Ray-Ban’dan Prada’ya kadar 28 gözlük markasını 130 ülkede üreten ve pazarlayan Luxottica’nın Türkiye’deki rakibi taklit Çin ürünlerinden daha çok cep telefonları. Luxottica Türkiye Koordinatörü Duygu Biçer, taklit ürünlerin tüm dünyada sorun olduğunu söylerken, "Aksesuvar ürünleri olarak bakıldığında, Türkler, telefonu prestij aracı olarak gördüğü için gözlük ancak ikinci sırada geliyor" dedi.
Ray Ban, Vogue, Prada, Miu Miu, Versace, Burberry, Dolce&Gabbana, Chanel, Prada, Tiffany Co, Persol, Bvlgari gibi dünyanın en iyi 32 markasını bünyesinde barındıran Luxottica Group, 2010 güneş gözlüğü modasını açıkladı. 2010 yazının gözlükleri iki sap, iki camın çok ötesinde. Gözlükten çok mücevhere benziyor. Tamamı altın kaplama olanlar da var, Swarovski kristal, opal, mercan, inci bezeliler de... Hatta bir iki marka, gerçek pırlanta bile kondurmuş. Sınırlı sayıda üretilen tasarımların da çok kıymetli olduğunu, normal fiyatın en az üç katına satıldığını hatırlatalım. İşte karşınızda bu yazın en lüks gözlükleri...
Vogue’un yaz reklam kampanyasının ana teması oyun. Sloganı ise: "Her gün stilinizle oynayın." Gisele’in tasarladığı gözlükler de bu tema ve sloganla birebir uyumlu. Ünlü model, içinde altı farklı kadın olduğunu söylüyor. "Her gün başka bir ruhla uyanıyorum. Kendimle oynuyorum" diyor.
Efsane geri döndü. New York’lu, kariyer sahibi dört kadının aşk ve seks hayatlarını anlatan Sex and the City dizisi, bundan tam 10 yıl önce başladı. Aralıksız devam ettiği altı sezon boyunca ABD’de kadınları ekran başına çiviledi, pek çok Emmy Ödülü kazandı, ama asıl önemlisi oyuncularını birer stil ikonu haline getirdi. En çok da Carrie Bradshaw’u canlandıran Sarah Jessica Parker’ı. Dizinin yayınına 2004’te son verildi, ancak dünyanın dört bir yanındaki televizyon kanallarında gösterilmeye devam ettiğinden şöhreti giderek arttı.
Bu yaz da yüzün büyük kısmını kaplayan geniş camlı güneş gözlükleri takacağız. 2007 yazının tüm gözlük modelleri parlak, abartılı, bol süslü detaylarla dolu. Hep en iddialı modelleri tasarlayan Chanel, Vogue, Prada, Bvlgari bir yana, Ray-Ban ve Polo gibi daha sportif bir tarza sahip olan markalar bile koleksiyonlarında parlak taşlara, işlemelere yer veriyor. Tek parça camlar bu yaz hiç olmadığı kadar popüler.