Unilever Türkiye haberleri sayfasında Unilever Türkiye hakkında son dakika haberler ve güncel bilgiler bulunmaktadır. Toplam 1071 Unilever Türkiye haberi, videosu, fotoğrafı ve yazar yazısı yer almaktadır. Geçmişte ve bugün yeni yayımlanan son durum gelişmeleri ile pek çok haber sayfamızdan takip edilebilir.
Unilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu-İcerikUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerik1978 yılından beri Türkiye’de Türk mutfağının kendine özgü lezzetlerini korumak ve zenginleştirmek için çalışmaya devam eden Knorr köklü kültürümüzün ayrılmaz parçası olan geleneksel tarifleri, Anadolu mirasına yakışır şekilde sofralara taşınıyor.
#Sponsorlu İçerikYıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye pazarına ilk yoğun kıvamlı çamaşır suyunu 1999 yılında getiren Domestos, 2024 yılı itibarıyla 25. yılını geride bırakarak hanelerin hijyen ihtiyacına cevap vermeye devam ediyor. Bugün ülkemizde her 10 evden 7’sinde tercih edilen marka, çeşitli tüketici araştırmalarında da kendi kategorisinde öne çıkmayı başarıyor.
#Sponsorlu İçerik7'den 70'e her damak zevkine hitap eden dondurma, sadece mutluluğu büyütmekle kalmıyor, Türkiye ekonomisinde 'hedefleri büyüten' gelişmelere de öncülük ediyor. 30 yılı aşkın süredir Konya ve Çorlu’daki fabrikalarında hizmet veren Algida, 2023 yılında Türkiye’nin 74 milyon dolar değerindeki dondurma ihracatının yüzde 80’inden fazlasını gerçekleştirerek bir rekora imza attı.
#Sponsorlu İçerikTemizliğin geleceğini yeniden tasarlamak için kendilerine iddialı hedefler belirlediklerini ifade eden Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ali Fuat Orhonoğlu “Temiz Gelecek vizyonu kapsamında çok net bir hedefimiz var: 2030 yılına kadar ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilmiş hammaddeleri, yani yerin altından çıkarılmış karbonu çıkarmak” dedi.
#SürdürülebilirlikUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu-İcerikUnilever Türkiye Ülke Başkanı ve Unilever Türkiye ve Orta Doğu Ev Bakım Lideri Ali Fuat Orhonoğlu, “Paris İklim Anlaşması’nın belirlediği karbon nötr hedefi 2050 iken, biz değer zincirimizde net sıfır emisyon hedefimizi 11 yıl öne yani 2039 yılına koyduk. Amacımız sürdürülebilirlik alanında başarılarımızı ileri taşımak, gelişim alanlarımızda da gerekli aksiyonları alarak ülkemize ve toplumumuza değer yaratmak. Çünkü Unilever olarak Türkiye için iyi olanın Unilever için iyi olduğuna inancımız tam” diye konuştu.
#Sponsorlu İçerikHollanda merkezli sivil toplum kuruluşu LEAD Network Türkiye, perakende ve tüketim ürünleri sektörlerinde kadın yönetici sayısını artırmak üzere sürdürdüğü çalışmalar kapsamında “Liderlikte Çeşitlilik ve Kapsayıcılık Konferansı”nı, 17 Eylül 2024 Salı günü İstanbul’da gerçekleştirdi.
#LEAD Network Türkiyeİnsan kaynaklarının matematiği yeniden yazılıyor. Performans, toplam kalite, yan haklar hatta ücret... Pandeminin hızlandırdığı dönüşüm, şirketlerin insan kaynakları alanında tüm bildiklerini, kurallarını, doğrularını sıfırladı. Tüm çarpanların sıfırlandığı yeni düzende denklemin anlamlı iki bilineni kaldı elde: İnsan ve kültür. Yıllarını bu işe vermiş uzmanların dediği gibi, “Kültür olmadan performans olmaz.” Tam da bu yüzden 80’lerin personel müdürlükleri insan kaynağına, insan kaynağı da insan ve kültür birimlerine evrildi. Şimdi herkes evrensel etik kuralları paydaya koyup, kendi vizyon ve misyonundan pay çıkarıyor. Bütün mesele yetenekleri bu matematikte tutmak...
#Burcu Cantekinler Koç2015’ten bu yana yürüttüğü ‘Özgüven’ projesini deprem bölgesine ‘güven’ projesi olarak uyarlayan Dove, UNICEF işbirliğinde 7 bin kişiye ulaştı. Programın danışmanı Eğitimci, Yazar Doç. Dr. Özgür Bolat, “Hayatta kalanlarda suçluluk ya da kurban olduğu duygusu vardı. Bu travma uzun soluklu ilgi ile iyileşecek. Duygularını konuşmaları için teşvik edilmeleri gerekiyor. Biz onlara ‘devam et, başarabilirsin’ diyoruz” dedi.
