Haftasında bozuldu, bir el atın

Botanik Park / Bursa Hayvanat Bahçesi ile Soğanlı Mahallesi arasında hizmet veren yaya alt geçidi için, “Asansör yok, özellikle hafta sonları bu alt geçidi binlerce vatandaşımız kullanıyor.

Haberin Devamı

Haftasında bozuldu, bir el atın

Bunların içinde bedensel engeli bulunanlar, engelli aracı kullananlar, taşıma arabasıyla ve bebek arabasıyla seyir halinde olanlar var. Orası için asansör şart. Çünkü burada yayaların yolun karşı istikametlerine geçmeye çalışmaları demek ölüme davetiye çıkartmaktır...’ demiştim.

HAFTASINDA BOZULDU

Haftasında bozuldu, bir el atın

Üstelik bu haberi dört kez yayımlamıştık. En nihayetinde de belediyemiz bizi haklı görmüş olacak ki oraya asansör yaptı. Ancak o asansör yapıldığının haftasında bozuldu ve bir bozuluş ki o bozuluş... Bunu da gören modern vandallar da boş duracak değillerdi ya!
Ellerinden gelen ziyanı ardına koymamışlar! Yetmemiş asansörlerin kabinini tuvalet yapmışlar! Hangi yetkilinin umurunda? Neden umurlarında olsun ki. Asansör yapıldı ve amaç hasıl oldu. Hayırlısı buymuş demek ki...

Haberin Devamı

İLAVE OTOBÜS İSTİYORUZ

Haftasında bozuldu, bir el atın

ADININ açıklanmasını istemeyen bir kamu çalışanı olan okurumuz, diyor ki: “Balık istifi gibi olan yolcuları götürmeye çalışan belediye otobüsümüzün göğüs numarası 92/B’dir. Fotoğrafımı 21 Ekim 2022 saat 16.25’de çektim. Bu otobüsümüz hafta içi her gün bu saatlerde böyledir. Çünkü o saatlerde otobüsün güzergâhı üzerinde bulunan liseler var. Tam da bu saatlerde okullar paydos ediyor.

İNSANLAR PERİŞAN

İnanın mahvoluyor millet. Diyeceğim o ki bu saatlerde ilgili hatta ek otobüs çıkartılsın. İnanın perişan oluyoruz. Kimin eli kimin cebinde belli değil!”
Fotoğraf duruma şahit olmuş zaten, üzücü... Efendim, BURULAŞ’ın dikkatlerine!

BİZİM İÇİN SORUN DEĞİL AMA...

Haftasında bozuldu, bir el atın

Haberin Devamı

BURSA Büyükşehir Belediyesi ek hizmet binası personellerinden olan A. Y., “Hizmet binamızın karşısında bulunan (Bursa Bilim ve Teknoloji Merkezi karşısı) belediye otobüs durağımızın durak numarası yok. Bu sebepten dolayı da BursaKart Mobil uygulamasını kullanılamıyor. Bu durum bizim için sorun teşkil etmiyor. Çünkü her gün aynı durağı kullandığımız için otobüslerimizi de saatlerini de biliyoruz. Yani o durağı sadece biz kullanmış olsak iyi de... Vatandaş da kullanıyor. Ayrıca bu konu hakkında BURULAŞ’tan yardım rica ettik. Ettik ve netice alamadık. Umarım derdimizi anlatabilmişizdir!” diyor.

CADDENİN TAMAMI YAYA GEÇİDİ ALANI

Haftasında bozuldu, bir el atın

Hürriyet Bursa gazetesi abonelerimizden olan işletmeci Serdar Dinç: “Dikkaldırım Caddesi’nin trafiği bizleri illallah ettiriyor! Derseniz ‘bu durum sadece Dikkaldırım Caddesi’nde değil’ diye haklısınız. Mesela trafiğin sıkışmaya başladığı yer (NO:5/B önü) tam da yol ayrımının olduğu alandan başlıyor. Yani Hat Caddesi’ne ve Timsah Arena’ya kavuşmamızı sağlayan 2. Hurmacı Sokak girişi.

Haberin Devamı

MANTIKSIZ SİSTEM

Gördüğünüz gibi buraya yaya geçişlerinin kontrollü olabilmesi adına trafik sinyalizasyon sistemi yapılmıştı. İşte burası trafik sıkışmasında önemli bir rol üstleniyor. Sıkıntısı da saç örgüsü gibi karışık olan caddenin tamamına sirayet ediyor. Burada ‘bas geç’ sistemi var. Ama mantıksız. Canı sıkılan onlarca kişi butona basıyor ve araçlar boş yere bekliyor! Alın size trafik.

İPTAL EDİLMELİ

Ayrıca caddenin her yeri yaya geçidi alanı zaten! Kurallara uyan mı var? O sinyalizasyon sistemi biran evvel iptal edilmeli. En azından orada bari sıkışma olmaz...”
Şikâyete konu olan alanı çok iyi bilen birisi olarak okurumuz yüzde yüz haklı. Büyükşehir Belediyesi Ulaşım Daire Başkanlığı’nın, UKOME’nin ve Bursa Emniyet Müdürlüğü Trafik Denetleme Şube Müdürlüğü’nün dikkatlerine...

Haberin Devamı

HÜRRİYET BURSA YAZIYOR, SORUNLAR ÇÖZÜLÜYOR

BURULAŞ’TAN İKİ KONUYA ÇÖZÜM

“BU reklam abartı değil mi?’ başlıklı yazınıza istinaden; BURULAŞ araçlarında yayınlanan reklam afişlerinin denetiminin Alt İşletici Firma tarafından yürütüldüğünü bildirmek isteriz. Bahse konu olan durum ile ilgili Alt İşletici Firma ile görüşülmüş olup, bundan sonraki süreçler için daha sade bir otobüs giydirilmesi yapılacağını iletmek ister, anlayışınız için teşekkür ederiz. Ayrıca; ‘Yüzyılın önerisi başlıklı’ Yazınızdaki şikâyetiniz de incelenmiştir.

ÇÖZÜME KAVUŞACAK

Yolcu memnuniyetini, hizmet politikasının en temel ilkesi olarak benimsiyoruz. Sizler gibi fikir ve eleştirilerini beyan ederek hizmetlerimize değer katmaya çalışan yolcularımızın girişimlerini çok kıymetli buluyor ve değerlendirmeye çalışıyoruz. Bahse konu olan alanda yürütülen çalışma belediyenin diğer iştirakleri ve daire başkanlıklarıyla ortak yürütülen bir proje olup en kısa zamanda çözüme kavuşturulacaktır. Bilgilerinize Sunarız. Saygılarımızla. Yağmur Topçu Kurumsal İletişim Görevlisi.”
Açıklamanız için teşekkür ediyorum Yağmur Topçu. Sizler tarafınca dikkate alınır olmak ne güzel. BURULAŞ bizi unutmuştu da! Hoş geldiniz diyerek; vazifeniz hayırlı olsun.

Yazarın Tüm Yazıları