Önceliği, felaketten en çok etkilenen grup olduğuna inandıkları çocuklara verdiklerini söyleyen Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Yarını Kodlayanlar Sosyal Hayata Destek projesi ile çocukların bize gelmesini beklemiyor, biz onların ayağına gidiyoruz. 50 bini aşkın çocuğa ulaştık; nihai hedefimiz 100 bin çocuğa ulaşmak” dedi.
#Sponsorlu İçerikÖnceliği, felaketten en çok etkilenen grup olduğuna inandıkları çocuklara verdiklerini söyleyen Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Yarını Kodlayanlar Sosyal Hayata Destek projesi ile çocukların bize gelmesini beklemiyor, biz onların ayağına gidiyoruz. 50 bini aşkın çocuğa ulaştık; nihai hedefimiz 100 bin çocuğa ulaşmak” dedi.
#VodafonePazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Sponsorşu İçerikPazarlama operasyonlarını dijitalde fark yaratan araçlarla zenginleştirerek, müşterileri ile temaslarına akıl kattıklarını belirten Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “KOBİ ve kurumsal müşterilerimizin geride kalmaması adına onları baştan uca dijitalleştirmeye özen gösteriyoruz. Hedefimiz, vizyonumuza paralel olarak, telekomünikasyon sektöründe bir ilk olan tamamen dijital satış yolculuğunu sağlamak. Bu hedefe ek olarak, insana bağlı olma halini ortadan kaldırmaya, insan kaynaklı hataları en aza indirerek hatalardan kaynaklanan maliyetleri düşürmeye ve müşteri deneyimini daha da iyileştirmeye gayret gösteriyoruz” dedi.
#Vodafone TürkiyeVodafone, yedi yıl önce başlattığı “Yarını Kodlayanlar” projesini depremin hemen ardından bölgedeki çocukların her anlamda desteklenmesi için “Yarını Kodlayanlar Sosyal Hayata Destek” adıyla 11 ile taşıyor. İlk adımı Adıyaman olan yeni çalışmanın çocukların psikososyal ihtiyaçlarını karşılamaya da odaklandığını söyleyen Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Konteyner teknoloji sınıfları ve gezici eğitim çadırlarıyla toplam 100 bin çocuğa ulaşmayı hedefliyoruz” diyor.
#VodafoneDünyanın önde gelen teknoloji üretim şirketi Vodafone, son teknolojiyi yakından takip etmeyi sürdürüyor. Metaverse dünyasına da adım atan ve Türkiye'de Metaverse mağazası açan ilk telekom markası olma özelliğini elinde bulunduran Vodafone Türkiye'nin İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Meltem Bakiler Şahin, Hürriyet'e önemli açıklamalarda bulundu, bu yeni dünyanın avantajlarını anlattı.
#Sponsorlu İçerikGünümüzde oldukça çok ihtiyaç duyulan cep telefonları insanların vazgeçilmezleri arasında yer almaktadır. Telefon kullanan kişiler faturalı veya faturasız tarifeleri tercih etmektedirler. Tabi tarifeler hakkında birçok soruda merak edilmektedir. Vodafone'da tarife ve paket nasıl değiştirilir? Vodafone tarife ve paket değiştirme (Faturalı ve Faturasız Hat) hakkında merak edilenleri detaylarıyla derledik.
5G’ye geçiş sürecine sadece bir teknoloji evrimi olarak bakmamak gerektiğine dikkat çeken Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Tam anlamıyla dijitalleşmiş bir ülke olma yolunda atılan önemli bir adım. Vodafone olarak, 5G ihalesinin bir an evvel yapılmasını önemsiyor ve istiyoruz. 5G teknolojisinin ülkemizin dijitalleşme yolculuğunda önemli bir kilometretaşı olacağına inanıyoruz” diye konuştu.
#5GVodafone, 2021-2022 mali yılının ilk 6 ayında da güçlü büyümesini sürdürdü. Servis gelirleri 8.2 milyar TL’ye ulaşan, Faiz, Amortisman ve Vergi Öncesi Kâr’ı ise 2.8 milyar TL olarak gerçekleşen Vodafone, e-ticarette de iddialı. Vodafone Türkiye CEO’su Engin Aksoy, “Her Şey Yanımda platformumuzla e-ticaret sektöründe güçlü bir oyuncuya dönüşmeyi ve bu sektörde 3 yıl içinde en büyük 3 oyuncudan biri olmayı hedefliyoruz” dedi.
#VodafoneVodafone, dijital marka olma hedefiyle 4 yıl önce hayata geçirdiği Vodafone Yanımda üzerinden sunduğu hizmetlere bir yenisini ekledi. “Her Şey Yanımda” ile ilk bir yılda aylık 50 milyonun üzerinde tıklanmaya ve 1 milyonu aşkın siparişe ulaşmayı hedefleyen şirketin nihai hedefi, e-ticaret sektöründe 3 yıl içinde en büyük 3 oyuncudan biri olmak. Aynı zamanda “Her Şey Yanımda”da yapılacak her alışverişte bir çocuğun eğitim masraflarına katkı sağlamak için TOÇEV’e bağış yapılacak.
#VodafoneVodafone Türkiye Üst Yöneticisi (CEO) Engin Aksoy, "Fiberde ortak altyapıyı biraz geç konuşmaya başlamış olabiliriz. Sadece fiberde değil, mobilde de ortak paylaşım, ortak altyapıda neler yapılabilir konusu zamanında konuşulabilirdi, hala da konuşulabilir." dedi.
#VodafoneVodafone, Vodafone Simple adı altında yeni nesil mobil deneyimi sunuyor. Türkiye’de bir ilk olan bu deneyimde taahhüt alınmıyor ve aşım ücreti bulunmuyor. Müşteriler, yüzde 100 dijital ve kolay olan yeni nesil mobil deneyimine dijital üyelik anlayışıyla kolaylıkla sahip olarak “seçmeme özgürlüğü” yaşıyor. Vodafone Simple kapsamında sadece mobil internet içeriğiyle ayrışan 3 yeni tarife de sunuluyor.
#VodafoneTürkiye'nin en çok kullanılan GSM mobil uygulamalarının başında Vodafone gelmektedir. Vodafone uygulaması Vodafone müşterilerinin mutlaka tercih etmesi gereken uygulamalarından bir tanesidir. Vodafone uygulaması ile ilgili geçtiğimiz günlerde bir takım imkanlar sağlanmıştır. Peki vodafone nasıl bir uygulamadır? Vodafone uygulamasını indirmek için ne yapmak gerekir? Android ya da IOS üzerinden Vodafone uygulamasını indirmek için ne yapmak gerekmektedir? İşte Vodafone uygulaması ile ilgili tüm detaylar.
#VodafoneVodafone Türkiye, Dünya Çevre Günü’nde yenilenmiş ikinci el cihaz kampanyası başlattı. Kullanıcılar, kullanmadıkları eski cihazları değerlendirip yeni cihaz satın alabildikleri gibi, doğrudan Vodafone güvencesiyle yenilenmiş ikinci el cihaz da satın alabiliyor. Vodafone, kampanyayla, elektronik atıkların geri dönüştürülmesini hedefliyor.
#VodafoneVodafone, İstanbul genelinde yaptığı ek yatırımlarla 4.5G kapasite değerlerini %20 oranında artırdı. Yeni Nesil Kapsama teknolojisini özel bir kampanyayla duyuran şirket, İstanbul’daki tüm bireysel müşterilerine YouTube’u sınırsız kullanma imkânı sunan Video Pass paketi hediye edecek.
#Vodafone