Terk etmedi sevdan beni!

Hayata ilişkin umutları, beklentileri ve hayal kırıklıkları farklı olan ama bir organ nakli operasyonunun aynı çizgiye taşıdığı bir grup insan...

Haberin Devamı

Terk etmedi sevdan beni

Korhan Uğur’un yazıp yönettiği ‘Terkedilmiş’, son dönem karşımıza çıkan ‘copy paste’ onca filmden sonra en azından farklı bakış açısı ve ilgi alanıyla dikkati çekiyor. Lakin kâğıt üzerindeki bu farklılık sinemasal anlatım aşamasında tökezliyor. Film, ana meselesine gelene kadar fazla vakit kaybediyor, dağılıyor ve derdini anlatırken sıkıcı olan insanlar pozisyonuna düşüyor. Öykünün katmanları açıldıkça ve finale yaklaşıldıkça, taşlar daha bir yerine oturuyor ve nihayetinde film tadını buluyor. Öte yandan finaldeki sözel didaktizme de hiç gerek yokmuş.

Terk etmedi sevdan beni

O halde şöyle bir temennide bulunalım: Yönetmen Korhan Uğur’dan -eğer yoluna devam ederse- öykü kadar sinemasal açıdan da etkileyici filmler bekleyelim. Oyunculuklara gelince: Geçen hafta ‘Niyazi Gül Dörtnala’da da izlediğimiz Levent Ülgen bu kez farklı bir tiplemeyle karşımızda ve filmin belki de en ilginç karakterine o hayat veriyor. Keza Suriyeli göçmende Konul Nagiyeva da özellikle vücut diliyle çok iyi bir performans sergiliyor.

Yazarın Tüm Yazıları