Paylaş
Günümüzün iyice karmaşık bir hale gelmiş iletişim ortamında, basın reklamı gücünü korumaya devam ediyor. Viral kampanyalar, online video reklamları, etkileşimli iletişim projeleri arasında hedef kitlesini yakalayan ve bağ kuran basın reklamları tüketicinin maruz kaldığı mesaj bombardımanı arasından sıyrılma hedefineulaşabiliyor. Reklamı bu hedefe başarıyla götüren yollardan biri de tabii ki mizah. Aşağıda mizah unsurunu başarıyla kullanan, 15 basın reklamından oluşmuş bir derleme bulacaksınız.
1. Bose dış ses önleyici kulaklık.
2. Belçika Obez Hastalar Derneği
“Çocuklarınızı daha çok spor yapmaya teşvik edin.”
3. Glassex Cam Temizleyicisi
4. Almanya Olimpik Sporlar Federasyonu
“Hareket etmezsen şişmanlarsın.”
5. Softlan Ultra Çamaşır Yumuşatıcısı
6. Alka Seltzer
“Akşamdan kalmış olmak tehlikelidir.”
7. Utopolis Sinema Grubu
“Gerçek kötüdür.”
8. Pedigree Light Köpek Maması
“Belki de Pedigree Light mamaya geçme zamanı gelmiştir.”
9. Nutri Balance
“Kötü mama. Kötü köpek.”
10. Lazer Bisiklet Kaskları
11. Yaşlılar Savunma Akademesi
12. Pepsi Twist
13. Timotei
Doğal saç şekillendirici.
14. Kodak Şarj Edilebilir Pilleri
“Tam öldü derken.”
15. 3M Scotch Magic Tape
Paylaş