacağız. 2018 yılında Türkiye’de 440, yurtdışında 560 olmak üzere 1000 mağazaya ulaşmayı hedefliyoruz.
Haluk Okutur’un sıklıkla yinelediği hedeflerini anımsattı:
- Simit Sarayı’nı dünya markası yapacağız.
Bu noktada eşi İlkin Kavukçu’nun bir yakınının New York’tan gönderdiği fotoğrafı iletti:
- New York’ta 5’inci Cadde’de mağaza yerini kiralamış, binaya astığımız büyük simit fotoğrafının içine, “5’inci Cadde’de ne pişiyor?” yazmıştık. New York’ta bazı vitrinlere, “Simit, Bagel değildir” başıklı yazılar içeren gazete sayfaları asılmaya başlanmış. Bunda New York’ta daha önce açılan Simit&Smith’in ve bizim hazırlıklarımızın etkisi var. New York’ta şekli bizdeki açmaya benzeyen Bagel çok tüketiliyor. Simitle rekabetten çekindikleri anlaşılıyor.
Okutur’un sokak simitini “saray”a taşıyan vizyonu Kavukçu’nun girişimciliği ile birleşince büyüme adımları hızlandı.
Sıra 2023’te dünyaya açılan 10 Türk markası arasına girmeye geldi.
‘Cep’ten sesli mesaj geçen aday, numarayı kimden nasıl alıyor
EKONOMİ Gazetecileri Derneği’nin (EGD) Avea CEO’su Erkan Akdemir ve Genel Müdür Yardımcısı Coşkun Şahin’le buluşmasında belediye başkan adaylarının sesli mesajlarını sorduk:
- Adaylardan cep telefonumuza sesli mesaj geliyor. Numaralarımız hangi koşullarda kimlere pazarlanıyor?
Coşkun Şahin yanıtladı:
- Biz kampanya yapan şirketlere toplu “sms” hizmeti veririz. Mesajın içeriği ve tüketici profili bildirilir. O profile göre “sms”leri göndeririz. Kimseye abone numarası vermeyiz. Akdemir, ekleme yaptı:
- Siyasi partiler, abonelerin çeşitli vesilelerle verilerini paylaştığı başka kuruluşlardan numaraları alabiliyor.
Şahin, anımsattı:
- Operatörünüze başvurup, istemediğiniz mesajları engelleyebilirsiniz.
Belediye başkan adayının gönderdiği sesli mesajı dinleyen var mıdır?
Paylaş