İstanbul Esenyurt’ta bir teknomarkete dizüstü bilgisayarını tamir edilmesi için veren vatandaş, tekrar almaya gittiğinde ortalığı birbirine kattı. İddiaya göre bilgisayarının tamir olmadığını gören vatandaş, tartıştığı teknomarket çalışanlarına saldırdı. Tezgahın camını kıran saldırgan müşteri, kırılan cam parçasıyla yaralandı. Yaralı müşteriye ilk yardımı yine mağaza çalışanları yaptı.
#Esenyurtİstanbul Esenyurt’ta bir teknomarkete dizüstü bilgisayarını tamir edilmesi için veren vatandaş, tekrar almaya gittiğinde ortalığı birbirine kattı. İddiaya göre bilgisayarının tamir olmadığını gören vatandaş, tartıştığı teknomarket çalışanlarına saldırdı. Tezgahın camını kıran saldırgan müşteri, kırılan cam parçasıyla yaralandı. Yaralı müşteriye ilk yardımı yine mağaza çalışanları yaptı.
#HaberBilişim Garaj Akademisinin düzenlediği geniş katılımlı çocuk kodlama, 3 boyutlu tasarım, akıllı cihaz tasarımı ve programlama yarışması "Hackidhon"da bir araya gelen 11-14 yaşındaki 150 çocuk, hayallerindeki oyun konsolunu tasarlamak için yarıştı.
#MucitMemleketimize has insan türlerini mercek altına aldığımız belgeselimiz Cins Cins İnsan’ın bu bölümünde bir Teknopat’ı yakından tanıyacağız. Teknopat teknolojiyi bir araçtan ziyade hayatının genel amacı haline getirmiş, elektronik eşya bağımlılığı ile tanınan bir türdür. Özellikle teknomarketlerde sıkça rastladığımız bu cinsin hayatından bir günü hep birlikte izliyoruz.
#NerdEmlak GYO’nun İstanbul Ayazağa’daki 240 dönümlük arsa için düzenlediği ihaleyi kaybeden ancak 46 dönümlük Seyrantepe arazisini 245.5 milyon liralık teklifiyle alan Eroğlu Yapı’nın Yönetim Kurulu Başkanı Nurettin Eroğlu, “Ayazağa’daki arsaya aşık olmuştuk, çok heveslenmiştik ama alamadık. Seyrantepe’de home-ofis tarzı proje yapmayı düşünüyoruz” dedi.
YILLIK satış hacmi 10 milyar dolara ulaşan teknomarket zincirlerinde iade talebinde bulunanların oranı yüzde 2’yi geçmeyince, rekabette koşulsuz müşteri memnuniyeti ön plana çıktı. Uluslararası dev zincirlerin de pazara girmesi, sadece “ürün iade garantisi” uygulamasının 365 güne kadar çıkmasını değil, aynı zamanda satış sonrası hizmetlerin de satış öncesine çekilmesini sağladı.
ULUSLARARASI zincirlerin peş peşe girmesiyle birlikte, tekno marketler arasında yaşanan rekabet kızıştı. Ancak, bu rekabette bazı firmalar, koşulsuz müşteri memnuniyetiyle ön plana çıkarırken, bazıları hálá ’ambalaj açıldı’ gerekçesiyle sattıkları ürünleri değiştirmekten kaçınıyor.