Paylaş
Bu küçük uçaklar bir kampanya ya da markanın sloganını taşır peşlerinde.
Güneşlenirken şöyle bir dönüp bakar, mavi gökyüzünde süzülen sloganı okumaya çalışırsın.
Bazen okunmaz bile, nafile. Bazen de dönüp bakmazsın.
Çünkü ya yeni çıkmış bir albümü tanıtıyorlardır ya da ona benzer bir şey.
Göre göre artık alışmışsındır.
En son Art Basel için gittiğimde böyleydi mesela...
Nusret, işte bu küçük uçaklardan biriyle Miami sahillerinin karşısında “Help For Turkiye #saltbae” sloganını dolaştırmış.
Şu nedenlerden dolayı boşuna emek ve para harcanmış bu organizasyona:
∆ İnsanlar marka reklamı sandığı için çoğunlukla ilgilenmemiştir.
∆ Görüp baktılarsa bile en çok #saltbae dikkatlerini çekmiştir. Yeni şube sanmış olmaları kuvvetle muhtemel.
∆ Tüm sloganı okudularsa bile yardımı nereye, nasıl yapılacaklarını anlamamışlardır. Çünkü yol yordam belirtilmiyor. Sloganın kendisi gibi o da öyle havada uçuşuyor. Yani hashtag’i gören yardım için Nusret’e mi başvursun isteniyor? Orası da bir çıkmaz sokak.
∆ Kısacası niyet iyi; lakin amaç yardım toplamaksa daha efektif işler yapılabilir.
Bu sadece şov maalesef.
Katılmıyorum Nurgül
Nurgül Yeşilçay, Hakan Gence’ye verdiği röportajda afet bölgesine giden ünlüler için şöyle diyor: “İlkyardıma dair bilgileri yok. Yani çadır yok, uyku tulumu yok, hiçbir donanımın yok; neden oradasın? Fotoğraf çekmek için mi? İnsanların işini engellemek için mi?”
Nurgül’e katılmıyorum.
Bölgeye giden ünlüler oradaki insanlar için moral kaynağı oluyor.
Hiçbir şey yapmasalar bile bu böyle.
Demet Akalın’ı, Aleyna Tilki’yi ya da Sezen Aksu’yu yanlarında görüp iyi hissediyorlar.
Neden bu ünlüler insanların işlerini engellemiş olsun ki?
Elbette etkileşimi artsın diye sadece fotoğraf çektirip dönen birkaç şuursuz insan olabilir.
Ama bu her ünlü için geçerli değil.
Uraz’ın bahar temizliği
Uraz Kaygılaroğlu 400 kişiyi sosyal medyasından silmiş diyorlar. Silinenler arasında Demet Özdemir, Kaan Yıldırım, Aras Bulut İynemli, Hazal Subaşı filan da varmış.
Ünlülerin kimi silip silmediğini ya da takipten çıktığını, her neyse işte, ekstra iş edinenler var sanırım.
Adam takip ettikleri arasında sağlam bir bahar temizliği yapmış.
Çok da heyecanlı bir durum yok bunda.
Yeni trend: Çeyrek fermuar
Erkekler için yeni bir trend mevzusu, hatta statü sembolü haline gelmiş bir akım var: Çeyrek fermuar.
Daha doğrusu çeyrek fermuarlı yakaya sahip kazaklar.
The Guardian’a göre durum şu: Önemli pozisyondaki erkekler artık gömlek-kravat estetiğini terk ediyor ve çeyrek fermuara tutunuyor.
En popüler örnekler: David Beckham, Rishi Sunak ve Prens Harry.
İngiliz GQ’nun
moda editörü Angelo Mitakos güzel benzetme yapmış:
“Bir dönem herkesin çok kötü bulduğu Crocs’ların sonradan popüler olması gibi, şimdi aynı şeyi çeyrek fermuar akımıyla yaşıyoruz.”
Paylaş