Yenal Gökyıldırım haberleri sayfasında Yenal Gökyıldırım hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 78 Yenal Gökyıldırım haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO AyakkabıStartup Challenge 2022 sonuçlarını değerlendiren MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Geçtiğimiz yıllarda kendisiyle yarışan bu projeyi büyütmeye devam ediyoruz. Bu yıl, yapay zeka, robotik ve data analitiği çok öne çıkıyor. Burada da verimlilik anlayışının söz konusu olduğunu görüyoruz. Data çok bol fakat datayı en iyi şekilde kullanmak için onun analitiğini çok iyi çözmek lazım ki o datalardan bir sonuç üretebilelim. Yapay zekada yaptığımız işlemleri çoklayarak, daha hızlı yaparak sonuç üretilmesi lazım. Türkiye’deki çalışmaları çok titiz, özenle hazırlanmış projeler olarak görüyoruz” diye konuştu.
#Mediamarktİş dünyası, nitelikli çalışanlarını elde tutmak için ‘yetenek yönetimi’ stratejileri uyguluyor. Birçok şirket bu doğrultuda personelinin kariyerini desteleyerek, bağlılığını artırmak için çeşitli eğitim imkânları sunuyor. Yetenekler, rekabetçi maaş ve yan haklarla elde tutulmaya çalışılıyor. Yapılan araştırmalar ise adayların gözünün global markalarda olduğunu ortaya koyuyor.
#İşYILDA 55 milyon çift ayakkabı satan, Reebok Global’den “Yılın En İyi İş Ortağı” ödülü alan, Fas’ta da dünya standartlarında bir fabrika ve 30 mağaza açarak yurt dışında 282 mağazaya ulaşan FLO, kendine özgü çok markalı, çok kanallı iş modeli ile global arenada büyüyor. FLO Group CEO’su Yenal Gökyıldırım, “FLO, 3 kıtada 29 ülkede 800’ü aşkın mağazasıyla yılda 55 milyon ayakkabı satıyor” dedi.
#Reebok Global2021 yılını 6.4 milyar TL 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 Milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizin yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkan ciro payını ise orta vadede yüzde 50’ye çıkarmayı planlıyoruz. 2023’te 1,4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımız bağlı olarak da bu yıl 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#Sponsorlu-İcerik2021 yılını 6.4 milyar TL, 2022’yi 16.5 milyar TL ile tamamlayan FLO’nun bu yılki ciro hedefi 34 milyar TL. FLO CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Türkiye’den çıkan ve global arenada bayrağımızı başarı ile dalgalandıran ender markalar arasında yer alıyoruz. Yurtdışı faaliyetlerimizi yüzde 15’lerden yüzde 25’e çıkarırken, ciro payını orta vadede yüzde 50’ye yükseltmeyi planlıyoruz. 2023’te 1.4 milyar TL yatırım yapacağız. Çok kanallı, çok markalı yapımıza bağlı olarak bu yıl, 57 milyon çiftin üzerinde ayakkabı satışı yapmayı öngörüyoruz” dedi.
#FLO AyakkabıStartup Challenge 2022 sonuçlarını değerlendiren MediaMarktSaturn Perakende Grubu COO’su ve MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Geçtiğimiz yıllarda kendisiyle yarışan bu projeyi büyütmeye devam ediyoruz. Bu yıl, yapay zeka, robotik ve data analitiği çok öne çıkıyor. Burada da verimlilik anlayışının söz konusu olduğunu görüyoruz. Data çok bol fakat datayı en iyi şekilde kullanmak için onun analitiğini çok iyi çözmek lazım ki o datalardan bir sonuç üretebilelim. Yapay zekada yaptığımız işlemleri çoklayarak, daha hızlı yaparak sonuç üretilmesi lazım. Türkiye’deki çalışmaları çok titiz, özenle hazırlanmış projeler olarak görüyoruz” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerikStartup Challenge 2022 sonuçlarını değerlendiren MediaMarktSaturn Perakende Grubu COO’su ve MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Geçtiğimiz yıllarda kendisiyle yarışan bu projeyi büyütmeye devam ediyoruz. Bu yıl, yapay zeka, robotik ve data analitiği çok öne çıkıyor. Burada da verimlilik anlayışının söz konusu olduğunu görüyoruz. Data çok bol fakat datayı en iyi şekilde kullanmak için onun analitiğini çok iyi çözmek lazım ki o datalardan bir sonuç üretebilelim. Yapay zekada yaptığımız işlemleri çoklayarak, daha hızlı yaparak sonuç üretilmesi lazım. Türkiye’deki çalışmaları çok titiz, özenle hazırlanmış projeler olarak görüyoruz” diye konuştu. (Sponsorlu İçerik)
#Sponsorlu İçerikStartup Challenge 2022 sonuçlarını değerlendiren MediaMarkt Türkiye CEO’su Yenal Gökyıldırım, “Geçtiğimiz yıllarda kendisiyle yarışan bu projeyi büyütmeye devam ediyoruz. Bu yıl, yapay zeka, robotik ve data analitiği çok öne çıkıyor. Burada da verimlilik anlayışının söz konusu olduğunu görüyoruz. Data çok bol fakat datayı en iyi şekilde kullanmak için onun analitiğini çok iyi çözmek lazım ki o datalardan bir sonuç üretebilelim. Yapay zekada yaptığımız işlemleri çoklayarak, daha hızlı yaparak sonuç üretilmesi lazım. Türkiye’deki çalışmaları çok titiz, özenle hazırlanmış projeler olarak görüyoruz” diye konuştu.
