Paylaş
Anadolu’dan ilhamla başladığı ve tüm dünyayı aydınlatmayı hedeflediği yolculuğu gerçekleşmeye başlayalı çok oldu.
Madonna’dan Kate Winslet’e kadar birçok hayranlık duyduğumuz kadın Bee Goddess ile ışıldıyor artık.
Marka “Hayallerinin peşinden git” mesajını verdiği sembol koleksiyonu ve Bee Goddess & Amazon Prime Video işbirliği ile bu sene birçok ödül toplaması öngörülen “Cinderella” filminde ışıldıyor.
Burada asıl önemli olan bu projenin hikayesi. Emmy ödüllü kostüm tasarımcısı Ellen Mirojnick, Londra’da sokakta yürürken Bee Goddess vitrininin önünden geçiyor ve gördüğü tılsım mücevherlere hayran kalıyor.
Bunun üzerine marka ile irtibata geçen Sony Pictures ekibi ile uzun süren görüşmeler sonunda anlaşmaya varılıyor ve Ece Şirin tüm ana karakaterlere uygun, film için özel olarak tasarladığı koleksiyonunu Ellen Mirojnick’e sergiliyor. Bir filmde bırakın ana karakterleri, herhangi bir karakter üzerinde gözükmek için yüzbinlerce dolarlar ödemeniz gerekir.
Ekibin size özel olarak gelip, tasarım talebinde bulunmalarının gururunu düşünsenize.
Hikayeyi dinlerken tüylerim diken diken oldu. Özellikle “Cinderella” rolünde olan Camila Cabello’nun boynunda taşıdığı, bayrağımızdaki ay yıldızımıza benzeyen, sonsuz aşkı simgeleyen ay ve kutup yıldızı kolyesini görünce daha da gururlanacaksınız.
Daha da güzeli yüzlerce yıllık masalın yeniden yorumlanmış olması. Bu sefer günümüz kadınlarına hitap eden, kadınların kendi içlerindeki hayallerini gerçekleştirmelerine ilham olacak bambaşka bir “Cinderella” var. Herkesin izlemesini tavsiye ederim.
Gwyneth Paltrow’un keşfi
Başka bir gurur verici haberim daha var.
Her biri zanaatkâr kumaşlar eşliğinde geleneksel kaftan ve pantolonlarının Doğu Akdeniz cazibesiyle yeniden hayat bulduğu tasarımlardan oluşan, Başak ve Defne Kocabıyıkoğlu’nun Nackiye markasının Goop’ta yer alması. Tasarımları çok beğenen Gwyneth Paltrow, modadan, wellness’a kadar en iyi içeriklerin ve markaların olduğu markası Goop için 2022 koleksiyonuna ait birçok modelden sipariş vermiş.
Paylaş