* İstanbul Yolu metro istasyonunun A kapısının kepengi kapalı. Sadece B kapısını kullanarak İstanbul Yolu’na ulaşabiliyoruz.
* Bölge sakinleri olarak A kapısının açılmasını istiyoruz. Bu sayede İstanbul Yolu’na çıkmak zorunda kalmadan evlerimize ulaşabileceğiz.
* A kapısının açılması(okullar başlamadan) çocuklar için çok önemli. Çünkü İstanbul Yolu, araç trafiğinden dolayı oldukça riskli.
* Mavi Masa’ya yaptığımız başvurularda, ‘güvenlik’ gerekçesiyle A kapısının kapalı olduğuna dair cevaplar aldık.
* Mevcut haliyle güvenli olmadığını biz de biliyoruz. Büyükşehir Belediyesi yetkililerinin, harekete geçmesini istiyoruz.
Okur Talip Dilber: “Asfalt yola ulaşan toprak yol çok kötü durumda. Kışın kullanılamaz hale geliyor.”
ÖNERİM VAR
Okur, iletisinde şöyle diyor:
GÜNLERDİR KAPATILMAYI BEKLİYOR
“Gordion AVM önündeki kavşakta beklerken(lamba kırmızı yanıyordu), bisikletli bir genç havalanıp, birkaç takla atarak yere serildi. Neyse ki başında kask vardı.
Fiber internet altyapısı için açılan ve bir hayli derin olan bu kanal, ‘tuzak’ gibi günlerdir kapatılmayı bekliyor.
Daha büyük bir faciaya da neden olabilecek bu kanal:
* Niçin bu kadar bekletiliyor?
Evet evet...
Tahmin ettiğiniz gibi.
Şu an tam da asansörün önündesiniz.
*
Klostrofobi’niz varsa...
Korkmayın.
Bir süre önce başlayan çalışmalar daha çok mezarlığın 1, 2 ve 3’üncü kapıları civarındaki adalarda yürütülüyor.
Mezarlık Müdürlüğü’ne ve Mavi Masa’ya yaptığımız başvuruya rağmen...
* Henüz yolu ve kaldırımı bile olmayan çamurdan ve tozdan geçilmeyen D-15 ve U2-A gibi adalarda henüz bir çalışma başlatılmadı.
* Karşıyaka Mezarlığı Müdürlüğü, aylar öncesinden hiç kaldırımı ve yolu olmayan adalarda çalışmanın tamamlanacağını söylemesine rağmen henüz hiçbir adım atılmadı.
*
Okur S. Topal’ın, Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’ten talebi ise şöyle:
* Belediyenin öncelikle eski bölümleri yenilemek yerine hiç yolu ve kaldırımı olmayan adalarda çalışma yapmasını bekliyoruz.
ÖNERİM VAR
Tatil rehavetinin ardından sürücüler daha dikkatli olmalı.
*
Yoğunluğun, kazaların en fazla yaşandığı noktalardan biri de Bilkent Köprüsü.
İletisine, “10 yıldır bu yolu kullanıyorum. Artık trafik
sorunundan ziyade can güvenliğinden endişe ediyor durumdayız” diye başlayan okur Ali Hadimoğulları, sorunları şu şekilde sıralıyor:
*
“Bu arsa halkımızın etkin kullanımı ve görsel kirliliğin önlenmesi amacıyla ‘geçici spor alanı’ olarak düzenlenmiştir.
Çankaya Belediyesi (Yeni toplumcu belediye)”
BEDAVA KULLANIYORLAR
Yaklaşık 15 yıldır bu bölgede ikâmet ediyorum. Ancak bugüne kadar bahse konu ‘sözde spor alanı’ arsa için belediye tarafından bu tabelanın dikilmesi dışında herhangi bir girişim göremedim. Burası halihazırda oto kiralama vb. firmaların bedava park alanı olarak kullanılıyor. Umarım Çankaya Belediyesi, özellikle bazı bölgelere gösterdiği hassasiyetin küçük bir kısmını da buraya sarf eder.
Orhan ERTUNÇ
ÇİLELİ İSTASYON
ÇÜNKÜ: Vadideki tüm havuzların hali tam anlamı ile içler acısı.
ÇÜNKÜ: “Tadilat yapılacak” diye temizletilmeyen ve doldurulmayan havuzlar pislik yuvası halinde.
ÇÜNKÜ: Yaptığımız tüm güzellikleri yok etmekte üzerimize yok.
Ve...
NE YAZIK Kİ: Bu gidişle Ankara’nın göbeğinde ‘Dikmen Harabeleri’ göreceğiz.
Gülay TUZCU-emekli öğretmen
Mesela en son...
‘İncesu semt sakinleri’ imzasıyla bir ileti düştü.
Özetle...
“Atıl bir kamyonette adaklık-kurbanlık küçükbaş hayvan besleniyor” diyordu.
Hem de kentin orta yerinde.
*