Yaz aylarında kilo probleminden kurtulmak isteyen pek çok kişi, bunun doğal yöntemlerine başvurmak için araştırmalara başladı. Yeşil çayın faydaları arasında bilindiği gibi ödem attırması da bulunuyor. Peki, yeşil çay ne zaman içilmeli, zayıflamak için nasıl kullanılır? İşte, yeşil çayın faydaları ve kullanımı...
#Yeşil ÇayJapon ve Uzak Doğu kültüründe sağlığa yararları ve sadeliği ile yıllar içinde büyük önem kazanmış yeşil çayın ne zaman içilmesi gerektiği özellikle kilo vermek isteyen vatandaşlarca araştırılan konular arasında yer alıyor. Peki, yeşil çay ne zaman içilmeli?
#Yeşil Çay Ne Zaman İçilmeli?Uzmanlar, günde birkaç fincan yeşil çay içmenin; virüslere karşı direnci arttırdığını, kanseri önlediğini, kolesterol, kan şekeri ve tansiyonun dengelenmesinde çok yardımcı olduğunu ve yaşlanma hızını azalttığını söylüyor. Vatandaşlar da yeşil çayı günün hangi zaman diliminde tüketmeleri gerektiğini araştırıyor. Peki, yeşil çay ne zaman içilmeli?
#Yeşil Çay Ne Zaman İçilmeli?Demir gibi yüksek bileşenlere sahip olduğu için yeşil çay, yatmadan 2 saat önce içilmesi önerilir. Özellikle yüksek Kafein içermesi sebebiyle yatmadan hemen önce içmek uykuyu kaçırabilir. Peki yeşil çay akşam içilir mi? Yeşilçay nasıl tüketilir, ne kadar içilmeli ve ne zaman içilirse zayıflatır ayrıntıları ile derledik.
#Yeşil ÇayDünya üzerinde en iddialı olduğumuz konulardan biri çay içmek! Her yıl yapılan araştırmalarda Türkiye en çok çay tüketilen ülke çıkıyor. En çok duyduğumuz laflardan biri “Çayı koydun mu?” ve evet, siyahı baş tacımız ama farklı malzemelerle hazırlanan tarifler de kışın içinizi ısıtacak türden... İşin uzmanlarından değişik ve lezzetli tarifler aldık. Aynı zamanda çay someliyesi olan yazarımız Ebru Erke’ye de çay demlemenin püf noktalarını sorduk.
#Gazetehaberleriİstanbul Kent Üniversitesi Rektörü, Kadın Hastalıkları, Doğum ve Perinatoloji Uzmanı Prof Dr. Zehra Neşe Kavak ’18 Ekim Dünya Menopoz Günü’ dolayısıyla yaptığı açıklamada menopoz döneminin önemini ve menopoz dönemini sağlıklı, kaliteli geçirmenin yollarını anlattı.
#Menopoz ÖncesiHavayolu ve bankaların harcamaları uçak biletine dönüştüren yeni kampanyaları millere rağbeti artırdı. Sadece THY’nin mil programına katılanlar bile son üç yılda yüzde 60’lık sıçramayla 2.5 milyon kişiye ulaştı. Rekabetin keskinleşmesi tüketiciye yeni seçenekler getiriyor. Alışveriş ve uçuş puanlarını kullanmakta ustalaşan 12 gezgin, mil kullanma alışkanlıklarını, unutamadıkları gezilerini anlattı.