Paylaş
Bakalım neler olacak! “Büyükşehir Belediyesi, ‘Büyükşehir bütünşehir’ sloganı ile farklı olduğunu hissettirmeye çalışsa da yöneticilerine bir şikâyetimiz var. Osmangazi ilçesi T. C. Bursa Valiliği Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü önünde bulunan bakımsız ve anlamsız arazi, planda yol olarak gözüküyor. Ancak gördüğünüz gibi çevre ve şehircilik müdürlüğü yanı başında bulunan bu alan dağ başındaki çorak arazi gibi duruyor ve yetkililer de bu durumdan rahatsız olmuyor! Bursa’nın en büyük ayıplarından birisidir bu bizce. Konuyu valilik makamı dahil aktarabileceğimiz her yetkili makama aktardık. En acı yanıt ise Bursa Çevre ve Şehircilik İl Müdürlüğü’nün: “Burası belediyenin sorumluğunda biz de bildirdik; ama ilgilenmiyorlar…” açıklaması sonrasında oldu. Kentimizin ortasında kalan bir adres ve şehrimizin tam da göbeği! Neden ilgilenilmez ki!”
TAHTALI KÖYE GÖTÜREN KUYU!
Hürriyet Bursa gazetesi abonelerinden Yılmaz Ozan, şöyle diyor: “Osmangazi ilçesi Ulu Mahallesi Uluyol Bezen Sokak (Yapı Kredi Bankası önü) önünde bulunan taş kapaklardan birisi kırılmış. O kapakların altındaki tünel hangi köye gider bilemiyorum! Ancak dibini dahi göremediğim bir derinliğe sahip olan kuyunun kapağı biraz daha kırılır da içine biri düşerse, düşenin ‘tahtalı köye’ gideceğini çok iyi biliyorum!”
38 DAKİKADA ÜÇ KEZ!
Okurlarımızdan Canberk Eker’in e-postasını okurken hem güldüm hem üzüldüm hem de ‘Bu nasıl bir değersizliktir!’ diyerek düşünceye daldım. Takdiri siz kıymetli okurlarımıza bırakıyorum.
Bu arada aynı sorunla alakalı olarak 10 Nisan 2021 tarihli köşemde ‘Önce gelecek diyor sonra da geçti diyor’ başlıklı bir şikâyetimiz daha olmuştu. Muhatap alınmak ve şikâyetlerimizin mutlu sonla bitmesi için ne yapmak gerekiyor? Bari onu söyleyin; biz de yapalım.
“Muhammet Bey;
İşaret ettiğim belediye otobüs durağı Acemler Metro İstasyonu’nun yanında bulunan duraklardan birisidir. Durak numarası da; D2725’dir. 38 dakika oldu bu durakta otobüsümü bekliyorum. Üç kez otobüsümün duraktan geçtiği bilgisini görmeme rağmen otobüsün geçmediğini görünce aklımdan şüphe etmeye başlamıştım! (Bu bilgiyi, tanıtımını Başkan Alinur Aktaş’ın yaptığı program olan Ulaşım Cep’te uygulamasından izliyorum) Sonra bir vatandaşımızın uyarısıyla aklımı yitirmediğimi anladım! Meğerse otobüs sürücüleri kafasına göre takılıyorlarmış. Canı isteyen bu durağa giriyormuş! Bakınız mesela bu durağa girmesi gereken B 41 göğüs numaralı otobüs gibi… (Fotoğrafım şahittir 22 Nisan saat 18.52) Sürücü, otobüsünü yolun alt kısmında kalan caddeden geçirdiği için onlarca insan mağdur oluyor. Hani, BURULAŞ “Otobüslerimiz uydu takip sistemi üzerinden takip edilmektedir…” diyor ya! Uydu takibin şarjı mı bitti acaba? Ayrıca şikâyetimi yapmak için BURULAŞ’ı aradım. Muhatap bulamadım. Olmuyorsa o durağı iptal edin!”
Canberk Eker, o an ki öfkenizi tahmin edebiliyorum. Geçmiş olsun. Bir yanıt alabilirsem hemen yayımlayacağım.
PEK ANLAMAM AMA...
Okurlarımızdan Seray Şencan, diyor ki: “Mudanya ilçesi Güzelyalı Sahili’ndeki oturma banklarının önünde bulunan yürüme yolundaki bir kapağın kenarındaki boşluk risk içermektedir. Boşluğu göstermek için oğlum ayağını içine sokmuştur. Ben pek anlamam ama burada yanlışlık var gibi geliyor bana! Zahmet olmazsa Mudanya Belediyesi bu işe bi’el atar mı acaba? (!)” Seray Şencan. ‘Sorumlusu Büyükşehir Belediyesi’dir’ yanıtı gelirse şaşmam! Hayırlısı diyelim. Ardı arkası bitmeyen kuyu, çukur, patlak, çatlak, kapak, batak meselelerine karşı yetkililerin dertlenmeyi bırakıp da paslaşmayı tercih etmeleri ne büyük bir acı…
HÜRRİYET BURSA YAZIYOR SORUNLAR ÇÖZÜLÜYOR
YOLGEÇEN HANI GİBİYİZ MÜBAREK başlıklı yayımımızdaki (Altıparmak Caddesi) sorunun yanında hediye olarak sunulan delinatör ikramıyla birlikte giderilmiş olduğunu gördüm. Sağ olunuz!
Paylaş