Güncelleme Tarihi:
Telefon sahiplerinin kullandığı hatlar arasında Vodafone'da yer almaktadır. Vodafone kullanan kişiler isterlerse faturalı isterlerse de faturasız hat kullanabilirler. Kullanılan hatlarda tarife ve paketler bulunmaktadır. Bu tarife ve paketler istenildiği zaman farklı yöntemler ile değiştirilebilir. Özellikle oturduğunuz yerden kullanılması mümkün olan yöntemler vardır. Bu sayede birçok farklı tarifeyi kolayca görebilirsiniz.
Vodafone'da Tarife ve Paket Nasıl Değiştirilir? Vodafone Tarife ve Paket Değiştirme (Faturalı ve Faturasız Hat)
Vodafone kullanan kişiler belirli koşullarda tarife ve paket değiştirme hakkına sahiptirler. Bu hakkı kullanmak için Vodafone tarafından çeşitli yöntemler sunulduğu görülmektedir. Bazı yöntemler diğerlerine göre daha hızlı ve kolay bir kullanım şansı sunmaktadır.
1. Vodafone Yanımda Uygulaması
Faturalı veya faturasız Vodafone hattı kullanan kişiler için en gerekli uygulamaların başında yanımda uygulaması yer almaktadır. Çünkü bu uygulama ile tarife ve paket değişikliği yapmak mümkündür.
Öncelikle Vodafone Yanımda uygulamasına hesabınız ile giriş yapmalısınız. Bu uygulama üzerinden yapılan giriş sonrasında size ait bilgiler karşınıza gelmektedir. Tarife ve paket değişikliği yapacak olanlar için burada yönlendirme bulunmaktadır.
İlk olarak uygulamada bulunan tarife kısmına tıklamalısınız. Buraya tıkladıktan sonra tarifem ve paketlerim adlı seçeneği göreceksiniz. Bu seçeneğe giriş yaptıktan sonra size sunulan özel tekliflerden dilediğinizi tercih edebilirsiniz. Ayrıca tarife menüsünde 'geçebileceğim tarifeler' yazan kısımda bulunmaktadır. Dilerseniz buradan da tarife ve paket değişikliği yapma şansınız olduğu görülmektedir.
Tarife ve paket değişikliği için en çok kullanılan yöntem kolay olduğu için Vodafone Yanımda uygulamasıdır. Bu uygulama hem kolay hem de hızlı çözümler sunmaktadır. Ayrıca uygulamada yer alan TOBİ adlı dijital asistanda tarife ve paket değişikliği için yardımcı olmaktadır.
2. Online Self Servis
Online self servis hizmeti https://www.vodafone.com.tr/ adresi üzerinden birçok hizmet vermektedir. Bu hizmetler arasında paket be tarife değişikliği de yer almaktadır. Online self servise giriş yaptıktan sonra size uygun olan paket ve tarifeler görülmektedir. Bunlardan istediğiniz birisini seçerek talepte bulunabilirsiniz. Tarife ve paket değişikliği için hattı uygun olanların isteği kısa bir sürede yerine getirilmektedir.
3. Sesli Yanıt veya Vodafone Müşteri Hizmetleri
Vodafone'a ait olan sesli yanıt servisi 7000 üzerinden hizmet vermektedir. Burayı arayarak tarife ve paket değişikliğinizi adımları takip ederek kolayca yapabilirsiniz.
Ayrıca Vodafone müşterisi olanlar 542'yi; diğer operatörler ve Sabit hatlar ise 0 (542) 542 00 00'ı arayarak müşteri hizmetlerine ulaşabilirler. Müşteri temsilcine paket ve tarife değişikliği yapılacağı söylenerek değişiklik işlemleri başlatılabilir. Size özel olan tarifeler arasından arzu ettiğinizi seçerek alabilirsiniz.
4. SMS Yoluyla
Geçmek istediğiniz paketin veya tarifenin kodunu Vodafone üzerinden bularak 7048'e SMS atabilirsiniz. Atılan SMS'in ardından geri dönüş yapılmaktadır. Bu yöntem diğerlerine göre daha az tercih edilmektedir.
5. Vodafone Cep Merkezleri
Her şehirde Vodafone Cep Merkezleri bulunmaktadır. Bu cep merkezleri birçok farklı hizmeti sunarak Vodafone'da müşterilerini memnun etmektedirler. Bu yerler müşterilerin paket ve tarife işlemleriyle de ilgilenmektedirler. Yani size en yakın Vodafone Cep Merkezlerinden birine giderek paket ve tarife değişikliği talebinde bulunabilirsiniz. Yapılan talebe göre uygun olan seçenekler sizlere sunulur. Kabul etmeniz halinde ise tarife ve paket değişikliği kolayca yapılır.