#Depremzede1978 yılından beri Türkiye’de Türk mutfağının kendine özgü lezzetlerini korumak ve zenginleştirmek için çalışmaya devam eden Knorr köklü kültürümüzün ayrılmaz parçası olan geleneksel tarifleri, Anadolu mirasına yakışır şekilde sofralara taşınıyor.
#Sponsorlu İçerikYıllardır erkek şampuanı denildiğinde akla ilk gelen marka olan Clear, zaman içinde portföyünü genişletip hem erkeklerin hem de kadınların severek tercih ettiği bir saç ve saç derisi bakım markası oldu. Clear, güçlü saç derisi ve kepeksiz saçların özgüvenle bağlantısına inanarak ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Clear, tüketicilerini kepeksiz saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 50 yıldır kaliteli ve yenilikçi formüller eşliğinde fark yaratan köklü marka Elidor, hepimizin hayatına dokunan özellikleriyle saç bakımının gözdesi konumunda. Dünyada da en çok tercih edilen saç bakım markalarından olan Elidor, “Kendi Yolumuzda” sloganı ile ürünlerini geliştirmeye devam ediyor. Unilever şirketine ait olan Elidor, bakımlı ve sağlıklı saçlara kavuşturan ve ihtiyaca yönelik formüle edilen ürünlerini her geçen gün daha fazla insanla buluşturuyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye pazarına ilk yoğun kıvamlı çamaşır suyunu 1999 yılında getiren Domestos, 2024 yılı itibarıyla 25. yılını geride bırakarak hanelerin hijyen ihtiyacına cevap vermeye devam ediyor. Bugün ülkemizde her 10 evden 7’sinde tercih edilen marka, çeşitli tüketici araştırmalarında da kendi kategorisinde öne çıkmayı başarıyor.
#Sponsorlu İçerik7'den 70'e her damak zevkine hitap eden dondurma, sadece mutluluğu büyütmekle kalmıyor, Türkiye ekonomisinde 'hedefleri büyüten' gelişmelere de öncülük ediyor. 30 yılı aşkın süredir Konya ve Çorlu’daki fabrikalarında hizmet veren Algida, 2023 yılında Türkiye’nin 74 milyon dolar değerindeki dondurma ihracatının yüzde 80’inden fazlasını gerçekleştirerek bir rekora imza attı.
#Sponsorlu İçerik2015’ten bu yana yürüttüğü özgüven projesiyle gençlerin ruhlarına dokunan Dove, şimdi de deprem bölgesindeki gençler ve ailelere yönelik psiko-sosyal destek projesini başlatıyor. UNICEF ile birlikte yürütülecek Dove Güven Projesi, bölgedeki gençlerde depremle birlikte sarsılan yaşama dair güveni yeniden inşa etmeyi hedefliyor. Pilot çalışması Hatay’da başlayan proje kapsamında Dr. Özgür Bolat’ın önderliğinde uzmanlar, gençler ve ailelere yönelik eğitim verecek. Hatay’dan sonraki durak ise Adıyaman olacak.
#UNICEFElidor Türkiye, 6 Şubat’ta yaşanan ve 11 ili derinden etkileyen depremlerin hemen ardından Türkiye genelinde başlatılan geniş çaplı dayanışma kampanyalarına, deprem bölgesindeki genç kadınlar için Toplum Gönüllüleri Vakfı (TOG) iş birliğiyle açtığı destek merkezleriyle devam ediyor.
#Sponsorlu İçerikTürkiye’de 100 yılı aşkın süredir faaliyetlerini sürdüren Unilever’in Dünya Başkanı Alan Jope, mevcut ortamda Türkiye’de önemli fiyat artışları yapmak zorunda kaldıklarını belirtti ve “Dünyada enflasyon tepe noktasına ulaşsa da fiyatlar henüz zirveyi görmedi” dedi. Jope, ekonomideki dalgalanmanın süreceğini söyleyerek, Türkiye’deki seçimler için ise “Her sonuç için hazırlıklıyız. Demokrasinin kazanmasını umuyorum” yorumunda bulundu.
