POLİTİKA otobanı, 22 Temmuz durağına doğru hızlandı. En çok yolcuyu kapma yarışı için firmalar yarışta.
Anavatan Turizm A.Ş. ile Doğruyol Nakliyat Ambarı’nın birleşmesinden sonra, sağ şeridin güçlü bir araca kavuştuğu söyleniyor.
Üç kez virajı alamadığı, iki kez de tanka çarptığı için trafikten men edilen ve şu anda yazıhanede oturan Süleyman Usta’nın yerine Mehmet Ağar Kaptan direksiyonda.
Sefer öncesi kaporta ve boyadan geçen yeni firmanın adı; DP...
*
Sol şeritteki birleşme çabaları ise henüz sonuçlanmadı.
Meydanlarda ellerinde bayraklarla yaya kalan yolcuların talebi üzerine, CHP’nin halk otobüsü ile DSP römorkunun bir araya getirilip, ikisinden bir "körüklü" yapma olasılığı var.
Tek sorun; DSP’nin "Bu Deniz Kaptan bizi arkasına bağlarsa nereye götüreceği belli olmaz" korkusu.
Kimi DSP’lilerin aklına "Römorku öne bağlayalım..." fikri gelse de, direksiyon ile vitesin arkada kalması sorunu zorlaştırıyor.
*
Sağ şeridin beş yıldır önde gideni ise; AKP İtikat Turizm-pazarlama-taahhüt A.Ş...
Gerisin geri gittiği için koltukları ters monte edilmiş bu ilginç araca binenler, demek ki mutlular.
Çünkü; geri geri ileri gidilmeyeceğini herkes bilse de, yoklamalara göre en çok müşteriyi bu AKP İtikat Turizm-pazarlama-taahhüt A.Ş. alacakmış diyorlar.
Bilirsiniz:
"Çaylar şirketten..."
Arada bir "Dikkat, tank çıkabilir..." tabelaları MKYK üyelerinin "Desturr..." nidaları ile aşılırken, Kasımpaşalı Kaptan’ın kışla çıkışlarında gaz kesmesi olası "trafikten men" işlemini engelliyor.
Pekiiii...
Bu günlerde TBMM’deki beceriksizlik ve bocalamalar, yedek kaptan Abdullah’ın cumhurbaşkanı yapılması girişimi, şirket ortaklarından Arınç’ın çıkışları ne?
"İhtiyaç molası..."
*
Sonuçta politika otobanı toz duman...
İstenilen çağdaş-uygar yere varmak için 22 Temmuz durağında bekleyen 72 milyon yolcunun hangi aracı tercih edeceğini bilemeyiz.