Sibel ARNA
Oluşturulma Tarihi: Nisan 19, 2008 00:00
Vogue’un yaz reklam kampanyasının ana teması oyun. Sloganı ise: "Her gün stilinizle oynayın." Gisele’in tasarladığı gözlükler de bu tema ve sloganla birebir uyumlu. Ünlü model, içinde altı farklı kadın olduğunu söylüyor. "Her gün başka bir ruhla uyanıyorum. Kendimle oynuyorum" diyor.
Gisele Bündchen’in kendi ruhunu ve beğenilerini ortaya koyarak tasarladığı gözlüklerinin adı Vintage, Hip hop, Rock, Diva, Glam ve Smart. Her gözlükte Gisele’den bir iz görmek mümkün. Mesela boynunun arkasında yer alan yarım yıldız şeklindeki dövme, Hip Hop adlı modelde kullanıldı. Parlak Swarovski taşlarla motiflenen Gisele’in dövmesi, oldukça zarif ve çarpıcı bir gözlük modeli ortaya çıkardı.
Ünlü modelin iç dünyasını yansıttığı Rock modeli, onun güçlü yanlarını vurguluyor. Gisele’in tasarladığı bir diğer model olan Diva, zarif taşları ve keskin hatları ile genç modelin kadınsı ve cesur yönlerini yansıtıyor. Renklerini tamamıyla Gisele’in seçtiği Vintage modeli ise, 70’lerin nostaljik ruhuna Gisele’in yorumlarını katıyor. Koleksiyonun tek optik gözlüğü Smart ise Gisele’in ciddi yönünü temsil ediyor. Kendisi bu gözlüğü takınca saygın bir iş kadınına benzediğini düşünüyor.
Vogue gözlüklerinden sorumlu Luxottica Group Pazarlama Müdürü Fabio d’Angelantonio, Gisele ile ilgili şunları söylüyor: "Gisele çekiciliği ve cazibesi ile biliniyor. Çok özel ve zarif, ama aynı zamanda ulaşılabilir. Hepsinden önemlisi eğlenceli ve eğlenmeyi seven feminen bir kişiliğe sahip... Vogue da böyle bir marka. Gözlükleri moda dünyasında estetik, dekoratif ve hedonistik bir parçası haline getiren Vogue, Gisele’in seçimlerinden çok memnun. Şunu da söylemeliyim ki, bizim gözlüklerimiz moda sevenler içindir, moda kurbanları için asla değil!"
Vogue güneş gözlükleri, 2008 yılında da geçen yıl olduğu gibi dünyanın en pahalı, en zengin ve en çok kazanan top modeli Gisele Bündchen ile çalıştı. Gisele bu sezon sadece Mario Testino’nun fotoğraf makinesinin karşısına geçip poz vermedi, gözlük tasarımlarına da katkıda bulundu. İki hafta boyunca New York’ta tasarım ekibiyle birlikte çalıştı. Altı farklı karaktere hitap eden altı farklı gözlük tasarladı. Vogue bu gözlükleri Gisele’in seçtikleri etiketi ile piyasaya çıkardı.