#Jope VolatiliteninTemizliğin geleceğini yeniden tasarlamak için kendilerine iddialı hedefler belirlediklerini ifade eden Unilever Türkiye, Orta Asya ve İran Ev Bakım Kategorisinden Sorumlu Başkan Yardımcısı, Unilever Türkiye Yönetim Kurulu Üyesi Ali Fuat Orhonoğlu “Temiz Gelecek vizyonu kapsamında çok net bir hedefimiz var: 2030 yılına kadar ev ve çamaşır bakım ürünlerimizin formüllerinden fosil yakıtlardan elde edilmiş hammaddeleri, yani yerin altından çıkarılmış karbonu çıkarmak” dedi.
#SürdürülebilirlikGeçen bir yılda bozulan iş-yaşam dengesi, belirsizlik hali ve hastalık endişesi çalışanların önemli bir kısmının ‘tükenmişlik sendromu’ yaşamasına sebep oldu. Psikolojik sağlığın ne kadar önemli olduğunu anlayan şirketlerse masaj hizmetinden ‘iyi hissetmiyorum’ iznine pek çok uygulamayla çalışanlarının tükenmelerini engellemeyi amaçlıyor.
#GazetehaberleriİK fonksiyonunun fark yaratan rolüne ve önemine dikkat çekmek amacıyla hazırlanan Fortune Türkiye “En Etkin 50 CHRO” araştırması sonucunda belirlenen liste, DataExpert iş birliğiyle yürütüldü. Listeye göre Türkiye’nin en büyük şirketlerinin İK koltuğunda oturan yöneticilerinin yüzde 68’i kadınlardan oluşuyor. Listeye Demirören Medya İnsan Kaynakları Grup Başkanı Elif Karacaoğlu da girdi.
#Demirören MedyaDataExpert iş birliğiyle yürütülen araştırma kapsamında belirlenen "Fortune Türkiye En Etkin 50 İnsan Kaynakları Yöneticisi (CHRO) 2021" belli oldu. Demirören Medya İnsan Kaynakları Grup Başkanı Elif Karacaoğlu da listeye girdi.
#DataexpertReklamlardaki zararlı toplumsal cinsiyet kalıp yargılarını dönüştürmeyi amaçlayan Unstereotype Alliance Türkiye’nin ilk Genel Kurul toplantısı, UN Women Türkiye koordinasyonunda, Reklamverenler Derneği ve Reklamcılar Derneği’nin yanı sıra imzacı 13 reklamveren ve paydaşların katılımıyla online olarak gerçekleştirildi. Çalışmalarıyla reklam ve medya içeriğini eşitlikten yana değiştirerek dünyaya örnek olmayı hedefleyen oluşumun 2 yıl görev yapacak ilk Yönlendirme Komitesi üyeleri; Reklamverenler Derneği, Reklamcılar Derneği, Eczacıbaşı Holding, Kantar Media ve Unilever Türkiye olarak belirlendi.
#Unstereotype Alliance TürkiyeMilli Piyango İdaresi Genel Müdürlüğü’nün izleme ve denetimine tabi olarak, Türkiye Varlık Fonu tarafından onay verilen şans oyunlarının düzenlemesine ilişkin iş ve hizmetleri yerine getirmek üzere, 10 yıl süreyle yetkilendirilen Sisal Şans’ın CEO’su Selim Ergün oldu.
#Sisal ŞansTürkiye, etkisini arttıran koronavirüs salgını sonrasında tek yürek oldu. Bir yandan hükümet ardı ardına açıkladığı paketlerle ekonomiyi rahatlatmaya çalışırken, bir yandan da düzenlenen destek kampanyalarına katılım çığ gibi büyüyor. Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan’ın 7 maaşını bağışlayarak başlattığı kampanyaya verilen destekler devam ederken, bir yandan da Sağlık Bakanlığı ve çeşitli kurumlar aracılığıyla, şirketler ve vatandaşlar Türkiye’nin bu süreci daha rahat atlatabilmesi için yardım kampanyalarına katılıyor.
#GazetehaberleriGlobal Compact Türkiye, İş Dünyası ve Sürdürülebilir Kalkınma Derneği ve TÜSİAD iş birliğiyle plastik kirliliğiyle mücadele için oluşturulan İş Dünyası Plastik Girişimi'ne Türkiye'de faaliyet gösteren 26 ulusal ve küresel şirket dahil oldu.
#PlastikİSTANBUL'A gelen ekonomi profesörü Jeffrey D. Sachs, sürdürülebilir kalkınmanın önemi hakkında bir konferans verdi. Sachs, Eğer bizler ekonomiden kaynaklanan büyük hasara dikkat etmezsek durum daha kötüye gidecek. Sürdürülebilir kalkınma dediğimiz zaman kendi gerçekliğimizi unutmamız gerekiyor. Yeni bir çeşit ekonomi üretmemiz ve yeni bir politika anlayışına sahip olmamız lazım dedi.
#Jeffrey D. Sachs