Paylaş
Alın size Setmoda.com örneği… Bu moda/aksesuar alışveriş sitesinde ürünler alıştığımız gibi tek tek değil, kendi içinde setler halinde satışa sunuluyor. Farklı trendlere yönelik bu ‘paket’ler, modanın o bildik, değişmez kurallarına bağlı biçimde bir araya getirilmemiş. Farklı ruh hallerine, farklı maksatlara göre kombinasyonu yapılan moda ve aksesuar ürünleri, direkt ihtiyacın adı konularak; böylece tüketicinin işini kolaylaştıracak şekilde sunuluyor. Bu kapsamlı kombinasyonları kim yapıyor derseniz, hayatımızı hızlandıracak bu ‘setler’, sitenin tasarım ekibi tarafından hazırlanıyormuş.
Moda kaygısı yüksek bir platform, Setmoda.com… Sezon trendlerine anında karşılık verecek giyim/aksesuar setlerini sürekli bir yenilenme ile sunuyorlar. MNG Holding yatırımı olan sitenin takipçileri ağırlıklı olarak 18-25 yaş arasındaki genç kadınlar. Kurum yetkilileri bu profili ‘genç, dinamik ve modayı yakından takip eden kadınlar’ olarak tanımlıyor. Sitede üst giyim, alt giyim, dış giyim, iç giyim, plaj ürünleri, ayakkabı, çanta ve aksesuar satışı yapılıyor.
Setmoda.com ekibinin bu tip bir alışveriş sitesi kurmadaki temel motivasyonları, insanın gün içinde bile değişebilen farklı ruh hallerine odaklanmak olmuş. Hepimizin ne giyeceğimizi bilemediğimiz, giymeyi çok istediğimiz bir kıyafeti neyle bir araya getireceğimizi kestiremediğimiz günler oluyor. Setmoda.com hayatın içinde bizim için bir koruma kalkanı görevini de üstlenen giyinme eylemini kolaylaştırmak, akla gelen stil sorularına acil çözümler önermek üzere kurulmuş bir site. Ürünlerin setler halinde hazırlanmasının zaman-dostu kimliğinin yanında sadece gerçek ihtiyaçlara yönelik alışverişi destekleyen bir yönü de var. Bu arada sitenin ürün-fiyat dengesi bakımından da kullanıcılardan olumlu dönüşler aldığı da kulağımıza çalınan bilgilerden…
Paylaş