#Mediamarkt13 ülkede 1.000’den fazla mağaza ile hizmet veren Almanya merkezli tüketici elektroniği perakende grubu MediaMarktSaturn, 2020’de 20.8 milyar Euro olan gelirini 2021’de 21.4 milyar Euro’ya çıkardı. MediaMarkt Türkiye de 2021’i her kategoride büyümeyle tamamladı.
#İstihdamMediaMarkt Türkiye’nin 4’üncüsünü gerçekleştireceği MediaMarkt Startup Challenge’a 300’e yakın başvuru yapıldı. Bu yıl Lenovo Türkiye iş birliği ile gerçekleştirilecek yarışmanın finaline ise sadece 1 hafta kaldı. Yarışmada birinci olan proje, Münih’te gerçekleşecek Plug and Play Retailtech Center Hızlandırma Programı’na katılmanın yanı sıra; girişimciler için kurumsal ortaklıklar sunan hızlandırma programına katılma hakkı, Silikon Vadisi’nin en aktif yatırımcıları arasında olan Plug and Play’in girişimci ağına dahil olma fırsatı yakalayacak. Ayrıca Lenovo Türkiye tarafından sürpriz hediyeler de verilecek. Kazanan proje, 22 Ekim tarihinde gerçekleştirilecek online etkinlik ile açıklanacak.
#Sponsorlu İçerikMicrosoft Türkiye, en yeni işletim sistemi olarak lanse ettiği Windows 11’i tüketicilerin kullanımına sundu. Yeni tasarımı ve yüksek performansı ile daha kişiselleştirilmiş bir bilgisayar deneyimi vadeden Windows 11 hem yazılım hem de oyun dünyasında yeni bir sayfa açacak.
#MicrosoftTürkiye'de ilk cep telefonu görüşmesinin ardından geçen 26 yılda, Türk tüketicisinin cep telefonu seçimleri de teknoloji ile birlikte yön değiştirdi. Daha önceki yıllarda "Sadece alo diyeyim yeter" diyen yaş grubu bile artık sosyal medya kullanıyor, ona göre cep telefonu seçimi yapıyor. Pazarda en fazla rekabet ise 1000 TL ile 2 bin TL arasındaki telefonlarda yaşanıyor.
#TelefonToplumun her alanından, tüm teknoloji kullanıcıları için doğru işlemci, donanım ve yazılım yanı sıra, hız, güç, güvenlik, tasarım gibi kavramlar; teknolojiyi üretenlerin yöneteceği geleceğin dünyasında büyük avantaj sağlayacak. Bu kapsamda MediaMarkt, Microsoft, Lenovo ve Intel, Türkiye’nin teknoloji toplumu olma hedefine katkı sunmak için yapılması gerekenleri tartıştı.
#MediamarktPerakende Günleri 2019 bugün İstanbul’da kapılarını açtı. Etkinlik kapsamında düzenlenen toplantıya Türkiye Alışveriş Merkezleri ve Perakendeciler Federasyonu (TAMPF) Yönetim Kurulu Başkanı Alp Önder Özpamukçu, Alışveriş Merkezleri ve Yatırımcıları Derneği (AYD) Başkanı Hüseyin Altaş, Birleşmiş Markalar Derneği (BMD) Başkanı Sinan Öncel, Turizm Restaurant Yatırımcıları ve İşletmecileri Derneği (TURYİD) Yönetim Kurulu Başkanı Kaya Demirer, Tüm Restoranlar ve Turizmciler Derneği (TÜRES) Genel Başkanı Ramazan Bingöl ile Tescilli Markalar Derneği (TMD) Yönetim Kurulu başkanı İzzet Stamati katıldı.
#PerakendeAmerika’da ‘Black Friday’ adıyla bilinen indirim çılgınlığı bu yıl Türkiye’de de yoğun ilgi gördü. Dün sabah erken saatlerde tüketiciler AVM önlerinde kuyruğa girdi. Markalar indirimlerin tüm hafta sonu devam edeceği bilgisini verirken, çalışanların indirimi kaçırmamak için iş yerlerinden yarım gün izin aldığı bile gözlendi.
#Gazetehaberleri