Paylaş
Kısa sürede radyolarda çalmaya başladı şarkıları, satış listelerinde üst sıralara tırmandı...
Ama durun!
Sezar’ın hakkını Sezar’a verelim...
Halil Sezai’yi keşfeden kim?
Bizim Ömür Gedik...
Daha kimsenin ismini bilmediği dönemde Ömür Gedik albümünde Halil Sezai’yle düet yaptı.
“Paramparça” şarkısını birlikte seslendirdiler...
Halil Sezai’nin sesini öyle duyduk...
Halil Sezai’nin yeni albümü bu kadar ilgi görünce, “Paramparça” şarkısını da yeniden çalmaya başladı radyolar.
Tebrikler Ömür...
Mourinho bizim ünlülerden ucuz
Real Madrid’in efsane teknik direktörü Jose Mourinho, Sinpaş GYO reklamlarında oynamaya nasıl ikna oldu, ne kadar sürelik anlaşma yaptı, ne kadar ücret aldı, reklamlar nasıl çekildi?
Tüm bu soruların yanıtını öğrendim...
- Sinpaş GYO reklamı, Adidas, Braun ve American Express’ten sonra Mourinho’nun rol aldığı dördüncü kampanya olmuş.
- Mourinho’ya imza attırmak tam 11 ay sürmüş. Mourinho’yu ikna eden en önemli şey, Sinpaş GYO’nun halka açık bir şirket ve yabancı yatırımcıları olmasıymış.
- Çekimler üç gün sürmüş ve Madrid’de yapılmış. Mourinho, İstanbul’a hiç gelmemiş. Bir kez Porto’nun başındayken Denizli’ye maça gelmiş.
- Türkler’e karşı sempatisinin fazla olduğu söyleniyor. Bunda en büyük etken halen takımında Mesut, Nuri ve Hamit’in olması...
- Kendisine verilen reklam senaryolarını, “Ben oyuncu değilim, rol yapamam” diyerek istememiş. “Bana konu verin, ben onun üzerine konuşayım” demiş.
- Bunun üzerine liderlik, ev hayatı, yatırım gibi başlıklar belirlenmiş.
- “Bir şeyi yapacaksan ilk sen yap, tarih hep ilkleri hatırlar” gibi reklamdaki tüm sloganları Mourinho kendisi bulmuş...
- Bir yıllık anlaşma yapılmış Mourinho’yla. Şu ana kadar izlediklerimiz, yıl boyunca izleyeceğimiz reklam filmlerinin sadece yüzde 10’u...
- Mourinho şubat sonunda liderlik konferansı için İstanbul’a gelecek. Sinpaş GYO daha önce de Bill Clinton ve Schröder’i getirmişti aynı konferanslar için...
- Şirket yönetimi Mourinho’nun aldığı ücreti sır gibi saklıyor. Sadece, “500 bin euro’dan az, 1 milyon euro’dan fazla olmadığını” öğrenebildim.
- Ödenen paranın Türk ünlülere göre ucuz olduğuna inanıyor şirket yönetimi. Ünlü bir dizi oyuncusuna aynı parayı teklif etmişler, kabul etmemiş.
- Mourinho’nun gazete ilanlarının kötü kullanıldığını, ilanlarda “Ayakkabılarının ve paça boyunun gözükmediğini” yazmıştım. Şirket bu ilanları değiştirmiş, farkındaysanız artık Mourinho görselleri daha iyi kullanılıyor.
Victoria’s Secret izlenimleri
Victoria’s Secret beni hep şaşırtmıştır.
Dünyanın en güzel modelleriyle bu kadar görkemli ve şık tanıtımlar yapıp, ‘ucuz’ mağazalara sahip olması hep büyük bir çelişki gibi gelmiştir bana...
Yani bir yanda gazetelerde, dergilerde gördüğümüz kanatlı melekler var, diğer yanda Amerika’daki mağazalarında “3 don alana 1’i bedava” diyen pazarcı mantığı...
Modellerin üzerinde gördüğümüz güzellikle hiç bağdaşmayan, kötü mağazalar görmüşlüğüm var Amerika’da...
Marka şimdi Türkiye’ye geldi, ilk mağazasını Nişantaşı City’s’de açtı.Önümüzdeki ay İstinye Park’ta da olacaklar.
Benim yıllardır gözlediğim çelişkiyi şirket yönetimi de fark etmiş olacak ki, son yıllarda markayı daha kaliteli konumlamaya çalışıyorlar. Belki de iç giyim pazarında Agent Provocateur’un daha klas durmasının etkisi...
Daha butik, daha şık mağazalar açmaya yönelmeleri bunu gösteriyor. Nişantaşı City’s’deki de çok küçük ama şık ve konsept bir mağaza olmuş. Aksesuvar, parfüm, losyon, takı-çanta ağırlıklı... Victoria’s Secret’ı Victoria’s Secret yapan iç çamaşırları, gecelikleri, pijamaları yok...
Sadece iyi olduğunu söyleyemeyeceğim ‘bir miktar’ külot var.
Küçük olsa da mağazanın genel konseptini beğendim.
En azından Amerika’daki vasat Victoria’s Secret mağazaları yanında zarif ve güzel duruyor.
Paylaş