GeriSeyahat Maximum 106
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi
Maximum 106

Maximum 106

Türkiye’de eşi benzeri olmayan bu 106’da motor modifikasyonundan, body kit uygulamasına kadar her şey mevcut. Aracın rengi ve body kiti oldukça dikkat çekici. Kırmızı renkte 106 GTI zaten Türkiye’de fazla göz önünde bulunmuyor. Pistlerde görebileceğimiz 106 Maxi modeli’nin body kit uygulamasıyla birlikte bu otomobil şüphesiz tüm ilgiyi hak ediyor.Kaput üzerindeki görsel olarak araca farklı bir tarz katmış. Ön tamponda sis lambalarının ortasından geçen fiber parça da aracın değişik bir yüze sahip olmasını sağlamış. Araca çaprazdan bakıldığında arka çamurluğun şişkinliği dikkat çekiyor. Kapı üzerinden gelen derin hatlar, arka çamurluğa doğru ilerliyor. Bu da araçta agresif hatların yanında, derin hatlara da yer verildiğini gösteriyor. Arka kısma bakıldığında siyah stoplar kırmızı renkle bütünlük sağlamış. Fransa’dan özel olarak getirtilen dikdörtgen kafalı susturucu, araca değişik bir hava katmış. Fransa’dan özel olarak getirtilen Peugeot Sporting magnezyum karışımlı beyaz renkteki Speedline jantların iyi bir tercih olduğu hemen göze çarpıyor. Jantlar tabii ki orijinal yerlerinde durmuyor. MDL marka spacerlar jantların body kite uyumlu olması için dışarı doğru çıkarılmış. Janspeed marka 4-2-1 headers modifiyesi aracın gücüne güç katmış. Komple 60 mm egzoz sistemi motora ekstra performans sağlıyor. Filtre tercihi olarak K&N’nin en büyük boy filtresi kullanılmış. Filtre ile motor arasına ısı yalıtım sistemi uygulaması yapılmış. Böylece, motordan gelecek sıcak havayla filtrenin emeceği soğuk hava birbirinden ayrılmış. Bu 106 GTI’nın içi de modifiyeden nasibini almış. Orijinal direksiyon, Momo Trek modeliyle değiştirilmiş. Vites topuzu ve pedal takımında tercihse Peugeot Sporting markası olmuş. Koltuklar ise tamamıyla özel tasarım. Aylık otomobil ve tuning dergisi AUTOMAXTUNING’in katkılarıyla hazırlanmıştır
False