Önümüzdeki yıl bünyesindeki tüm markalar kapsamında yurtiçi ve yurtdışında toplam 250 mağaza açmayı hedeflediklerini belirten Yataş Grup CEO’su Nuri Öztaşkın, “Artık yurtiçi ve yurtdışında ‘Uyku Dünyası’ markası olarak büyüyeceğiz. Hem ürün hem de hizmet tarafında globalleşme önceliğimiz” dedi.
#YataşKimya eğitimi alan ve global ilaç firmalarında çalışan Gülben Sabuncu Gürses ile Mine Gürses Bozarslan hayallerinin peşinde gitmek istedi ve istifa ederek markalarını kurdu. Doğal içerikli kişisel bakım ürünleri üreten girişimciler iki yılda önemli yol kat etti. Yılda 100 bin adet üretime ulaşan marka, önümüzdeki yıl yüzde 100 büyüme hedefliyor.
#Gülben Sabuncu GürsesElimizdeki kaynakların azalma hızı göz önüne alındığında gelecek nesillerin deniz balığının tadını bilmesi zor görünüyor. Bu konudaki öncü çözümse balık yetiştiriciliği ve çiftlik balıkları. Alg yağlı yemlerle beslenen levrek ve çipura yetiştirip raflarında tüketiciyle buluşturan Metro Türkiye, balıkçılıkta sürdürülebilirliği hedefliyor. Hatko Su Ürünleri’nden Prof. Dr. Akın Candan ise teknolojinin ulaştığı seviyeye bakınca kültür balıklarının daha sağlıklı ve takip edilebilir olduğunu anlatıyor.
#BalıkVodafone, “dijital marka” olma hedefiyle hayata geçirdiği Vodafone Yanımda Fırsatlar Dünyası üzerinden sunduğu hizmetlere bir yenisini daha ekledi. Vodafone, istegelsin işbirliğiyle hayata geçirdiği Süpermarket Yanımda ile müşterilerine market alışverişlerini online olarak hızlı, kolay ve güvenilir bir biçimde yapma imkânının yanı sıra her alışverişte GB kazanma fırsatı da sunacak. Yeni hizmetiyle telekom sektöründe online süpermarket alışverişini sahiplenen ilk şirket olan Vodafone, ayda 100 bin market alışverişine ulaşmayı hedefliyor.
#VodafoneTEKNOLOJİNİN en çok işe yaradığı konuların başında bebekler ve çocuklar geliyor. Bebek telsizleri, kameralar ve mama yapma makineleri gibi pek çok yeniliği sayabiliriz. Bu teknolojik ürünlere yeni nesil cihazlar da katılmaya başladı. Sensörlerle akıllandırılan bebek ürünleri akıllı cihazlara bağlanıyor ve bebeklerin yakından takip edilmesini sağlıyor. Bebeklerin anlık ateşini ölçüyor. Nefesini kontrol ediyor. Kanındaki oksijene bakıyor. Ne kadar anne sütü içtiğini hesaplıyor. Altını ıslattığında haber veriyor. Hatta ışık ve sesle ambiyans yaratarak uyutuyor. Kısacası bebeği olanların veya bebek için hazırlık yapanların vazgeçemeyeceği teknolojik icatlar var. Bu hafta bu icatları bir araya getirdik.
#GazetehaberleriCumhurbaşkanı Erdoğan, Beştepe Millet Kongre ve Kültür Merkezi'nde "İkinci 100 Günlük Eylem Planı Tanıtım Toplantısı"nda açıklamalarda bulundu. Cumhurbaşkanı Erdoğan yaptığı açıklamada; "İkinci 100 Günlük Eylem Planı'na göre, Gebze-Haydarpaşa, Sirkeci-Halkalı Banliyö Hatları tamamlanarak işletmeye alınacak" dedi.
#Son DakikaKendi markasını kuralı henüz altı yıl oldu. Ama geldiği nokta dudak uçuklatıyor. Bir hazır giyim koleksiyonu ve organik kumaşlarla ürettiği Purley markası var. Kişiye özel abiye ve gelinlik de dikiyor. Selma Ergeç, Dolunay Soysert, Hatice Aslan ve Melis Birkan gibi isimleri giydiriyor. 2007’den beri Boyner’in önemli markalarından Cotton Bar onun imzasıyla çıkıyor. Saydam Tekstil’e danışmanlık veriyor, Turkcell’e üniforma tasarlıyor, Damat’a mezuniyet koleksiyonu hazırlıyor...
Kanser sadece büyüklerin hastalığı değil. Maalesef çocukları da buluyor. Her bir milyon çocuktan 120-140’ı kanser oluyor. Türkiye’de her yıl 2 bin 500 çocuk kanserli hastalara katılıyor. Etkin ve doğru tedaviye çocuk kanserleri iyi yanıt veriyor, iyileşme oranı yüzde 70-80’lere çıkabiliyor. Asıl yapılması gereken çocukları olabildiğince kanserden korumak.