Kasım ayı, e-ticaret sektöründe 11 Kasım Bekarlar Günü’nde başlayıp, ülkemizde “Efsane Cuma”, “Şahane Cuma” olarak isimlendirilen Black Friday ve hemen ardından gelen Siber Pazartesi kampanyalarıyla bir alışveriş sezonuna dönüştü. Aralık ayında ise sektör hız kesmeden yeni yıl kampanyalarına başlayacak. Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu, TOBB E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, yılın son 2 ayında Türkiye genelinde e-ticaret sektörü ciro beklentisinin 120 milyar TL olduğunu belirtti.
#E-TicaretTicimax güçlü altyapısı ile müşterilerinin e-ticaret alanındaki rekabetlerini güçlendirmesine yardım ediyor. 10 bini aşkın firmaya e-ticaret altyapı hizmeti sağlayan Ticimax, uzun yıllara dayanan deneyimiyle e-ticareti ayağınıza getiriyor ve olabildiğince bu geçiş sürecini basitleştirmenin yolunu sunuyor. İşte Ticimax'ın sunduğu avantajlar... (Sponsorlu İçerik)
#TicimaxTicimax güçlü altyapısı ile müşterilerinin e-ticaret alanındaki rekabetlerini güçlendirmesine yardım ediyor. 10 bini aşkın firmaya e-ticaret altyapı hizmeti sağlayan Ticimax, uzun yıllara dayanan deneyimiyle e-ticareti ayağınıza getiriyor ve olabildiğince bu geçiş sürecini basitleştirmenin yolunu sunuyor. İşte Ticimax'ın sunduğu avantajlar... (Sponsorlu İçerik)
#TicimaxE-ticaretteki potansiyeli gören Yaşar Kımıl işini bıraktı, kendi şirketini kurdu. ‘Bir Günde Kargo’ markası, adından da anlaşılacağı gibi aynı gün teslim özelliği ile dikkat çekti. Pandemiyle birlikte online alışverişler artınca marka hızla büyüdü. Şirket günde 9 bin teslimden 50 bin paket teslimine geldi. 2022 hedefi günde 100 bin teslimat. Ciroda ise iki kat artış hedefleniyor.
#GazetehaberleriBlack Friday (Kara Cuma), Cyber Monday (Siber Pazartesi), 11.11 indirimleri ve yılbaşı fırsatları gibi, yüzlerce e-ticaret sitesi ve markanın kampanyalı satışlara başladığı indirim çılgınlığı dönemine girdik. Siber dolandırıcılar da hazır.
#TeknolojiPandemi ilanından itibaren online e-ticaret eğitimlerine talep %826 oranında artış gösterdi. Son 3 ayda e-ticaret yapmayı öğrenmek için online eğitimlere dahil olan katılımcı sayısı 6 bini aştı. Yıl sonuna kadar hedef, sektöre 20 bin e-ticaret uzmanı kazandırmak.
#E-TicaretMastercard, COVID-19 döneminde ofislerini eve taşıyan KOBİ’lere özel bir destek paketi oluşturdu. Bu kapsamda dijital ödeme çözümü Masterpass 1 yıl boyunca ücretsiz olarak sunulurken, işletmelerin dijital santral, e-fatura, teknik servis ve kurye gibi ihtiyaçları da MasterKOBİ platformu üzerinden çok özel indirimlerle sunuluyor
#MastercardKoronavirüs günlük hayatımız kadar iş hayatımızı da etkiledi. Birçok kurum evden çalışma modeline geçerken yeni döneme ayak uydurmak isteyenler dijital eğitime yöneldi. Dijital eğitim ajansı Digitallica’nın kurucusu Emre Güleçoğlu “İçinde bulunduğumuz uzaktan çalışma ve yeni normale hazırlık kapsamında verilen eğitimler arttı. Beden ve ruh sağlığı eğitimleri, yöneticiler için uzaktan ekipleri ve işleri yönetmek, çalışanlar için evden çalışmaya yönelik bilgilendirmeler, psikoloji başlığı altında belirsizlikten kaynaklı endişeleri yönetme, teknik olarak uzaktan toplantı araçlarının kullanımına yönelik eğitimler ilgi görüyor” dedi.
#Gazetehaberleri14 Şubat Sevgililer Günü hediye alışverişlerinde vatandaşın çok dikkatli olması gerektiğini belirten Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu Cenk Çiğdemli, “Hediye alacağım derken dolandırıcılara av olmayın. Özellikle elektronikte çok büyük indirimlere kanmayın” dedi.
#14 ŞubatMarketing Türkiye ve Deloitte iş birliğiyle gerçekleşecek, e-ticaret zirvesi ECHO, sektör ekosistemini tüm parametrelerde birleştirip irdelemeyi hedefliyor. 14 Kasım Perşembe, Hilton İstanbul Bomonti’de düzenlenecek e-Commerce Head Organization Summit (ECHO), e-ticaret sektörünü bir araya getirecek. Zirvede; e-ticarete etki eden faktörler, kullanıcıların online alışveriş davranışları, ödeme sistemleri, lojistik ve taşıma çözümleri, regülasyonlar, e-ihracat, müşteri deneyimi, kişiselleştirme ve e-ticaret trendleri gibi birçok konu konuşulacak.
#E-TicaretTOBB E-ticaret Meclisi Üyesi, Ticimax E-ticaret Sistemleri Kurucusu Cenk Çiğdemli, çocuk dostu online mağaza konseptinin dünyada yükselen trend haline gelmeye başladığını ifade ederek, “Yaz tatili boyunca çocuklarda internet kullanımının artması e-ticaret sitelerine de yansıyor. Alışverişi yapan yetişkinler olsa da, ne alınacağı konusunda karar mercii çoğu zaman çocuklar ” dedi.
#ÇocukE-ticarette indirimli satışların yapılacağı, tüketici tarafından heyecanla beklenen Kara Cuma ve Siber Pazartesi kampanya günleri yaklaşıyor. Ancak indirim çılgınlığını sadece siteler ve vatandaş beklemiyor. Dolandırıcılar da son hazırlıklarını yapıyor.
#Kara CumaTOBB E-ticaret Meclisi Üyesi Cenk Çiğdemli, “Dünyada 196 ülke, milyarlarca insan var. Yerli üretim yapan KOBİ’lerimiz için çok büyük fırsatlar mevcut. İthalatçıları değil, çeşitli ülkelerin halklarını hedefleyerek bu süreçten büyüyerek çıkabiliriz” dedi.
#Cenk ÇiğdemliTOBB E-ticaret Meclisi Üyesi, Cenk Çiğdemli, KOBİ'lerin dijitalleşme yolunda tuzaklara dikkat etmesi gerektiğini belirtti. Çiğdemli, 300-500 liraya e-ticaret sitesi yaptığını iddia eden reklam tuzaklarına karşı dikkatli olunması konusunda uyarılarda bulundu.
#Cenk ÇiğdemliDijital uygulamalara ve platformlara doğru inanılmaz bir hızla evrilmenin yaşandığı günümüzde iş hayatının nasıl şekilleneceği, Endüstri 4.0, e-posta pazarlama, e-ticaret, dijital pazarlama konularında eğitim, etkinlik ve dijital dönüşüm danışmanlığı alanlarında hizmet sunan Me Consultancy, “E-ticaret Sohbetleri” adlı etkinlik kapsamında alanında uzman isimleri iş dünyasıyla buluşturuyor.
#Teknoloji3 bini aşkın e-ticaret ve e-ihracat sitesine altyapı hizmeti sağlayan Ticimax E-ticaret Sistemleri’nin Genel Müdürü Cenk Çiğdemli, yeni kurulmuş e-ticaret siteleri ve e-ticaret yapmak isteyen girişimciler için yedi maddelik ayakta kalma tüyosu verdi.
#Cenk Çiğdemli